fbpx

Η Bentley παρουσιάζει τα τρισδιάστατα ένθετα πίσω πόρτας από ξύλο, στην ολοκαίνουργια Flying Spur

Μία ακόμα κατασκευαστική πρωτιά για τη Bentley, η οποία παρουσιάζει ένα πρωτοποριακό, τρισδιάστατο ξύλινο ένθετο πίσω πόρτας, στην ολοκαίνουργια Flying Spur. Η συγκεκριμένη υλοποίηση είναι η πρώτη στον κόσμο στην αυτοκινητοβιομηχανία – ένα εντυπωσιακό, μονοκόμματο κομμάτι ξύλου ειδικά κατεργασμένο, με τρισδιάστατο φινίρισμα που προσομοιάζει διαμάντια, 150 στο κάθε μπλοκ.

Κάθε ένθετο στην πίσω πόρτα είναι χειροποίητα κατασκευασμένο από ενιαίο τεμάχιο βιώσιμης αμερικάνικης καρυδιάς ή αμερικάνικης κερασιάς, σε έναν αρμονικό  συνδυασμό παραδοσιακών δεξιοτήτων και σύγχρονης τεχνολογίας.

Η ιδέα για γνήσιο ξύλο με σκαλιστή, τρισδιάστατη εμφάνιση παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο πρωτότυπο “EXP 10 Speed 6” της Bentley, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, το 2015. Αμέσως αναγνωρίστηκε ως κάτι πρωτοποριακό. Σκοπός των σχεδιαστών ήταν να μεταφερθεί το μοτίβο των διαμαντιών στις δερμάτινες ταπετσαρίες των καθισμάτων και σε άλλες επιφάνειες του αυτοκινήτου. Χρειάστηκε μία επένδυση σε χρόνο, έρευνα και εξειδίκευση τουλάχιστον 18 μηνών, πριν καταστεί δυνατή η κατασκευή μίας τέτοιας ξεχωριστής ξύλινης παρουσίας.

Τα τρισδιάστατα μέρη του ξύλου δεν κατασκευάζονται με καπλαμά, όπως συνήθως. Αντ’ αυτού, το καθένα δημιουργείται από ένα ενιαίο κομμάτι ξυλείας. Για την επίτευξη της τρισδιάστατης επιφάνειας, ειδικευμένοι τεχνίτες χαράζουν το ξύλο με σύστημα φρέζας πολλαπλών αξόνων, σε ανοχή 0,1 mm, μικρότερη από το πάχος μιας ανθρώπινης τρίχας, τελειώνοντας στο χέρι τις κορυφαίες λεπτομέρειες, για τέλειο αποτέλεσμα. Στη συνέχεια, ακολουθεί λακάρισμα ανοικτών πόρων, επιτρέποντας στο πραγματικό χρώμα και την υφή του ξύλου να λάμπει, για πιο εκλεπτυσμένη, φυσική εμφάνιση.

Αρχικά, γίνεται η κατεργασία της πίσω πλευράς του ξύλινου μπλοκ, έτσι ώστε να ταιριάζει με ένα πρότυπο πάνελ πόρτας από χυτό αλουμίνιο. Στη συνέχεια, το κομμάτι ξύλου συνδέεται σε μία βάση προκειμένου να ακολουθήσει η κατεργασία της μπροστινής πλευράς, με την επιφάνεια να κόβεται στην τρισδιάστατη μορφή της.

Τόσο η αμερικάνικη καρυδιά όσο και η αμερικάνικη κερασιά προέρχονται από δάση σκληρού ξύλου της Βόρειας Αμερικής. Η Bentley επιλέγει τα καλύτερα ξύλα, χωρίς ρόζους ή ρητίνες σε όλο το βάθος του υλικού. Μόνο αυτά τα υψηλής ποιότητας «κούτσουρα» προσφέρουν κορυφαίας υφής σύσταση και άψογη αίσθηση στην αφή, ενώ επιδέχονται τέλειο φινίρισμα, για να συμπληρώσουν την υπέροχα εξοπλισμένη καμπίνα της Flying Spur.

Η αμερικάνικη καρυδιά και η αμερικάνικη κερασιά είναι και τα δύο δημοφιλή είδη ξυλείας που ενδημούν σε μεγάλες εκτάσεις στη Βόρεια Αμερική, προσφέροντας άφθονη ποσότητα βιώσιμης ξυλείας. Ως ένδειξη αειφορίας, η δασική έκταση της αμερικάνικης κερασιάς αυξάνεται κατά περισσότερο από επτά εκατομμύρια κυβικά μέτρα κάθε χρόνο μετά τη συγκομιδή, ενώ η αμερικάνικη καρυδιά αυξάνεται κατά τρία εκατομμύρια κυβικά μέτρα.

Η αμερικάνικη καρυδιά είναι ένα από τα πιο περιζήτητα είδη ξύλου σε όλο τον κόσμο. Είναι πιο σκουρόχρωμη από την ευρωπαϊκή καρυδιά, ενώ διατίθεται σε τρεις ποιότητες πυκνότητας. Η αμερικάνικη κερασιά θεωρείται ιδανική και πολύτιμη για έπιπλα και εσωτερικά κουφώματα – ο φυσικός χρωματισμός του ξύλου της ποικίλλει από πλούσιο κόκκινο έως κοκκινωπό καφέ. 

Η ολοκαίνουργια Bentley Flying Spur είναι το απόλυτο υπερπολυτελές Grand Touring σεντάν, ο τέλειος συνδυασμός ευελιξίας προσανατολισμένης στις επιδόσεις και αποκλειστικά τετράθυρης άνεσης, σε στυλ λιμουζίνας.

Το κορυφαίο μοντέλο της Bentley εισήγαγε μια νέα εποχή υπερπολυτελούς κινητικότητας, που έχει σχεδιαστεί μοναδικά για να ικανοποιεί τόσο τον οδηγό όσο και τους επιβάτες. Με μια τολμηρή και συναρπαστική παρουσία στο δρόμο, η Flying Spur διαθέτει πολυτελή καμπίνα και καινοτόμο τεχνολογία, αποτέλεσμα χειροποίητης κατασκευής στο πρώτο παγκοσμίως εργοστάσιο πολυτελών αυτοκινήτων που είναι ουδέτερο ως προς την παραγωγή διοξειδίου του άνθρακα, στο Crewe της Μεγάλης Βρετανίας.

Πέτρος Πιτσίνης
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, σπούδασε Μηχανολογία στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Ντάρμσταντ στη Γερμανία και είναι διαπιστευμένος μεταφραστής και ορκωτός διερμηνέας της γερμανικής γλώσσας. Εργάζεται ως δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου από το 1985 έως τα τέλη του 1992 στη Γερμανία και στη συνέχεια έως σήμερα στην Ελλάδα. Διετέλεσε μεταξύ άλλων επί 21 χρόνια Διευθυντής του ενθέτου Auto NEA της εφημερίδας τα ΝΕΑ και τώρα είναι Διευθυντής του τμήματος Αυτοκινήτου στον ψηφιακό όμιλο Liquid Media με τους ιστότοπους www.gazzetta.gr, www.insider.gr, www.reader.gr και το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό inMotion by gazzetta.gr. Υπήρξε παρουσιαστής και υπεύθυνος διάφορων τηλεοπτικών εκπομπών αυτοκινήτου, όπως της «Ζώνης Ασφαλείας» στην ΕΡΤ, ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...