fbpx

Aυτομάτως καλύτερο το νέο Ford Puma

Η Ford είναι μια εταιρεία με μεγάλη παράδοση στα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων προσφέροντας προηγμένες λύσεις στο συγκεκριμένο τύπο μετάδοσης εδώ και 70 χρόνια.

Στις μέρες μας, τα αυτόματα κιβώτια συνεχίζουν να αυξάνουν τη δημοτικότητά τους εξασφαλίζοντας στους οδηγούς σημαντικά πλεονεκτήματα, όπως είναι μεταξύ άλλων η ευκολία οδήγησης και η άνεση, ο μειωμένος θόρυβος και η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Στην πλούσια παλέτα μοντέλων Ford που ήδη εξοπλίζονται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων έρχεται να προστεθεί σήμερα και το νέο Puma. Τα καινοτόμο κιβώτιο 7 σχέσεων της Ford συνδυάζεται στο συμπαγές crossover μοντέλο της με τον καταξιωμένο κινητήρα 1.0L EcoBoost των 125 ίππων, προσφέροντας εκπομπή CO2 110 g/km και κατανάλωση 4,9 l/100 km στον κύκλο NEDC (από 137 g/km και 6,0 l/100 km στο πρωτόκολλο WLTP).

Puma ST-Line Vignale, EcoBlue diesel, and seven-speed automatic

Ο μεγαλύτερος αριθμός σχέσεων που διαθέτει και η λειτουργία του κιβωτίου με τη βοήθεια ενός συστήματος με διπλό συμπλέκτη εξασφαλίζουν ταχύτατες και ομαλές συγχρόνως αλλαγές που συμβάλλουν στη βελτιστοποίηση της κατανάλωσης και στην αθόρυβη λειτουργία, χωρίς κανένα απολύτως συμβιβασμό σε επιδόσεις.

Ford Puma (1)

Στην χώρα μας το νέο Ford Puma με το νέο, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων των 7 σχέσεων είναι τώρα διαθέσιμο προς παραγγελία στις ήδη γνωστές και πλούσια εξοπλισμένες εκδόσεις ST-Line, ST-Line X και ST-Line Vignale.

Οι τιμές των νέων εκδόσεων Puma με αυτόματο κιβώτιο έχουν ως εξής:

Puma ST-Line 1.0L EcoBoost 125PS Auto: 23.756€

Puma ST-Line X 1.0L EcoBoost 125PS Auto: 26.916€

Puma ST Line Vignale 1.0L EcoBoost 125PS Auto: 30.241€

Διαμορφώστε τώρα το δικό σας Puma μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα της Ford.

 

# # #

Πέτρος Πιτσίνης
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, σπούδασε Μηχανολογία στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Ντάρμσταντ στη Γερμανία και είναι διαπιστευμένος μεταφραστής και ορκωτός διερμηνέας της γερμανικής γλώσσας. Εργάζεται ως δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου από το 1985 έως τα τέλη του 1992 στη Γερμανία και στη συνέχεια έως σήμερα στην Ελλάδα. Διετέλεσε μεταξύ άλλων επί 21 χρόνια Διευθυντής του ενθέτου Auto NEA της εφημερίδας τα ΝΕΑ και τώρα είναι Διευθυντής του τμήματος Αυτοκινήτου στον ψηφιακό όμιλο Liquid Media με τους ιστότοπους www.gazzetta.gr, www.insider.gr, www.reader.gr και το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό inMotion by gazzetta.gr. Υπήρξε παρουσιαστής και υπεύθυνος διάφορων τηλεοπτικών εκπομπών αυτοκινήτου, όπως της «Ζώνης Ασφαλείας» στην ΕΡΤ, ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...