Volvo XC40: Ίσως το κορυφαίο SUV στην μικρή κατηγορία

Εν μέσω ακραίων καιρικών φαινομένων οδηγούμε σε ένα οδοιπορικό στην Ορεινή Κορινθία , το premium compact SUV της Volvo και εντυπωσιαζόμαστε από την γενική του ποιότητα και την εξαιρετική του οδική συμπεριφορά.

Το νέο Volvo XC40 σηματοδοτεί την καθιέρωση της Σουηδικής μάρκας στην premium κατηγορία. Το XC40 είναι ένα μικρομέγαλο SUV που ακροβατεί ανάμεσα στην B και C κατηγορία SUV οχημάτων. Θα λέγαμε πως πρόκειται για ένα premium compact SUV με περιορισμένες εξωτερικές διαστάσεις, αλλά με εξαιρετικούς εσωτερικούς χώρους, με πολλές μάλιστα έξυπνες λύσεις που τις βλέπουμε για πρώτη φορά.

Αξιοσημείωτη για τα δεδομένα της κατηγορίας είναι η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών. Φτάνει -με τα πίσω καθίσματα στην κανονική τους θέση- στα 460 λίτρα, χώρος που αυξάνεται αν χρειαστεί με την ύπαρξη της έξυπνης θήκης κάτω από το δάπεδο! Μόλις καθήσεις στη θεση του οδηγού, αμέσως το μάτι σου πέφτει στον πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών και στην όρθια οθόνη πολλαπλών λειτουργιών των 9 ιντσών στην κεντρική κονσόλα.

New Volvo XC40 – interior

Εδώ αξίζει να σημειώσουμε πως αυτά τα δύο βασικά χαρακτηριστικά πολυτέλειας θα υπάρχουν ακόμα και στην βασική έκδοση. Το XC40 εισάγει στην κατηγορία των κόμπακτ SUV τις βραβευμένες τεχνολογίες ασφάλειας, συνδεσιμότητας, και ψυχαγωγίας που είναι γνωστές από τα μοντέλα 90 και 60.

Κινητήρες

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, όλοι ανήκουν στη νέα γενιά Drive-E. Διατίθενται ένας 2λιτρος βενζινοκινητήρας με 250 ίππους και ένας 2λιτρος ντίζελ με 190 ίππους. Και οι δύο σε τετρακίνητες εκδόσεις μέσω ενός συστήματος με πολύδισκο συμπλέκτη της Haldex, που συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων. Φυσικά είναι διαθέσιμη και η έκδοση με τον νέο 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.5 λίτρου με απόδοση 156 ίππων και κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς. Απίστευτα στιβαρό με αναρτήσεις που αποτελούν αναφορά, στρίβει και κυλάει… στο ίδιο επίπεδο με τους εκ γερμανίας ανταγωνιστές του και αυτό από μόνο του είναι αιτία αγοράς.

Τιμές

Οι τιμές ξεκινούν από τις 30.700 ευρώ για την βασική έκδοση με τον κινητήρα Τ3 των 156 ίππων, προχωρούν στις 49.352 ευρώ με τον D4 ντίζελ των 190 ίππων στην έκδοση Momentum ( 53.491 ευρώ στην έκδοση R-Design) και καταλήγουν στις 50.177 ευρώ για τον Τ5 βενζίνης των 250 ίππων στην έκδοση Momentum (54.482 ευρώ στην έκδοση R-Design).

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...