Fiat Panda Easy Hybrid, το φτηνότερο υβριδικό Ι.Χ. στην Ελλάδα

Οικονομία στην αγορά αλλά και στη χρήση προσφέρει το νέο Panda Easy Hybrid, καθώς κοστίζει μόλις 11.400 ευρώ και αποτελεί το πιο προσιτό υβριδικό μοντέλο της ελληνικής αγοράς.

Το best seller μοντέλο της Fiat εξοπλίζεται με ένα σύγχρονο κινητήρα του λίτρου, ο οποίος στην εκκίνηση και στις χαμηλές στροφές υποβοηθείται έναν ηλεκτροκινητήρα BSG, προσφέροντας συνολική απόδοση 70 ίππων, οπότε λειτουργεί με ήπια υβριδική τεχνολογία.

pandahybrid2

Το μεγάλο κέρδος ωστόσο έρχεται στην πόλη από την αυξημένη ροπή που επιτρέπει την πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (4λίτρα/100χλμ.) και ελάχιστες εκπομπές ρύπων (89γρμ./χλμ.), με αποτέλεσμα την ελεύθερη πρόσβαση στο δακτύλιο και απαλλαγή από την καταβολή τελών κυκλοφορίας.
Μια ακόμα έκδοση του μοντέλου, το Panda Easy Cross Hybrid, το υβριδικό SUV πόλης είναι διαθέσιμο με τιμή 12.200 ευρώ, προσφέροντας ακόμα περισσότερο στιλ, σε εντός και εκτός δρόμου διαδρομές.

pandahybrid3Παρά το πολύ χαμηλό κόστος, οι εκδόσεις Easy Hybrid του νέου Panda διαθέτουν ένα πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας ,περιλαμβάνοντας εκτός των άλλων αερόσακους για τους εμπρός επιβάτες και πλευρικού αερόσακους τύπου κουρτίνας, ESP με hill-assist, κλιματισμό και σύστημα πολυμέσων με Bluetooth και χειριστήρια στο τιμόνι.

 

Εξαιρετικά σημαντικό ωστόσο είναι και το γεγονός ότι τα Fiat Panda Hybrid -όπως και το σύνολο των μοντέλων της Fiat- καλύπτονται από 5ετη εργοστασιακή εγγύηση με ισχύ έως 200.000χλμ., καθώς και με αντίστοιχης διάρκειας δωρεάν κάλυψη οδικής βοήθειας.

pandahybrid5Με μήκος που φτάνει στα 3,653 μέτρα, το Fiat Panda είναι ένα πολύ ευέλικτο και συμπαγές αυτοκίνητο πόλης, το οποίο ωστόσο μπορεί να μεταφέρει άνετα 4 ενήλικες επιβάτες και ο χώρος αποσκευών του έχει όγκο 225 λίτρα, που μπορεί να επεκταθεί με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

pandahybrid4Εκτός των ήπια υβριδικών εκδόσεων, το Panda διατίθεται και χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση με τον 1.2 λίτρων 69 ίππων και τις τιμές να ξεκινούν από τα μόλις 9.990 ευρώ.

Πέτρος Πιτσίνης
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, σπούδασε Μηχανολογία στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Ντάρμσταντ στη Γερμανία και είναι διαπιστευμένος μεταφραστής και ορκωτός διερμηνέας της γερμανικής γλώσσας. Εργάζεται ως δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου από το 1985 έως τα τέλη του 1992 στη Γερμανία και στη συνέχεια έως σήμερα στην Ελλάδα. Διετέλεσε μεταξύ άλλων επί 21 χρόνια Διευθυντής του ενθέτου Auto NEA της εφημερίδας τα ΝΕΑ και τώρα είναι Διευθυντής του τμήματος Αυτοκινήτου στον ψηφιακό όμιλο Liquid Media με τους ιστότοπους www.gazzetta.gr, www.insider.gr, www.reader.gr και το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό inMotion by gazzetta.gr. Υπήρξε παρουσιαστής και υπεύθυνος διάφορων τηλεοπτικών εκπομπών αυτοκινήτου, όπως της «Ζώνης Ασφαλείας» στην ΕΡΤ, ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...