fbpx

Nέος υπερφορτιστής από την Tesla

H Tesla φιλοδοξεί να λύσει το πρόβλημα της αργής φόρτισης των ηλεκτροκίνητων οχημάτων με τον καινοτόμο υπερφορτιστή V3, που θα παρέχει σε ένα τέτοιο μοντέλο επιπρόσθετη αυτονομία περίπου 120 χιλιομέτρων μέσα σε μόλις πέντε λεπτά!

Στόχος της Tesla είναι να προσελκύσει με αυτόν τον τρόπο ένα νέο αγοραστικό κοινό, που διστάζει να προχωρήσει στην απόκτηση ενός ηλεκτροκίνητου οχήματος εξαιτίας των μεγάλων χρόνων φόρτισης των μπαταριών, αλλά και της αδιαφανούς χρέωσης της ηλεκτρικής ενέργειας. 

Το πρόγραμμα της αμερικάνικης αυτοκινητοβιομηχανίας που κατασκευάζει αποκλειστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, περιλαμβάνει και μια μελέτη για την δημιουργία σταθμών με ταχυφορτιστές στα κέντρα διαφόρων πόλεων.

Ένας εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε ότι η Tesla θα ανοίξει τουλάχιστον έναν ακόμη σταθμό γρήγορης φόρτισης στη Γερμανία εντός του 2020.

Διευκρίνισε ωστόσο, ότι ο Tesla εξακολουθεί να πιστεύει στην αργή φόρτιση των μπαταριών στο χώρο εργασίας και την οικιακή φόρτιση ως τον κύριο τρόπο φόρτισης οχημάτων, αλλά θέλει να προσφέρει μια πιο γρήγορη επιλογή για μεγαλύτερη ευελιξία.

Ο λεγόμενος υπερφορτιστής V3 επιτρέπει στα αυτοκίνητα Tesla Model 3 να φορτίζουν εντός πέντε λεπτών επαρκή ηλεκτρική ενέργεια για να καλύψουν περίπου 120 χλμ. Τα παλαιότερα μοντέλα Tesla θα λάβουν σχετικές αναβαθμίσεις λογισμικού. Δεν ανακοινώθηκε όμως πόσο θα επηρεάσει την διάρκεια της ζωής των μπαταριών η συχνή χρήση της γρήγορης φόρτισης.

Η Tesla επέλεξε μια τοποθεσία κοντά στο Βερολίνο για ένα νέο εργοστάσιο που θα ξεκινήσει να λειτουργεί τον επόμενο χρόνο. Η εφημερίδα Frankfurter Allgemeine Zeitung, έγραψε ότι το εργοστάσιο είχε τη δυνατότητα να δημιουργήσει 40.000 θέσεις εργασίας.

Πέτρος Πιτσίνης
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, σπούδασε Μηχανολογία στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Ντάρμσταντ στη Γερμανία και είναι διαπιστευμένος μεταφραστής και ορκωτός διερμηνέας της γερμανικής γλώσσας. Εργάζεται ως δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου από το 1985 έως τα τέλη του 1992 στη Γερμανία και στη συνέχεια έως σήμερα στην Ελλάδα. Διετέλεσε μεταξύ άλλων επί 21 χρόνια Διευθυντής του ενθέτου Auto NEA της εφημερίδας τα ΝΕΑ και τώρα είναι Διευθυντής του τμήματος Αυτοκινήτου στον ψηφιακό όμιλο Liquid Media με τους ιστότοπους www.gazzetta.gr, www.insider.gr, www.reader.gr και το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό inMotion by gazzetta.gr. Υπήρξε παρουσιαστής και υπεύθυνος διάφορων τηλεοπτικών εκπομπών αυτοκινήτου, όπως της «Ζώνης Ασφαλείας» στην ΕΡΤ, ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...