fbpx

Honda CB500X η ιδανική μοτοσυκλέτα για την Ελλάδα

Κυρίες και κύριοι το νέο Best Seller στη χώρα μας το εξαιρετικό από κάθε άποψη CB500X. Είναι εύκολο, είναι γρήγορο, είναι χαμηλό, έχει δυνατότητες και καταπληκτική τιμή.

Παλιά υπήρχε η Yamaha XT600, λίγα χρόνια μετά όλοι αγόρασαν Suzuki DL650 Vestrom και τώρα ήρθε η σειρά της Honda. Είναι όμορφη και σχεδιαστικά δείχνει μοντέρνα. Το βασικό της χαρακηριστικό δεν είναι άλλο, από τις χυτές ζάντες αντί για τροχούς με ακτίνες. Ένα χαρακτηριστικό σκοπεύει στην κίνηση βασικά εντός δρόμου. Ο ψηλός ανεμοθώρακας εξασφαλίζει άνεση στον αυτοκινητόδρομο και σχετική ηρεμία στις υψηλές ταχύτητες. Εμπνευσμένη από το στυλ της Africa Twin, συνδυάζει κοφτερές γραμμές, επιθετική όψη και άνεση. Το χυτό πλαίσιο ραχοκοκαλιά δίνει μια χαρακτηριστική όψη στην μοτοσυκλέτα με το πίσω μέρος να «φεύγει» ανοδικά, προσθέτοντας χαρακτήρα. Τα πλαστικά είναι πέρα από κάθε κριτική και η γενική ποιότητα βρίσκεται στα γνωστά εξαιρετικά επίπεδα της Honda αν και το συγκεκριμένο μοντέλο κατασκευάζεται στο υπερσύγχρονο εργοστάσιο της Honda στην Ταϋλάνδη.

Ο 19 ιντσών μπροστινός τροχός, δίνει μια σιγουριά στις αλλαγές των στροφών, ενώ στο χώμα είναι σαφώς καλύτερος από τον προηγούμενο 17άρη. Το μακρύτερης διαδρομής πιρούνι των 41 χιλ., το μονό αμορτισέρ και τα διπλής χρήσης ελαστικά επιτρέπουν ομαλή οδήγηση σε κάθε περιβάλλον. Το μονό μπροστινό δισκόφρενο wave των 310 χιλ. και η πανίσχυρη δαγκάνα δύο εμβόλων συνεργάζονται άψογα με πίσω δίσκο 240 χιλ. με δαγκάνα ενός εμβόλου. Το 2-κάναλο σύστημα ABS διατίθεται στον βασικό εξοπλισμό. Στην οθόνη LCD εμφανίζονται η επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο και η ένδειξη αλλαγής ταχύτητας. Το τιμόνι παρέχει πολύ καλή αίσθηση, ενώ το ρεζερβουάρ των 17,5 λίτρων προσφέρει αυτονομία για 450 χιλιόμετρα χωρίς ανεφοδιασμό.
Το βάρος ορίζεται στα 200 κιλά και ναι είναι πολύ, αλλά κρύβεται επιμελώς από την χαμηλή σχετικά σέλα με ύψος 830 χιλιοστά, που επιτρέπει σε στάση να χειρίζεται ο οδηγός με άνεση και σιγουριά την μοτοσυκλέτα.
Μέσα στην πόλη θυμίζει περισσότερο 300άρι, αλλάζοντας κατεύθυνση χωρίς κόπο με το τιμόνι που ευτυχώς «κόβει» πολύ και ικανοποιεί τον αρχάριο και ενθουσιάζει τον έμπειρο αναβάτη καθώς στα χέρια ενός έμπειρου η CB μοιάζει με παπί με την ευκολία της.
Καθώς η προηγούμενη μοτοσυκλέτα που είχαμε εκείνη την ημέρα ήταν μια Ducati Scrambler, εντυπωσιαστήκαμε με την CB500X καθώς παρά το μποτιλιάρισμα στην Πανεπιστημίου, έναν δρόμο της Αθήνας που ποτέ δεν είχε μποτιλιάρισμα δεν αισθανθήκαμε καθόλου ζέστη από τον κινητήρα παρά το γεγονός πως άνοιξε και το βεντιλατέρ. Σίγουρα μια μικρή λεπτομέρεια που σε κάποιους ίσως να παίζει ρόλο.
Ο αναβαθμισμένος 8-βάλβιδος υγρόψυκτος κινητήρας με 2 κυλίνδρους σε σειρά παράγει 47,6 ίππους και είναι απόλυτα συμβατός με τους περιορισμούς που αφορούν στην οδήγηση με άδεια Α2.Ο κινητήρας διαθέτει συμπλέκτη ολίσθησης και υποβοήθησης που εξασφαλίζει εύκολα ανεβάσματα ταχυτήτων. Τα 100 χλμ./ώρα τα βλέπουμε στις 5.000 στροφές, ενώ στις 6.000 στροφές το στροφόμετρο δείχνει 120 χλμ./ώρα. Στις 6.000 στροφές έχουμε ικανοιητική ταχύτητα ταξιδίου και εντυπωσιακά οικονομική μιας και από εκεί και πάνω η κατανάλωση αυξάνει. Όπως και να έχει όμως το CB 500Χ θα πετύχει κατανάλωση που κυμαίνεται από τα 3,8 μέχρι τα 4,2 λίτρα καυσίμου στα 100 χιλιόμετρα, θυμίζοντας περισσότερο σκούτερ παρά μοτοσυκλέτα! Με το 17 λίτρων ντεπόζιτο γεμάτο η 500 μπορεί να πετύχει αυτονομία που ξεπερνάει τα 400 χιλιόμετρα.
Ο μέσος κυβισμός της, της επιτρέπει να έχει μικρές σχετικά διαστάσεις και τα κάνει όλα και να συμφέρει, όπως λέει και το μότο. Κατά την γνώμη μας οι Έλληνες καταναλωτές βρήκαν ένα νέο best seller. H απλή της κατασκευή και η απλότητά της, κρατάει την τιμή της κοντά στις “λογικές” 7.0 χιλιάδες ευρώ. Η CB500X είναι το ιδανικό μέσο για να αποκτήσεις μια μοτοσυκλέτα που τα κάνει όλα με 7.400 ευρώ.

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...