Πρωτοποριακές υπηρεσίες After Sales από τη Volkswagen

Στη σημερινή εποχή, οι καταναλωτές αποζητούν ταχύτητα, ευκολία, άνεση & αξιοπιστία στις καθημερινές τους επαφές με τα αγαπημένα τους brands.

Παράλληλα, το σκηνικό που έχει διαμορφωθεί με την επιστροφή της οικονομίας σε μία «νέα κανονικότητα», απαιτεί νέες, καινοτόμες υπηρεσίες και προγράμματα που θα ικανοποιούν πλήρως τις μεταβαλλόμενες ανάγκες και επιθυμίες των πελατών μιας μάρκας. Λαμβάνοντας όλα αυτά υπ’ όψιν, η Kosmocar-Volkswagen παρουσιάζει ένα νέο σύνολο υπηρεσιών που εντάσσονται στο πρόγραμμα Volkswagen MORE for you, σε επίπεδο After Sales αυτή τη φορά, που στόχο έχει να προσφέρει απόλυτη ικανοποίηση και ευκολία στους πελάτες της μάρκας.

Συγκεκριμένα, στη διάθεση των κατόχων μοντέλων της Volkswagen είναι άμεσα οι εξής υπηρεσίες, στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών Service της Kosmocar:

Pick-up & Delivery – η παραλαβή για το service και επιστροφή-παράδοση του οχήματος, γίνεται στο χώρο που θα υποδείξει ο πελάτης.

MyServiceNow – ο πελάτης μπορεί να προγραμματίσει το ραντεβού για service σε πραγματικό χρόνο και να ενημερωθεί για την αξία του online, από την ευκολία του υπολογιστή ή του κινητού του τηλεφώνου, με λίγα μόλις clicks.

Online Service – ο πελάτης ενημερώνεται online για τις επιπλέον εργασίες που ενδεχομένως να προκύψουν κατά τον έλεγχο στο συνεργείο και δίνει τη σχετική έγκριση.

Φροντίδα Clean Plus – απολύμανση του συστήματος κλιματισμού, τοποθέτηση φίλτρου ενεργού άνθρακα και δωρεάν έλεγχος βασικών σημείων.

Κοινός παρονομαστής και των τεσσάρων υπηρεσιών είναι η ασφάλεια, η κορυφαία εξυπηρέτηση, η άνεση και η ευκολία την οποία η Kosmocar-Volkswagen θέλει να προσφέρει σε όλους τους πελάτες της. Οι υπηρεσίες αυτές είναι ήδη διαθέσιμες, σε όλο το δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών Service Volkswagen της Kosmocar σε όλη την Ελλάδα.

Περισσότερες λεπτομέρειες για τις νέες υπηρεσίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να λάβουν στο δίκτυο της Kosmocar σε όλη την Ελλάδα ή στη σχετική ιστοσελίδα της Kosmocar-Volkswagen https://www.volkswagen.gr/el/owners-and-users//new-innovative-services.html

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Διπλή νίκη για την Hyundai στο Arctic Rally Finland

Την πρώτη της νίκη στη σεζόν με αποτέλεσμα 1-3 κατέκτησε η Hyundai Motorsport στο Arctic Rally Finland, τον δεύτερο γύρο του πρωταθλήματος.  Οι Εσθονοί Ott...

Η Honda Παρουσιάζει Τη Νέα Γενιά Του Συστήματος Ασφαλείας Honda SENSING Elite

Η Honda Motor Co., Ltd. θα ξεκινήσει τις πωλήσεις leasing στην Ιαπωνία, στις 5 Μαρτίου 2021, του Honda Legend EX, το οποίο εξοπλίζεται με το Honda SENSING Elite.Στην προσπάθειά της για δημιουργία μιας κοινωνίας χωρίς ατυχήματα...

Hλεκτρικά & Plug-in υβριδικά αυτοκίνητα Mercedes-Benz & smart EQ!

Στη Mercedes-Benz, ο δρόμος προς την ηλεκτροκίνηση γίνεται ολοένα και πιο βατός, αφού ενισχύονται διαρκώς οι ενέργειές της, ώστε όλα τα αμιγώς ηλεκτρικά και...

Το VOLVO PERSONAL SERVICE

Το πρωτοποριακό πρόγραμμα Volvo Personal Service, που προσεγγίζει με έναν εντελώς νέο τρόπο τη συντήρηση και την επισκευή των αυτοκινήτων, εφαρμόζεται πλέον πανελλαδικά στο...

IONIQ 5 | Εξαντλήθηκαν μέσα σε 24 ώρες 3.000 οχήματα

Η παγκόσμια πρεμιέρα του αμιγώς ηλεκτρικού Hyundai IONIQ 5 συνοδεύτηκε από την υψηλότερη εκδήλωση ενδιαφέροντος Ευρωπαίων πελατών συγκριτικά με οποιοδήποτε άλλο λανσάρισμα νέου μοντέλου...