fbpx

Η Volvo αυξάνει σε 80% τη συμμετοχή της ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές

Το εργοστάσιο της Volvo Cars στο Τσενγκντού, το μεγαλύτερο της σουηδικής εταιρείας στην Κίνα, τροφοδοτείται πλέον με ηλεκτρική ενέργεια που προέρχεται κατά 100% από ανανεώσιμες πηγές. Με αυτή την προσθήκη, το ποσοστό συμμετοχής των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στο παγκόσμιο δίκτυο των μονάδων παραγωγής της Volvo ανέρχεται πλέον στο 80%.

Η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές κατά 100% στο εργοστάσιο του Τσενγκντού είναι το αποτέλεσμα πρόσφατης συμφωνίας για την τροφοδοσία της μονάδας και θα μειώσει τις εκπομπές CO2 του εργοστασίου κατά περισσότερο από 11.000 τόνους ανά έτος.

Πρόκειται για το πιο πρόσφατο αποφασιστικό βήμα προς την επίτευξη της φιλοδοξίας της Volvo Cars να πετύχει κλιματικά ουδέτερη λειτουργία στην παραγωγή της έως το 2025, ενώ αποτελεί τμήμα του ευρύτερου κλιματικού σχεδίου της εταιρείας το οποίο στοχεύει στη μείωση του συνολικού ανθρακικού αποτυπώματος ανά αυτοκίνητο κατά 40% ανάμεσα στο 2018 και το 2025. Μέχρι το 2040, η Volvo Cars αποσκοπεί στο να είναι μια κλιματικά ουδέτερη εταιρεία.

Το εργοστάσιο της Volvo Cars στο Chengdu

Μέχρι πρόσφατα, το εργοστάσιο του Τσενγκντού είχε ήδη εξασφαλισμένο ένα 70% ηλεκτρικής ενέργειας προερχόμενο από ανανεώσεις πηγές. Με το νέο συμβόλαιο διευθετείται και το υπόλοιπο 30%. Όπως προβλέπεται, περίπου το 65% της προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας θα προέρχεται από υδροηλεκτρικές πηγές και το υπόλοιπο 35% από ηλιακή ενέργεια, αιολική ενέργεια και άλλες ανανεώσιμες πηγές.

Javier Varela

 

“Φιλοδοξία μας είναι να μειώσουμε το ανθρακικό μας αποτύπωμα μέσω απτών, ξεκάθαρων δράσεων”, δήλωσε ο Χαβιέ Βαρέλα (Javier Varela), Επικεφαλής Παραγωγής και Ποιότητας της Volvo Cars. “Η εξασφάλιση ηλεκτρικής ενέργειας προερχόμενης στο σύνολό της από ανανεώσιμες πηγές για το μεγαλύτερό μας εργοστάσιο στην Κίνα είναι ένα σημαντικό ορόσημο και υπογραμμίζει τη δέσμευσή μας στην ανάληψη ουσιαστικής και αποτελεσματικής δράσης”.

Η Volvo Cars εργάζεται διαρκώς για τη μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος στο δίκτυο παραγωγής της και έχει ήδη κατακτήσει σημαντικά ορόσημα τα προηγούμενα χρόνια. Όλα τα ευρωπαϊκά εργοστάσιά της έχουν πετύχει κλιματικά ουδέτερη προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας από το 2008, ενώ η μονάδα παραγωγής κινητήρων της στο Σκέβντε της Σουηδίας ήταν το πρώτο εργοστάσιο στο δίκτυο της εταιρείας που πέτυχε να είναι κλιματικά ουδέτερο στο σύνολό του το 2018.

Στο εργοστάσιο της Γάνδης στο Βέλγιο, η Volvo Cars εγκατέστησε 15.000 ηλιακά πάνελ το 2018, δράση που σηματοδότησε την πρώτη μεγάλης κλίμακας εφαρμογή της ηλιακής ενέργειας στο παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής της εταιρείας.

Τα προαναφερθέντα μέτρα αποτελούν, μαζί με άλλες ενέργειες, τμήμα του κλιματικού σχεδίου της Volvo Cars, το οποίο παρουσιάστηκε στο τέλος του προηγούμενου έτους και συνιστά μία από τις πιο φιλόδοξες κλιματικές στρατηγικές στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Στον πυρήνα του σχεδίου βρίσκεται η φιλοδοξία της Volvo Cars μέχρι το 2025 το 50% των πωλήσεών της παγκοσμίως να προέρχεται από αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα και το υπόλοιπο από υβριδικά.

Το σχέδιο υπερβαίνει την επίτευξη στόχων που έχουν να κάνουν με τις εκπομπές ρύπων “στην εξάτμιση” μέσω της καθολικής εφαρμογής της ηλεκτροκίνησης και στοχεύει στη μείωση των εκπομπών άνθρακα σε όλο το φάσμα των λειτουργιών της εταιρείας, την αλυσίδα εφοδιασμού, αλλά και διαμέσου της ανακύκλωσης και της επαναχρησιμοποίησης υλικών.

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...