fbpx

H Ρενί Γκράσι άφησε τους αγώνες ταχύτητας και μπήκε στην βιομηχανία ενηλίκων…

Είναι πληθωρική, μηχανόβια, και οδηγάρα. Η Ρενί Γκράσι (Renee Gracie) πρώην επαγγελματίας οδηγός αγώνων αυτοκινήτου στην Αυστραλία, παράτησε τους αγώνες και μπήκε στη βιομηχανία ενηλίκων όπως λέγεται το πορνό, πολιτικά ορθά!

Μετά από μια επιτυχημένη επιτυχία στους αγώνες καρτ, η Ρενί Γκράσι διεκδίκησε τις σεζόν 2013 και 2014 του Πρωταθλήματος Porsche Carrera Cup Australia. Το 2013, ήταν η πρώτη γυναίκα που αγωνίστηκε σε αυτό το πρωτάθλημα. Το επόμενο έτος, πέτυχε πέντε κορυφαία αποτελέσματα αγώνων και τερμάτισε σε όλους τους αγώνες που έτρεξε!

Το 2015, η Ρενί Γκράσι έτρεξε στο Πρωτάθλημα Supercars Dunlop και οδήγησε για την ομάδα Paul Morris Motorsport όντας η πρώτη γυναίκα που έτρεξε όλους τους αγώνες τα τελευταία 14 χρόνια. Στο τέλος αυτής της χρονιάς, κατατάχθηκε 18η στην κατάταξη του πρωταθλήματος, με 634 πόντους με καλύτερο αποτέλεσμα μια 12η θέση.

Το 2016, η Γκράσι συμμετείχε στη δεύτερη σεζόν της Supercars Dunlop Series, για άλλη μια φορά για την ομάδα Paul Morris Motorsport. Συνεργάστηκε επίσης με την ομάδα De Silvestro για μια δεύτερη συμμετοχή στο Bathurst 1000, αυτή τη φορά με ένα Nissan Altima L33 που ετοίμασε η Nissan Motorsport.

Η Γκράσι μετακόμισε στην ομάδα Dragon Motor Sport για την τρίτη σεζόν στη μετονομαζόμενη σειρά αγώνων Super2. Μετά από μια σειρά κακών αποτελεσμάτων με μόνο ένα top-10 τερματισμό σε 17 αγώνες και έλλειψη διαθέσιμων χρημάτων, αντικαταστάθηκε από κάποιον άλλο οδηγό. Αλλά… δεν κάθησε να σκάσει.

Τό ΄ριξε στο instagram και στο ιδιωτικό στριπ-τιζ. Ποιοι αγώνες και κουρουφέξαλα. Εδώ ερχόταν ζεστό χρήμα από ξελιγωμένους τύπους που τους αρέσουν οι στρουμπουλές.

Κάπου αναφέρει για 3,000 δολλάρια την ημέρα, για λίγες ώρες στριπ-τιζ παρέα με διάφορα σεξουαλικά εργαλεία… Με 18,000$+ τη βδομάδα η Ρενί βρήκε επιτέλους την κλίση της.

Ζει μόνη της με την Ford Mustang της -πιο παλιά είχε μια Mercedes G Wagon- την Harley της και την μεγάλη συλλογή δονητών της.

Σε συνέντευξή της στην Daily Telegraph της Αυστραλίας ανέφερε: «Η κατάσταση με τους αγώνες και την έλλειψη χορηγών, με οδήγησε τελικά σε μια οικονομική θέση που δεν θα μπορούσα ποτέ να ονειρευτώ και πραγματικά το απολαμβάνω. Είμαι καλά με ότι κάνω. Κερδίζω καλά χρήματα και νιώθω άνετα με το που βρίσκομαι. Δεν μου καίγεται καρφάκι για ότι λένε όλοι οι άλλοι…»

Μην κάνετε το λάθος και την προκαλέσετε στο δρόμο… την πατήσατε!

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...