O Dr. Werner Tietz, νέος Αντιπρόεδρος R&D της SEAT

Ο Dr. Werner Tietz αναλαμβάνει τη θέση του Αντιπροέδρου Έρευνας
και Ανάπτυξης της SEAT από την 1η Ιουλίου. Το νέο στέλεχος, που εντάχθηκε στον Όμιλο
Volkswagen το 1994, μέχρι τώρα ήταν επικεφαλής Ανάπτυξης της Bentley. Στη SEAT θα
αντικαταστήσει τον Axel Andorff, ο οποίος θα μεταφερθεί στην ŠKODA, αναλαμβάνοντας την
ευθύνη για τις Midsize και MEB πλατφόρμες.
Ο Tietz είναι μηχανικός, απόφοιτος του RWTH Aachen University (Γερμανία). Πριν ενταχθεί στον Όμιλο Volkswagen το 1994, εργάστηκε σε πανεπιστημιακά ερευνητικά προγράμματα σχετικά με την επεξεργασία πλαστικών υλικών. Κατείχε διάφορες θέσεις στην Audi και ήταν για αρκετό χρόνο υπεύθυνος ανάπτυξης εσωτερικού των μοντέλων της. Το 2011 μεταφέρθηκε στην Porsche, όπου ήταν υπεύθυνος για την ανάπτυξη αμαξώματος και εσωτερικού, όλων των μοντέλων.

Συμμετείχε επίσης στην ανάπτυξη του Taycan concept και εργάστηκε για την εισαγωγή
καινοτόμων υλικών σε πολλά μοντέλα. Από το 2018 ήταν μέλος της εκτελεστικής επιτροπής της Bentley και επικεφαλής Ανάπτυξης, όπου εφάρμοσε μια νέα αναπτυξιακή στρατηγική και έθεσε τα θεμέλια για την ηλεκτροποίηση της μάρκας.
Ο Πρόεδρος της SEAT Carsten Isensee επεσήμανε ότι «είναι υπέροχο νέο για τη SEAT να έχει έναν Αντιπρόεδρο όπως ο Tietz, ο οποίος διαθέτει μακρά πείρα σε μερικές από τις πιο
τεχνολογικά προηγμένες μάρκες του Volkswagen Group. Η εμπειρία του σίγουρα θα
συμβάλει στην περαιτέρω ενίσχυση της δέσμευσης της SEAT στην τεχνολογία και την
καινοτομία, ένα από τα κύρια πλεονεκτήματά μας».
Ο νέος Διευθυντής θα ηγηθεί των έργων καινοτομίας της SEAT σε μια περίοδο που
χαρακτηρίζεται από τη μετάβαση στην ηλεκτρική κινητικότητα και τις τεχνολογικές εξελίξεις που επιτρέπουν ασφαλέστερη και πιο αποτελεσματική οδήγηση. Ο Αντιπρόεδρος R&D της SEAT είναι υπεύθυνος για τον τομέα Σχεδίασης, καθώς και για το Τεχνικό Κέντρο, το κέντρο γνώσης της SEAT, όπου περισσότεροι από 1.000 μηχανικοί εργάζονται για την ανάπτυξη της καινοτομίας στα αυτοκίνητα καθώς και τις μελλοντικές λύσεις κινητικότητας. Η SEAT είναι ο κορυφαίος βιομηχανικός επενδυτής της Ισπανίας. Το 2019, διέθεσε 1,25 δισεκατομμύρια ευρώ σε επενδύσεις και δαπάνες R&D.

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

To Kia e-Niro ανακηρύχθηκε νικητής στη νέα κατηγορία “Εμπειρία Ιδιοκτησίας Ηλεκτρικού Οχήματος της Έρευνας J.D. Power”

Το Kia e-Niro κατέλαβε την πρώτη θέση ανάμεσα στις μαζικές μάρκες στην Εμπειρία Ιδιοκτησίας Ηλεκτρικού Οχήματος της Έρευνας J.D. Power (J.D. Power 2021 Electric...

To Ariya αναμένεται να είναι το πιο αεροδυναμικό Nissan crossover που κατασκευάστηκε ποτέ

Έχοντας την  εμπειρία και την τεχνογνωσία,  για πάνω από μια δεκαετία, στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων και της καινοτομίας στα crossovers, το Ariya αναμένεται...

Το Opel Vivaro Γιορτάζει τα 20ά του Γενέθλια

Το Opel Vivaro γιορτάζει φέτος τος 20ά του γενέθλια! Μετά την παγκόσμια πρεμιέρα του στην Έκθεση των Βρυξελών για Ελαφρά Επαγγελματικά Οχήματα τον Ιανουάριο...

Ανανεωμένο Honda CR-V πλαισιώνει τη σειρά e:HEV

Η ανανεωμένη γκάμα του CR-V, που περιλαμβάνει την προηγμένη υβριδική τεχνολογία της Honda στον στάνταρ εξοπλισμό για πρώτη φορά, φέρει πλέον το διακριτικόe:HEV –...

«Εξηλεκτρισμός» Ιστορική μεταβατική περίοδος για την αυτοκίνηση

Οι μετακινήσεις μας σύντομα θα περάσουν σε μια νέα πραγματικότητα, την ηλεκτρική. Το πόσο απέχουμε από αυτή τη νέα εποχή, ποιες είναι οι εξελίξεις...