Το νέο Suzuki Jimny αγαπήθηκε από την πρώτη στιγμή που λανσαρίστηκε στην αγορά επειδή διαθέτει ξεχωριστή εμφάνιση, ενώ ταυτόχρονα παρέμενε ένα σκληροπυρηνικό «κατσίκι» για δύσκολες διαδρομές εκτός δρόμου, όπως και ο προκάτοχός του.
Η «χαρά» του αγοραστικού κοινού ωστόσο γρήγορα κόπηκε καθώς ο τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας των 1.5 λίτρων με τους 102 ίππους και τα 130 Nm ροπής, δεν πληρούσε τα αυστηρά κριτήρια ρύπων της ευρωπαϊκής ένωσης. Έτσι το μοντέλο αποσύρθηκε, έχοντας μόλις λίγους μήνες εμπορικής πορείας.
Πλέον, συστήνεται ξανά στις ευρωπαϊκές αγορές ως επαγγελματικό. Τα αυστηρά όρια για τους ρύπους είναι λίγο πιο χαλαρά στο κομμάτι των επαγγελματικών μοντέλων, οπότε η Suzuki απλώς έκανε μερικές τροποποιήσεις στο εσωτερικό. Πλέον τα καθίσματα δεν είναι τέσσερα, αλλά δύο, με το πίσω μέρος να είναι άδειο και να υπάρχει ένας μεγάλος χώρος αποθήκευσης των 863 λίτρων. Έτσι κι αλλιώς το Jimny στην τετραθέσια εκδοχή του ήταν στριμωγμένο στις πίσω θέσεις και ουσιαστικά, δεν υπήρχε πορτμπαγκάζ, οπότε με αυτή τη διάταξη ίσως να είναι και καλύτερα.
Ένα μεταλλικό πλέγμα ασφαλείας προστατεύει τις μπροστινές θέσεις από τον κενό χώρο, σε περίπτωση που φορτωθεί με πράγματα και κατά τα λοιπά, δεν υπάρχει καμία άλλη αλλαγή. Οι αγοραστές του Jimny ίσως και να προτιμούν αυτή τη μορφή στο εσωτερικό. Λόγω των εκτός δρόμου ικανοτήτων του, πολλοί το αγοράζουν σαν ένα αυτοκίνητο με το οποίο κάνουν τα χόμπι τους, τα οποία πολύ συχνά προϋποθέτουν εξοπλισμό. Ας πούμε κάποιος που πάει για ψάρεμα με το Jimny, έχει σαφώς περισσότερο χώρο πίσω, ενώ το ίδιο ισχύει και για έναν κυνηγό, ο οποίος μάλιστα θα μπορεί να μεταφέρει και τα σκυλιά με ασφάλεια και πάνω από όλα, νόμιμα.
Κάτω από το καπό συνεχίζει να υπάρχει ο ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας των 1.5 λίτρων. Αποδίδει 102 ίππους και 130 Nm ροπής, συνδυάζεται με ένα πολύ κοντό χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων των πέντε σχέσεων ή ένα αυτόματο με μετατροπέα ροπής των τεσσάρων σχέσεων και η τετρακίνηση διαθέτει υποπολλαπλασιασμό των ταχυτήτων για τα δύσκολα περάσματα. Η μετατροπή του σε διθέσιο είχε όφελος στο βάρος και πλέον το Suzuki Jimny ζυγίζει μόλις 1.090 κιλά, 45 λιγότερα από την τετραθέσια έκδοση. Ο καθαρόαιμος offroad χαρακτήρας του πιστοποιείται και από το πλαίσιο τύπου σκάλας, που του επιτρέπει την άνετη κίνηση σε κάθε είδους έδαφος.