fbpx

MyFord 0: Μηδέν έγνοιες, μηδέν επιτόκιο!

Νέο Χρηματοδοτικό Πρόγραμμα της Ford με 0% Επιτόκιο και 8 Χρόνια Εγγύηση για Μηδέν Έγνοιες!

Αποκτήστε τώρα με τους πιο ευνοϊκούς όρους της αγοράς και με μηδέν έγνοιες το αγαπημένο σας Ford, χάρη στην εργοστασιακή 8ετή εγγύηση και το μοναδικό προνόμιο του μηδενικού επιτοκίου που σας εξασφαλίζει η Ford Finance με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα MyFord 0.

Το MyFord 0 διατίθεται για τα μοντέλα EcoSport, Fiesta και Focus και μεγιστοποιεί το όφελος αγοράς αφού συνδυάζεται με τα ισχύοντα προωθητικά προγράμματα της Ford Motor Ελλάς.

Στα πλαίσια της πρωτόγνωρης συγκυρίας που όλοι βιώνουμε την περίοδο αυτή, η Ford έρχεται να μηδενίσει τις έγνοιες προσφέροντας σε όλους τη δυνατότητα να αποκτήσουν το αγαπημένο τους EcoSport, Fiesta ή Focus με τους πλέον προνομιακούς όρους χρηματοδότησης μέσω του νέου προγράμματος MyFord 0.

Με επιτόκιο 0% και χωρίς επιπλέον εισφορά, το πρωτοποριακό πρόγραμμα χρηματοδότησης MyFord 0 της Ford Finance εξασφαλίζει μηδενικούς τόκους για επιλεγμένες εκδόσεις των EcoSport, Fiesta και Focus που θα αγοραστούν έως και τις 30 Ιουνίου. Το συνολικό όφελος αγοράς μεγιστοποιείται, αφού το MyFord 0 συνδυάζεται με τα προωθητικά προγράμματα που προσφέρονται στα μοντέλα αυτά.

Η Ford δεν σταματά εδώ, αλλά σας δίνει έναν ακόμα λόγο για να χαμογελάτε ξέγνοιαστα. Με την 8ετή εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect με την οποία προσφέρονται τα EcoSport, Fiesta και Focus στην ελληνική αγορά αποδεικνύει έμπρακτα την εμπιστοσύνη στα μοντέλα της και προσδίδει ένα ακόμα ισχυρό πλεονέκτημα σε όσους επιθυμούν να συμβιώσουν απροβλημάτιστα με το νέο τους αυτοκίνητο για πολλά χρόνια.

Δείτε περισσότερες πληροφορίες για το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα της Ford Finance μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα της Ford και στον παρακάτω σύνδεσμο: https://www.ford.gr/shop/next-steps/promotions/personal-offers

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...