H Nissan θέλει βιώσιμη ανάπτυξη και κερδοφορία

Η Nissan παρουσιάζει ένα πλάνο μετασχηματισμού, με σαφή προτεραιότητα στη βιώσιμη ανάπτυξη και κερδοφορία.

Η Nissan Motor Co., Ltd. παρουσίασε σήμερα ένα τετραετές πλάνο για επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης, χρηματοοικονομικής σταθερότητας και κερδοφορίας έως το τέλος της χρήσης 2023. Το κλιμακούμενο σχέδιο, περιλαμβάνει εξορθολογισμό κόστους και βελτιστοποίηση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων.

Στο πλαίσιο του τετραετούς σχεδίου, η Nissan θα αναλάβει αποφασιστική δράση για να μετασχηματίσει την επιχειρησιακή λειτουργία της, εξορθολογίζοντας μη κερδοφόρες δραστηριότητες και πλεονάζουσες εγκαταστάσεις, παράλληλα με τις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις. Η εταιρεία θα μειώσει επίσης το σταθερό κόστος, εξορθολογίζοντας την παραγωγική της ικανότητα, την παγκόσμια γκάμα των προϊόντων της και τα έξοδα. Μέσω πειθαρχημένης διαχείρισης, η εταιρεία θα δώσει προτεραιότητα και θα επενδύσει σε επιχειρηματικούς τομείς που αναμένεται να προσφέρουν σταθερή και βιώσιμη ανάπτυξη.

Με την εφαρμογή του σχεδίου, η Nissan στοχεύει στην επίτευξη περιθωρίου κέρδους 5% και ενός βιώσιμου παγκόσμιου μεριδίου αγοράς 6%, έως το τέλος της χρήσης 2023, συμπεριλαμβανομένων αναλογικών συνεισφορών από την επιχείρηση κοινού μετοχικού κεφαλαίου ύψους 50%, στην Κίνα.

Ο Makoto Uchida, διευθύνων σύμβουλος της Nissan, δήλωσε: “Το πλάνο του μετασχηματισμού μας στοχεύει στη διασφάλιση σταθερής ανάπτυξης, αντί της υπερβολικής επέκτασης των πωλήσεων. Τώρα θα επικεντρωθούμε στις βασικές μας ικανότητες και θα βελτιώσουμε την ποιότητα των επιχειρησιακών δραστηριοτήτων μας, διατηρώντας παράλληλα την οικονομική πειθαρχία και εστιάζοντας στα καθαρά έσοδα ανά μονάδα για την επίτευξη κερδοφορίας. Αυτό συμπίπτει με την αποκατάσταση μιας κουλτούρας που ορίζεται από τον όρο “Nissan-ness” για μια νέα εποχή.”

Το τετραετές σχέδιο επικεντρώνεται σε δύο στρατηγικούς τομείς, με βάση τη φήμη της Nissan στην καινοτομία, την κατασκευή, την εστίαση στους πελάτες και την ποιότητα, παράλληλα με έναν συνεχή μετασχηματισμό της εταιρικής κουλτούρας :

Εξορθολογισμός: ισχυρές δράσεις για την αναδιάρθρωση, τη μείωση του κόστους και τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας

Ενέργειες:

“Ευθυγράμμιση” της παραγωγικής ικανότητας της Nissan κατά 20% έως 5,4 εκατομμύρια μονάδες ετησίως, υπό την προϋπόθεση μιας τυποποιημένης λειτουργίας
Επίτευξη ποσοστού χρησιμοποίησης εγκαταστάσεων άνω του 80%, καθιστώντας τις λειτουργίες πιο κερδοφόρες
Εξορθολογισμός της παγκόσμιας γκάμας προϊόντων κατά 20% (από 69 σε λιγότερα από 55 μοντέλα)
Μείωση σταθερού κόστους κατά περίπου 300 δισεκατομμύρια γιεν
Πρόθεση για κλείσιμο του εργοστασίου της Βαρκελώνης στη Δυτική Ευρώπη
Ενοποίηση της παραγωγής της Βόρειας Αμερικής στα βασικά μοντέλα
Κλείσιμο παραγωγικών εγκαταστάσεων στην Ινδονησία και επικέντρωση στις εγκαταστάσεις της Ταϊλάνδης, ως ενιαίας βάσης παραγωγής στην ASEAN
Συνεργασία με τους εταίρους της Συμμαχίας, για τον διαμοιρασμό πόρων, συμπεριλαμβανομένης της παραγωγής, των μοντέλων και των τεχνολογιών

