Nέος υπερφορτιστής από την Tesla

H Tesla φιλοδοξεί να λύσει το πρόβλημα της αργής φόρτισης των ηλεκτροκίνητων οχημάτων με τον καινοτόμο υπερφορτιστή V3, που θα παρέχει σε ένα τέτοιο μοντέλο επιπρόσθετη αυτονομία περίπου 120 χιλιομέτρων μέσα σε μόλις πέντε λεπτά!

Στόχος της Tesla είναι να προσελκύσει με αυτόν τον τρόπο ένα νέο αγοραστικό κοινό, που διστάζει να προχωρήσει στην απόκτηση ενός ηλεκτροκίνητου οχήματος εξαιτίας των μεγάλων χρόνων φόρτισης των μπαταριών, αλλά και της αδιαφανούς χρέωσης της ηλεκτρικής ενέργειας. 

Το πρόγραμμα της αμερικάνικης αυτοκινητοβιομηχανίας που κατασκευάζει αποκλειστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, περιλαμβάνει και μια μελέτη για την δημιουργία σταθμών με ταχυφορτιστές στα κέντρα διαφόρων πόλεων.

Ένας εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε ότι η Tesla θα ανοίξει τουλάχιστον έναν ακόμη σταθμό γρήγορης φόρτισης στη Γερμανία εντός του 2020.

Διευκρίνισε ωστόσο, ότι ο Tesla εξακολουθεί να πιστεύει στην αργή φόρτιση των μπαταριών στο χώρο εργασίας και την οικιακή φόρτιση ως τον κύριο τρόπο φόρτισης οχημάτων, αλλά θέλει να προσφέρει μια πιο γρήγορη επιλογή για μεγαλύτερη ευελιξία.

Ο λεγόμενος υπερφορτιστής V3 επιτρέπει στα αυτοκίνητα Tesla Model 3 να φορτίζουν εντός πέντε λεπτών επαρκή ηλεκτρική ενέργεια για να καλύψουν περίπου 120 χλμ. Τα παλαιότερα μοντέλα Tesla θα λάβουν σχετικές αναβαθμίσεις λογισμικού. Δεν ανακοινώθηκε όμως πόσο θα επηρεάσει την διάρκεια της ζωής των μπαταριών η συχνή χρήση της γρήγορης φόρτισης.

Η Tesla επέλεξε μια τοποθεσία κοντά στο Βερολίνο για ένα νέο εργοστάσιο που θα ξεκινήσει να λειτουργεί τον επόμενο χρόνο. Η εφημερίδα Frankfurter Allgemeine Zeitung, έγραψε ότι το εργοστάσιο είχε τη δυνατότητα να δημιουργήσει 40.000 θέσεις εργασίας.

Πέτρος Πιτσίνης
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, σπούδασε Μηχανολογία στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Ντάρμσταντ στη Γερμανία και είναι διαπιστευμένος μεταφραστής και ορκωτός διερμηνέας της γερμανικής γλώσσας. Εργάζεται ως δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου από το 1985 έως τα τέλη του 1992 στη Γερμανία και στη συνέχεια έως σήμερα στην Ελλάδα. Διετέλεσε μεταξύ άλλων επί 21 χρόνια Διευθυντής του ενθέτου Auto NEA της εφημερίδας τα ΝΕΑ και τώρα είναι Διευθυντής του τμήματος Αυτοκινήτου στον ψηφιακό όμιλο Liquid Media με τους ιστότοπους www.gazzetta.gr, www.insider.gr, www.reader.gr και το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό inMotion by gazzetta.gr. Υπήρξε παρουσιαστής και υπεύθυνος διάφορων τηλεοπτικών εκπομπών αυτοκινήτου, όπως της «Ζώνης Ασφαλείας» στην ΕΡΤ, ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Toyota: Πρώτη θέση σε πωλήσεις στην Ελλάδα

Σε μία ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά, η Toyota κατάφερε για 8η συνεχόμενη χρονιά να βρεθεί και πάλι στην 1η θέση στην προτίμηση του Έλληνα καταναλωτή...

Η Jeep ενώνει τη φωνή της με τον Bruce Springsteen

H Jeep® και ο θρύλος της αμερικανικής ροκ μουσικής, Bruce Springsteen, δημιούργησαν το διάρκειας 2 λεπτών video με την ονομασία «The Middle», για να...

Όμιλος Piaggio: Ευρωπαίος ηγέτης στην αγορά δύο τροχών

Το 2020 ο Όμιλος Piaggio για άλλη μία φορά ενίσχυσε την ηγετική του θέση στην ευρωπαϊκή αγορά δύο τροχών, με συνολικό μερίδιο αγοράς της...

Fiat Professional Ducato: Tο δημοφιλέστερο ελαφρύ επαγγελματικό όχημα στην Ευρώπη για το 2020

To Ducato είναι το δημοφιλέστερο Ελαφρύ Επαγγελματικό Όχημα ανεξαρτήτου κατηγορίας στην Ευρώπη για το 2020 σύμφωνα με τα στοιχεία της Dataforce και η Fiat...

Πώς θα βλέπατε ένα ηλεκτρικό Volkswagen ID.3 Cabrio;

Σε μία ευχάριστα αιφνιδιαστική κίνηση, η Volkswagen κινητοποιεί την παγκόσμια κοινότητα των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, τα ευρέως γνωστά ως Social Media και θέτει ένα...