fbpx

H Volvo ανακοίνωσε τη μεγαλύτερη ανάκληση στην ιστορία της

Ένα εξάρτημα που μπορεί να φθαρεί και να επηρρεάσει αρνητικά την απόδοση των μπροστινών ζωνών ασφαλείας υποχρέωσε τη Volvo να ανακαλέσει μία τεράστια παρτίδα περίπου 2.2 εκατομμυρίων αυτοκινήτων της, που έχουν κατασκευαστεί από το 2006 έως το 2019!

Η συγκεκριμένη ενέργεια έχει σύμφωνα με τη σουηδική μάρκα προληπτικό χαρακτήρα, καθώς δεν έχουν αναφερθεί μέχρι σήμερα σοβαρά τροχαία ατυχήματα εξαιτίας των προβληματικών ζωνών ασφαλείας. Το προβληματικό εξάρτημα είναι ένα λεπτό σύρμα από ατσάλι, το οποίο στηρίζει τις μπροστινές ζώνες ασφαλείας και μπορεί κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες να φθαρεί σε τέτοιο βαθμό, ώστε να μην λειτουργούν αυτές σωστά και να μην προσφέρουν την απαιτούμενη προστασία στους επιβάτες.

Πώς θα γίνει η ανάκληση

Η ανάκληση αφορά σε περίπου 2,2 εκατομμύρια οχήματα Ι.Χ. της Volvo σε όλον τον κόσμο, οι κάτοχοι των οποίων θα ενημερωθούν από τις κατά τόπους αντιπροσωπείες με συστημένες επιστολές, για να επισκεφθούν εξουσιοδοτημένα συνεργεία και να αποκατασταθεί το πρόβλημα χωρίς οικονομική επιβάρυνσή τους.

Ποια μοντέλα ανακαλούνται

Στα συνεργεία καλούνται τα μοντέλα Volvo S60, V60, XC60, V70, XC70 και S80 κατασκευής μεταξύ 2006 και 2019, δηλαδή ένα μεγάλο μέρος της συνολικής παραγωγής της σουηδικής μάρκας για εκείνο το χρονικό διάστημα. Το Volvo S60 πρώτης γενιάς παρουσιάστηκε το 2000 και φρεσκαρίστηκε το 2004, ενώ κατασκευαζόταν μέχρι το 2009. Ουσιαστικά διαθέτει τα ίδια μηχανικά μέρη με τα μοντέλα V70, S80 και XC90. Η δεύτερη γενιά λανσαρίστηκε το 2010 και αντικαταστάθηκε το 2018 από την τρίτη. Από τη δεύτερη γενιά και μετά διατίθεται παράλληλα με το S60 και το βάγκον V60, πάνω από το οποίο βρισκόταν το V70.

Η πρώτη γενιά του SUV XC60 κυκλοφόρησε το 2008 και αντικαταστάθηκε από το μοντέλο δεύτερης γενιάς το 2017. Το V70 δεύτερης γενιάς που περιλαμβάνεται στην ανάκληση παραγόταν μεταξύ 2000 και 2007, ενώ το 2007 λανσαρίστηκε η τρίτη γενιά και συνέχισε να κατασκευάζεται έως το 2016. Το XC70 αποτελεί μία off-road εκδοχή του βάγκον V70 με τετρακίνηση και αυξημένη απόσταση από το έδαφος. Η λιμουζίνα S80 δεύτερης γενιάς κυκλοφόρησε από το 2006 έως το 2016, οπότε τη διαδέχθηκε το μοντέλο S90.

 

 

Πέτρος Πιτσίνης
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, σπούδασε Μηχανολογία στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Ντάρμσταντ στη Γερμανία και είναι διαπιστευμένος μεταφραστής και ορκωτός διερμηνέας της γερμανικής γλώσσας. Εργάζεται ως δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου από το 1985 έως τα τέλη του 1992 στη Γερμανία και στη συνέχεια έως σήμερα στην Ελλάδα. Διετέλεσε μεταξύ άλλων επί 21 χρόνια Διευθυντής του ενθέτου Auto NEA της εφημερίδας τα ΝΕΑ και τώρα είναι Διευθυντής του τμήματος Αυτοκινήτου στον ψηφιακό όμιλο Liquid Media με τους ιστότοπους www.gazzetta.gr, www.insider.gr, www.reader.gr και το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό inMotion by gazzetta.gr. Υπήρξε παρουσιαστής και υπεύθυνος διάφορων τηλεοπτικών εκπομπών αυτοκινήτου, όπως της «Ζώνης Ασφαλείας» στην ΕΡΤ, ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...