fbpx

O Dr. Werner Tietz, νέος Αντιπρόεδρος R&D της SEAT

Ο Dr. Werner Tietz αναλαμβάνει τη θέση του Αντιπροέδρου Έρευνας
και Ανάπτυξης της SEAT από την 1η Ιουλίου. Το νέο στέλεχος, που εντάχθηκε στον Όμιλο
Volkswagen το 1994, μέχρι τώρα ήταν επικεφαλής Ανάπτυξης της Bentley. Στη SEAT θα
αντικαταστήσει τον Axel Andorff, ο οποίος θα μεταφερθεί στην ŠKODA, αναλαμβάνοντας την
ευθύνη για τις Midsize και MEB πλατφόρμες.
Ο Tietz είναι μηχανικός, απόφοιτος του RWTH Aachen University (Γερμανία). Πριν ενταχθεί στον Όμιλο Volkswagen το 1994, εργάστηκε σε πανεπιστημιακά ερευνητικά προγράμματα σχετικά με την επεξεργασία πλαστικών υλικών. Κατείχε διάφορες θέσεις στην Audi και ήταν για αρκετό χρόνο υπεύθυνος ανάπτυξης εσωτερικού των μοντέλων της. Το 2011 μεταφέρθηκε στην Porsche, όπου ήταν υπεύθυνος για την ανάπτυξη αμαξώματος και εσωτερικού, όλων των μοντέλων.

Συμμετείχε επίσης στην ανάπτυξη του Taycan concept και εργάστηκε για την εισαγωγή
καινοτόμων υλικών σε πολλά μοντέλα. Από το 2018 ήταν μέλος της εκτελεστικής επιτροπής της Bentley και επικεφαλής Ανάπτυξης, όπου εφάρμοσε μια νέα αναπτυξιακή στρατηγική και έθεσε τα θεμέλια για την ηλεκτροποίηση της μάρκας.
Ο Πρόεδρος της SEAT Carsten Isensee επεσήμανε ότι «είναι υπέροχο νέο για τη SEAT να έχει έναν Αντιπρόεδρο όπως ο Tietz, ο οποίος διαθέτει μακρά πείρα σε μερικές από τις πιο
τεχνολογικά προηγμένες μάρκες του Volkswagen Group. Η εμπειρία του σίγουρα θα
συμβάλει στην περαιτέρω ενίσχυση της δέσμευσης της SEAT στην τεχνολογία και την
καινοτομία, ένα από τα κύρια πλεονεκτήματά μας».
Ο νέος Διευθυντής θα ηγηθεί των έργων καινοτομίας της SEAT σε μια περίοδο που
χαρακτηρίζεται από τη μετάβαση στην ηλεκτρική κινητικότητα και τις τεχνολογικές εξελίξεις που επιτρέπουν ασφαλέστερη και πιο αποτελεσματική οδήγηση. Ο Αντιπρόεδρος R&D της SEAT είναι υπεύθυνος για τον τομέα Σχεδίασης, καθώς και για το Τεχνικό Κέντρο, το κέντρο γνώσης της SEAT, όπου περισσότεροι από 1.000 μηχανικοί εργάζονται για την ανάπτυξη της καινοτομίας στα αυτοκίνητα καθώς και τις μελλοντικές λύσεις κινητικότητας. Η SEAT είναι ο κορυφαίος βιομηχανικός επενδυτής της Ισπανίας. Το 2019, διέθεσε 1,25 δισεκατομμύρια ευρώ σε επενδύσεις και δαπάνες R&D.

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...