fbpx

Αποκαλυπτήρια για το Νέο Opel Mokka (+video)

Το νέο Opel Mokka διανύει τη φάση της τελικής προετοιμασίας. Η επόμενη γενιά του bestseller του Γερμανού κατασκευαστή περνά τώρα από τις τελευταίες δοκιμές και διαδικασίες ρύθμισης πριν την έναρξη της μαζικής παραγωγής στο τέλος της χρονιάς.

Το νέο Mokka θα διατίθεται από τους διανομείς της Opel, ξεκινώντας από τις αρχές του 2021. Μέχρι τώρα, κυκλοφορούν στο δρόμο μόνο καμουφλαρισμένα οχήματα δοκιμών που καλύπτουν τις γραμμές τις τελικής σχεδίασης. Κάποιο από αυτά αποκαλύπτεται σε ένα νέο video στο Youtube.

Το πράσινο μοτίβο του καμουφλάζ του Mokka διαδραματίζει πάλι σημαντικό ρόλο στο νέο βίντεο της Opel. Ο πιο διάσημος οδηγός δοκιμών των οχημάτων προ-παραγωγής είναι ο Jürgen Klopp. Ο πρεσβευτής της μάρκας Opel είχε την ευκαιρία να οδηγήσει το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο Opel Mokka-e για μερικά χιλιόμετρα. Το συμπέρασμα ήταν ξεκάθαρο. «Σούπερ αυτοκίνητο! Θα περάσετε καταπληκτικά μαζί του» δήλωσε ενθουσιασμένος ο Klopp μετά την πρώτη του γνωριμία με το νέο Mokka στο video.

Η επόμενη γενιά Opel Mokka υιοθετεί μία εντελώς νέα σχεδίαση βασισμένη στην πολύ αποδοτική ‘multi-energy’ πλατφόρμα CMP (Common Modular Platform) της εταιρείας. Αυτό το αρθρωτό σύστημα παρέχει μέγιστη ευελιξία στην εξέλιξη των οχημάτων. Η πλατφόρμα CMP επιτρέπει επίσης την εφαρμογή αμιγούς ηλεκτροκίνησης με μπαταρία αλλά και κινητήρων εσωτερικής καύσης. Η επιλογή του κινητήριου συνόλου ανήκει στον πελάτη, ενώ ατσάλι υψηλής αντοχής, κρατά το βάρος του οχήματος χαμηλά και τη σταθερότητα του αμαξώματος σε υψηλό επίπεδο. Το νέο Mokka ζυγίζει έως 120 κιλά λιγότερο από τον προκάτοχό του, με σχεδόν ίδιο μεταξόνιο και παρόμοιες διαστάσεις ελαστικών.

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...