fbpx

Ο Σπύρος Πανόπουλος μας κρατάει σε αγωνία για το Chaos… (+video)

H Spyros Panopoulos Automotive είναι έτοιμη να παρουσιάσει το Chaos. Το πρώτο Ελληνικό hypercar και μάλιστα έχει στα σκαριά και δεύτερο το Apeiron (!) ωστόσο εκτός από κάποιες σκόρπιες φωτογραφίες δεν το έχουμε ακόμα δει.

Σύμφωνα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά που ανακοινώνει η Spyros Panopoulos Automotive, το Chaos κατασκευάζεται από carbon, kevlar και zylon, ενώ τα μηχανικά μέρη που είναι σχεδιασμένα από την Spyros Panopoulos Automotive είναι κατασκευασμένα σε 3D metal printer.

Ο twin-turbo V10 των 4.000 κ.εκ. είναι σχεδιασμένος από την Spyros Panopoulos Automotive και θα έχει απόδοση έως και 3.000 ίππων. Γι αυτό το λόγο άλλωστε οιι βαλβίδες, οι εκκεντροφόροι, ο στρόφαλος και οι κυλινδροκεφαλές θα είναι κατασκευασμένες από τιτάνιο.

Σύμφωνα με τον κατασκευαστή η ισχύς θα μοιράζεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός αυτόματου 8τάχυτου κιβωτίου με διπλό συμπλέκτη. Η επιτάχυνση υπολογίζεται για το 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 2 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική, θεωρητικά θα ξεπερνά κατά πολύ τα 400 χλμ./ώρα.

Ο Σπύρος Πανόπουλος δεν ανοίγει τα χαρτιά του και περιμένει το 2021 να παρουσιάσει επίσημα το αυτοκίνητο σε παγκόσμιο επίπεδο στο Σαλόνι της Γενεύης.

Το πρόσφατο video που ανέβασε, δίνει μια πρώτη γεύση. Μείνετε συντονισμένοι.

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...