Η Volvo αυξάνει σε 80% τη συμμετοχή της ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές

Το εργοστάσιο της Volvo Cars στο Τσενγκντού, το μεγαλύτερο της σουηδικής εταιρείας στην Κίνα, τροφοδοτείται πλέον με ηλεκτρική ενέργεια που προέρχεται κατά 100% από ανανεώσιμες πηγές. Με αυτή την προσθήκη, το ποσοστό συμμετοχής των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στο παγκόσμιο δίκτυο των μονάδων παραγωγής της Volvo ανέρχεται πλέον στο 80%.

Η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές κατά 100% στο εργοστάσιο του Τσενγκντού είναι το αποτέλεσμα πρόσφατης συμφωνίας για την τροφοδοσία της μονάδας και θα μειώσει τις εκπομπές CO2 του εργοστασίου κατά περισσότερο από 11.000 τόνους ανά έτος.

Πρόκειται για το πιο πρόσφατο αποφασιστικό βήμα προς την επίτευξη της φιλοδοξίας της Volvo Cars να πετύχει κλιματικά ουδέτερη λειτουργία στην παραγωγή της έως το 2025, ενώ αποτελεί τμήμα του ευρύτερου κλιματικού σχεδίου της εταιρείας το οποίο στοχεύει στη μείωση του συνολικού ανθρακικού αποτυπώματος ανά αυτοκίνητο κατά 40% ανάμεσα στο 2018 και το 2025. Μέχρι το 2040, η Volvo Cars αποσκοπεί στο να είναι μια κλιματικά ουδέτερη εταιρεία.

Το εργοστάσιο της Volvo Cars στο Chengdu

Μέχρι πρόσφατα, το εργοστάσιο του Τσενγκντού είχε ήδη εξασφαλισμένο ένα 70% ηλεκτρικής ενέργειας προερχόμενο από ανανεώσεις πηγές. Με το νέο συμβόλαιο διευθετείται και το υπόλοιπο 30%. Όπως προβλέπεται, περίπου το 65% της προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας θα προέρχεται από υδροηλεκτρικές πηγές και το υπόλοιπο 35% από ηλιακή ενέργεια, αιολική ενέργεια και άλλες ανανεώσιμες πηγές.

Javier Varela

 

“Φιλοδοξία μας είναι να μειώσουμε το ανθρακικό μας αποτύπωμα μέσω απτών, ξεκάθαρων δράσεων”, δήλωσε ο Χαβιέ Βαρέλα (Javier Varela), Επικεφαλής Παραγωγής και Ποιότητας της Volvo Cars. “Η εξασφάλιση ηλεκτρικής ενέργειας προερχόμενης στο σύνολό της από ανανεώσιμες πηγές για το μεγαλύτερό μας εργοστάσιο στην Κίνα είναι ένα σημαντικό ορόσημο και υπογραμμίζει τη δέσμευσή μας στην ανάληψη ουσιαστικής και αποτελεσματικής δράσης”.

Η Volvo Cars εργάζεται διαρκώς για τη μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος στο δίκτυο παραγωγής της και έχει ήδη κατακτήσει σημαντικά ορόσημα τα προηγούμενα χρόνια. Όλα τα ευρωπαϊκά εργοστάσιά της έχουν πετύχει κλιματικά ουδέτερη προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας από το 2008, ενώ η μονάδα παραγωγής κινητήρων της στο Σκέβντε της Σουηδίας ήταν το πρώτο εργοστάσιο στο δίκτυο της εταιρείας που πέτυχε να είναι κλιματικά ουδέτερο στο σύνολό του το 2018.

Στο εργοστάσιο της Γάνδης στο Βέλγιο, η Volvo Cars εγκατέστησε 15.000 ηλιακά πάνελ το 2018, δράση που σηματοδότησε την πρώτη μεγάλης κλίμακας εφαρμογή της ηλιακής ενέργειας στο παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής της εταιρείας.

Τα προαναφερθέντα μέτρα αποτελούν, μαζί με άλλες ενέργειες, τμήμα του κλιματικού σχεδίου της Volvo Cars, το οποίο παρουσιάστηκε στο τέλος του προηγούμενου έτους και συνιστά μία από τις πιο φιλόδοξες κλιματικές στρατηγικές στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Στον πυρήνα του σχεδίου βρίσκεται η φιλοδοξία της Volvo Cars μέχρι το 2025 το 50% των πωλήσεών της παγκοσμίως να προέρχεται από αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα και το υπόλοιπο από υβριδικά.

Το σχέδιο υπερβαίνει την επίτευξη στόχων που έχουν να κάνουν με τις εκπομπές ρύπων “στην εξάτμιση” μέσω της καθολικής εφαρμογής της ηλεκτροκίνησης και στοχεύει στη μείωση των εκπομπών άνθρακα σε όλο το φάσμα των λειτουργιών της εταιρείας, την αλυσίδα εφοδιασμού, αλλά και διαμέσου της ανακύκλωσης και της επαναχρησιμοποίησης υλικών.

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

To Kia e-Niro ανακηρύχθηκε νικητής στη νέα κατηγορία “Εμπειρία Ιδιοκτησίας Ηλεκτρικού Οχήματος της Έρευνας J.D. Power”

Το Kia e-Niro κατέλαβε την πρώτη θέση ανάμεσα στις μαζικές μάρκες στην Εμπειρία Ιδιοκτησίας Ηλεκτρικού Οχήματος της Έρευνας J.D. Power (J.D. Power 2021 Electric...

To Ariya αναμένεται να είναι το πιο αεροδυναμικό Nissan crossover που κατασκευάστηκε ποτέ

Έχοντας την  εμπειρία και την τεχνογνωσία,  για πάνω από μια δεκαετία, στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων και της καινοτομίας στα crossovers, το Ariya αναμένεται...

Το Opel Vivaro Γιορτάζει τα 20ά του Γενέθλια

Το Opel Vivaro γιορτάζει φέτος τος 20ά του γενέθλια! Μετά την παγκόσμια πρεμιέρα του στην Έκθεση των Βρυξελών για Ελαφρά Επαγγελματικά Οχήματα τον Ιανουάριο...

Ανανεωμένο Honda CR-V πλαισιώνει τη σειρά e:HEV

Η ανανεωμένη γκάμα του CR-V, που περιλαμβάνει την προηγμένη υβριδική τεχνολογία της Honda στον στάνταρ εξοπλισμό για πρώτη φορά, φέρει πλέον το διακριτικόe:HEV –...

«Εξηλεκτρισμός» Ιστορική μεταβατική περίοδος για την αυτοκίνηση

Οι μετακινήσεις μας σύντομα θα περάσουν σε μια νέα πραγματικότητα, την ηλεκτρική. Το πόσο απέχουμε από αυτή τη νέα εποχή, ποιες είναι οι εξελίξεις...