fbpx

H BMW Σειρά 4 έβαλε κουκούλα (pics)

Η γκάμα της νέας Σειράς 4 της BMW ολοκληρώνεται με την Convertible, δηλαδή την κάμπριο εκδοχή της, η οποία εφοδιάζεται για πρώτη φορά μετά από χρόνια με υφασμάτινη, μαλακή κουκούλα.

Για την ακρίβεια είχαμε να δούμε ένα μεσαίο κάμπριο της BMW με μαλακή οροφή από την εποχή της Σειράς 3 E46, αφού και η Σειρά 3 E92 είχε μεταλλική αναδιπλούμενη.
Η Σειρά 4 Convertible λοιπόν, διατηρεί την ίδια, χαρακτηριστική μάσκα με τις υπόλοιπες εκδόσεις που έχουν προκαλέσει ποικιλία αντιδράσεων από το κοινό. Στο πίσω μέρος η σχεδίαση είναι ανάλογη των κουπέ, αλλά με λίγο διαφορετικές γραμμές λόγω των νέων δεδομένων που φέρνει η απουσία της οροφής, ενώ στην καμπίνα έχουμε τέσσερις ευρύχωρες θέσεις για ισάριθμους επιβάτες.

4cabrio2Σύμφωνα με τη γερμανική μάρκα η νέα υφασμάτινη κουκούλα προσφέρει ηχομόνωση και θερμομόνωση αντίστοιχη με μια μεταλλική οροφή. Παράλληλα είναι 40% ελαφρύτερη από την οροφή της προηγούμενης Σειράς 4 και αδιαμφισβήτητα, προσφέρει ένα πολύ ιδιαίτερο στυλ στο μοντέλο. Πηγαίνοντας παρακάτω, δεν μπορούμε να μην αναφέρουμε τη δουλειά που έκαναν οι μηχανικοί της μάρκας προκειμένου να φτιάξουν ένα άκαμπτο αμάξωμα, σημείο που συνήθως προβληματίζει τα κάμπριο. Επειδή μιλάμε για μια BMW, η εμπειρία οδήγησης πρέπει να είναι μοναδική οπότε το πάτωμα του αυτοκινήτου δέθηκε περισσότερο, τοποθετήθηκαν ράβδοι στήριξης και ένα υποπλαίσιο αλουμινίου εμπρός.

4cabrio3Ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στη συμβατική ανάρτηση, την πιο σπορ M Sport ή την ενεργή ανάρτηση adaptive M που συνοδεύεται από ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Στον προαιρετικό εξοπλισμό διατίθεται το μπλοκέ διαφορικό πίσω με ηλεκτρονικό κλείδωμα, ενώ προσφέρεται και ένα σετ αναβάθμισης για τα φρένα με τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός. Στο κομμάτι των κινητήρων έχουμε ποικιλία επιλογών με τετρακύλινδρα και ήπια υβριδικά εξακύλινδρα σύνολα. Κοινός παρονομαστής όλων είναι το αυτόματο σασμάν 8 σχέσεων Steptronic και η κίνηση στους πίσω τροχούς, ενώ υπάρχουν και οι τετρακίνητες εκδόσεις xDrive.

4cabrio4Mε ήπια υβριδική τεχνολογία

Η βασική έκδοση είναι η 420i με τον τετρακύλινδρο τούρμπο βενζινοκινητήρα των 2.0 λίτρων με τους 184 ίππους και τα 300 Nm ροπής. Η 430i στη συνέχεια, χρησιμοποιεί έναν αντίστοιχο κινητήρα αλλά με 258 ίππους και 400 Nm ροπής, ενώ η M440i xDrive έχει εξακύλινδρο μοτέρ 3.0 λίτρων με 374 άλογα και 500 Nm ροπής. Το τελευταίο σύνολο συνδυάζεται αποκλειστικά με τετρακίνηση και ήπια υβριδική τεχνολογία 48V.

4cabrio5Στα ντίζελ υπάρχουν ακόμη τρεις επιλογές. η 420d έχει τετρακύλινδρο, τούρμπο 2.0 λίτρων με ήπια υβριδικό σύστημα, 190 ίππους και 400 Nm ροπής, η 430d έχει εξακύλινδρο μοτέρ πάλι με ήπια υβριδική τεχνολογία, 3.0 λίτρα κυβισμού και 286 ίππους με 650 Nm ροπής και στην κορυφή, υπάρχει η M440d xDrive. Η τελευταία θα έρθει από το τέλος του 2021 και θα συνδυάζεται μόνο με τετρακίνηση. Ο εξακύλινδρος ήπια υβριδικός κινητήρας της των 3.0 λίτρων αποδίδει 340 ίππους και… 700 Nm ροπής!

4cabrio6Στο εσωτερικό, κρατήστε ότι δεν υπάρχει καμία διαφορά σε σχέση με την «κλειστή» τεσσάρα. Ο εξοπλισμός είναι πλήρης με ψηφιακό καντράν 12,3 ιντσών, μεγάλη οθόνη 10,25 ιντσών στην κεντρική κονσόλα για το σύστημα πολυμέσων και όλα τα σύγχρονα συστήματα να τη συνοδεύουν. Ο χώρος αποσκευών από την άλλη, έχει 300 λίτρα χωρητικότητα με ανοικτή την οροφή και 380 λίτρα, όταν αυτή είναι κλειστή. Η εμπορική πορεία της BMW Σειράς 4 Convertible θα ξεκινήσει από το Μάρτιο του 2021.

4cabrio7

Πέτρος Πιτσίνης
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, σπούδασε Μηχανολογία στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Ντάρμσταντ στη Γερμανία και είναι διαπιστευμένος μεταφραστής και ορκωτός διερμηνέας της γερμανικής γλώσσας. Εργάζεται ως δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου από το 1985 έως τα τέλη του 1992 στη Γερμανία και στη συνέχεια έως σήμερα στην Ελλάδα. Διετέλεσε μεταξύ άλλων επί 21 χρόνια Διευθυντής του ενθέτου Auto NEA της εφημερίδας τα ΝΕΑ και τώρα είναι Διευθυντής του τμήματος Αυτοκινήτου στον ψηφιακό όμιλο Liquid Media με τους ιστότοπους www.gazzetta.gr, www.insider.gr, www.reader.gr και το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό inMotion by gazzetta.gr. Υπήρξε παρουσιαστής και υπεύθυνος διάφορων τηλεοπτικών εκπομπών αυτοκινήτου, όπως της «Ζώνης Ασφαλείας» στην ΕΡΤ, ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...