Προτεραιότητα στις βασικές αγορές και τα βασικά προϊόντα

Ενέργειες:

Εστίαση στις βασικές επιχειρησιακές δραστηριότητες της Nissan στις αγορές της Ιαπωνίας, της Κίνας και της Βόρειας Αμερικής
Αξιοποίηση στοιχείων του ενεργητικού της Συμμαχίας για τη διατήρηση των επιχειρησιακών δραστηριοτήτων της Nissan στο κατάλληλο επίπεδο στη Νότια Αμερική, στην ASEAN και την Ευρώπη
Έξοδος από τη Νότια Κορέα, από τη Ρωσία για το εμπορικό σήμα της Datsun και εξορθολογισμός των δραστηριοτήτων σε ορισμένες αγορές της ASEAN
Εστίαση σε βασικές κατηγορίες μοντέλων παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων των βελτιωμένων κατηγοριών C και D, των ηλεκτρικών οχημάτων και των σπορ αυτοκινήτων
Λανσάρισμα 12 μοντέλων στους επόμενους 18 μήνες
Διεύρυνση της παρουσίας στα EVs, συμπεριλαμβανομένου του e-POWER, με περισσότερες από 1 εκατομμύριο πωλήσεις τέτοιων οχημάτων, έως το τέλος της χρήσης 2023,
Στην Ιαπωνία, λανσάρισμα δύο ακόμη ηλεκτρικών οχημάτων και τεσσάρων ακόμη οχημάτων e-POWER, αυξάνοντας το ποσοστό των εν γένει ηλεκτρικών οχημάτων, στο 60% των πωλήσεων
Λανσάρισμα του προηγμένου συστήματος υποστήριξης οδηγού ProPILOT σε περισσότερα από 20 μοντέλα σε 20 αγορές, στοχεύοντας πάνω από 1,5 εκατομμύρια οχήματα να είναι εξοπλισμένα με αυτό το σύστημα, σε ετήσια βάση, έως το τέλος της χρήσης 2023.

Ο Uchida κατέληξε στο συμπέρασμα: “Η Nissan πρέπει να προσφέρει αξία για τους πελάτες της, σε όλο τον κόσμο. Για να το κάνουμε αυτό, πρέπει να κάνουμε σημαντικές υπερβάσεις στα προϊόντα, τις τεχνολογίες και τις αγορές όπου είμαστε ανταγωνιστικοί. Αυτό είναι το DNA της Nissan. Σε αυτήν τη νέα εποχή, η Nissan παραμένει επικεντρωμένη στους ανθρώπους, για να παρέχει τεχνολογίες για όλους τους ανθρώπους και για να συνεχίσει να αντιμετωπίζει τις προκλήσεις, όπως μόνο η Nissan μπορεί.

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Το Νέο Renault CLIO στην Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς

Γκάμα κινητήρων, ενώ πλαισιώνεται από τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας που του εξασφάλιΤο Renault CLIO, αποτελεί ένα από τα πιο αγαπημένα αυτοκίνητα στην...

Το Νέο Renault CLIO από 13.790€ και με δώρο το LPG

Το Renault CLIO, με 30 χρόνια επιτυχημένης ιστορίας και πάνω από 15 εκατομμύρια πωλήσεις στο ενεργητικό του, δε χρειάζεται συστάσεις, ενώ δικαία αποτελεί το...

Το Mazda MX-5 χωρίς αντίπαλο στην κατηγορία του

Το Mazda MX-5 παραμένει ανίκητο μεταξύ των roadsters και των κάμπριο. Αυτό αποδεικνύεται και από τις ψηφοφορίες των αναγνωστών των τριών μεγαλύτερων Γερμανικών αυτοκινητιστικών...

Concept EQT – ο πρόδρομος ενός νέου, κορυφαίου μοντέλου στην κατηγορία μικρών Van

Με την Concept EQT, η Mercedes-Benz Vans παρουσιάζει το πρώτο premium όχημα στην κατηγορία των μικρών Van που είναι ιδανικό για οικογένειες και ιδιώτες...

Vision 110 διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά και η λιανική τιμή πώλησης έχει οριστεί στα 2.290 €.

Το Vision 110, το οποίο λανσαρίστηκε στην Ευρώπη το 2012, είναι ένα scooter που δελεάζει με την αξιοπιστία, το διασκεδαστικό χαρακτήρα και την ελκυστική...