Δικαιώθηκε η Piaggio για τη μοναδικότητα της Vespa

 

Ο Όμιλος Piaggio συνεχίζει τον αγώνα ενάντια στις αντιγραφές

Ο Όμιλος Piaggio (PIA.MI) ανακοίνωσε ότι το Τμήμα Ακυρώσεων του Γραφείου Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EUIPO) κήρυξε άκυρο το σχέδιο που κατέθεσε κινεζική εταιρεία.

Τα σκούτερ είχαν εκτεθεί στη Διεθνή Έκθεση EICMA 2019 στο Μιλάνο και απομακρύνθηκαν από τις αρχές του εκθεσιακού κέντρου κατόπιν πρωτοβουλίας της Piaggio.

 

Kineziko antigrafo vespa
Το Κινέζικο αντίγραφο πριν απομακρυνθεί από την Έκθεση

Το Τμήμα Ακυρώσεων του EUIPO απέρριψε την καταχώριση του σχεδίου της Κινεζικής εταιρίας, καθώς «ήταν ανίκανη να προκαλέσει μια διαφορετική γενική εντύπωση σε σχέση με το πατενταρισμένο σχέδιο» της Vespa Primavera.

Επίσης επεσήμανε ότι πρόκειται για παράνομη απόπειρα αναπαραγωγής των αισθητικών στοιχείων του σκούτερ.

Η Vespa Primavera προστατεύεται από το σχέδιο που κατοχυρώθηκε από τον Όμιλο Piaggio το 2013, από το τρισδιάστατο εμπορικό σήμα  Vespa και από τα πνευματικά δικαιώματα που προστατεύουν την καλλιτεχνική αξία του σχήματος Vespa, ένα έμβλημα στυλ από το 1946.

Αυτές οι ακυρωτικές ενέργειες εντάσσονται σε ένα ευρύτερο φάσμα δραστηριοτήτων κατά των απομιμήσεων, που έχει αναλάβει ο Όμιλος Piaggio επί σειρά ετών, συμπεριλαμβανομένης της συνεχούς παρακολούθησης των βάσεων δεδομένων καταχωρισμένων σχεδίων και εμπορικών σημάτων σε διεθνές επίπεδο.

Ως αποτέλεσμα της δράσης αυτής και των διαδικασιών ανακοπής της Piaggio, ακυρώθηκαν περισσότερα από 50 εμπορικά σήματα που καταχωρίστηκαν από τρίτους την τελευταία διετία.

Μπάμπης Κελάφης
Ο Μπάμπης Κελάφης ξεκίνησε την επαγγελματική δραστηριότητα στο χώρο των 2 τροχών το 1982 από την Yamaha - Αφοι Ηλιόπουλοι ΕΠΕ, από το 2012 εργάζεται στην 2ΔΕΛΤΑ - περιοδικό MOTOGP WORLD και σελίδα www.mgp.gr - και είναι μέλος του Ε.Σ.Σ.Α.Μ. - Ελληνικός Σύνδεσμος Συντακτών Αυτοκινήτου Μοτοσικλέτας. Ασχολήθηκε με τους αγώνες συμμετέχοντας στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro 1984-2001. Επίσης έχει ασχοληθεί και με το διοργανωτικό σκέλος των αγώνων ξεκινώντας το 1993 σαν τεχνικός έφορος (ΕΘΕΑΜ) από το 2010 είναι μέλος της τεχνικής επιτροπής της Ελληνικής Λέσχης Φίλων Κλασικής Μοτοσυκλέτας και από το 2018 πτυχιούχος αλυτάρχης της ΦΙΛΠΑ - FIVA. Έχει εργαστεί στις εταιρίες, YAMAHA HELLAS - επιθεωρητής πωλήσεων, APRILIA MOBILITY GR - Γενικός Διευθυντής, SUZUKI SFAKIANAKIS GR - Διευθυντής Πωλήσεων, NIPPONIA EUROPE GR - Εμπορικός Διευθυντής.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

To Kia e-Niro ανακηρύχθηκε νικητής στη νέα κατηγορία “Εμπειρία Ιδιοκτησίας Ηλεκτρικού Οχήματος της Έρευνας J.D. Power”

Το Kia e-Niro κατέλαβε την πρώτη θέση ανάμεσα στις μαζικές μάρκες στην Εμπειρία Ιδιοκτησίας Ηλεκτρικού Οχήματος της Έρευνας J.D. Power (J.D. Power 2021 Electric...

To Ariya αναμένεται να είναι το πιο αεροδυναμικό Nissan crossover που κατασκευάστηκε ποτέ

Έχοντας την  εμπειρία και την τεχνογνωσία,  για πάνω από μια δεκαετία, στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων και της καινοτομίας στα crossovers, το Ariya αναμένεται...

Το Opel Vivaro Γιορτάζει τα 20ά του Γενέθλια

Το Opel Vivaro γιορτάζει φέτος τος 20ά του γενέθλια! Μετά την παγκόσμια πρεμιέρα του στην Έκθεση των Βρυξελών για Ελαφρά Επαγγελματικά Οχήματα τον Ιανουάριο...

Ανανεωμένο Honda CR-V πλαισιώνει τη σειρά e:HEV

Η ανανεωμένη γκάμα του CR-V, που περιλαμβάνει την προηγμένη υβριδική τεχνολογία της Honda στον στάνταρ εξοπλισμό για πρώτη φορά, φέρει πλέον το διακριτικόe:HEV –...

«Εξηλεκτρισμός» Ιστορική μεταβατική περίοδος για την αυτοκίνηση

Οι μετακινήσεις μας σύντομα θα περάσουν σε μια νέα πραγματικότητα, την ηλεκτρική. Το πόσο απέχουμε από αυτή τη νέα εποχή, ποιες είναι οι εξελίξεις...