Βλέπουμε και αναπνέουμε με Mazda MX-5

Μία διαφορετική και εντυπωσιακή διαφήμιση προβάλλεται από σήμερα στα τηλεοπτικά και διαδικτυακά κανάλια για το Mazda MX-5. Το τηλεοπτικό σποτ βασίζεται στη φιλοσοφική αρχή της Mazda που ονομάζεται Jinba Ittai , όπου οδηγός και αυτοκίνητο είναι σε απόλυτη αρμονία, σε πλήρη διασύνδεση.

Το MX-5 επιτυγχάνει τόσο υψηλό βαθμό επικοινωνίας με τον οδηγό που πλέον βλέπουν, αναπνέουν και αισθάνονται μαζί. Επιταχύνουν και χαμογελάνε μαζί.

Το Mazda MX-5 είναι το Νο1 σε πωλήσεις roadster στον κόσμο και ένα από τα πιο προσιτά, με τιμή από 27,000€.

To 1989 η Mazda παρουσιάζει το MX-5, και γίνεται η μοναδική εταιρεία που αναβιώνει την κατηγορία των κλασσικών roadsters, υιοθετώντας τη φιλοσοφία του Jinba Ittai, ή αλλιώς “αναβάτης και άλογο σε ένα σώμα”. Θέτοντας νέα πρότυπα σε ότι αφορά τη μηχανολογία της ελαφριάς κατασκευής και της προσιτής οδηγικής απόλαυσης, το προσιτό αυτό διθέσιο γίνεται αμέσως το «χιτ» της χρονιάς, καταρρίπτοντας συνεχώς τα δικά του ρεκόρ παραγωγής και πωλήσεων, κατακτώντας 100άδες διεθνή βραβεία, και δημιουργώντας ένα εξαιρετικά δυναμικό κοινό φανατικών οπαδών. Το αυτοκίνητο κατάφερε επίσης να γίνει και το μοντέλο παραγωγής με τις περισσότερες αγωνιστικές συμμετοχές.

Το 2000 το βιβλίο των Ρεκόρ Guinness ανακηρύσσει επίσημα το MX-5 ως το best-selling διθέσιο σπορ αυτοκίνητο της ιστορίας με πωλήσεις που έφταναν τις 532.000 μονάδες. Με αρκετές αναβαθμισμένες εκδόσεις από τότε, το MX-5 εξακολουθεί μέχρι και σήμερα να κατέχει το συγκεκριμένο τίτλο με πωλήσεις που ξεπερνούν το 1.000.000 μονάδες.
Έχουν περάσει 3 δεκαετίες και 4 γενιές , αλλά το MX-5 παραμένει το αυθεντικό, ελαφρύ, προσιτό και πάνω από όλα το roadster που χαίρεσαι να οδηγείς. Αυτή είναι και η φιλοσοφία του Jinba Ittai , οδηγός και αυτοκίνητο σαν ένα που υιοθετούν μέχρι και σήμερα όλα τα μοντέλα της Mazda.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Πρώτη θέση για την Toyota στην Ελλάδα

Σε μία ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά, η Toyota κατάφερε για 8η συνεχόμενη χρονιά να βρεθεί και πάλι στην 1η θέση στην προτίμηση του Έλληνα καταναλωτή...

Η Jeep ενώνει τη φωνή της με τον Bruce Springsteen

H Jeep® και ο θρύλος της αμερικανικής ροκ μουσικής, Bruce Springsteen, δημιούργησαν το διάρκειας 2 λεπτών video με την ονομασία «The Middle», για να...

Όμιλος Piaggio: Ευρωπαίος ηγέτης στην αγορά δύο τροχών

Το 2020 ο Όμιλος Piaggio για άλλη μία φορά ενίσχυσε την ηγετική του θέση στην ευρωπαϊκή αγορά δύο τροχών, με συνολικό μερίδιο αγοράς της...

Fiat Professional Ducato: Tο δημοφιλέστερο ελαφρύ επαγγελματικό όχημα στην Ευρώπη για το 2020

To Ducato είναι το δημοφιλέστερο Ελαφρύ Επαγγελματικό Όχημα ανεξαρτήτου κατηγορίας στην Ευρώπη για το 2020 σύμφωνα με τα στοιχεία της Dataforce και η Fiat...

Πώς θα βλέπατε ένα ηλεκτρικό Volkswagen ID.3 Cabrio;

Σε μία ευχάριστα αιφνιδιαστική κίνηση, η Volkswagen κινητοποιεί την παγκόσμια κοινότητα των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, τα ευρέως γνωστά ως Social Media και θέτει ένα...