fbpx

Πτώση 28,6% στις πωλήσεις αυτοκινήτων τον Αύγουστο

Συνεχίζεται η συρρίκνωση της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου, η οποία ξεκίνησε τον Μάρτιο λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.

Από τότε εμφανίζουν οι πωλήσεις των καινούριων αυτοκινήτων στη χώρα μας συνεχώς πτώση και δυστυχώς ούτε ο Αύγουστος έσπασε αυτό το αρνητικό σερί. Συγκεκριμένα τον εφετινό Αύγουστο ταξινομήθηκαν 6.853 καινούρια επιβατηγά οχήματα έναντι 9.594 του αντίστοιχου περυσινού μήνα, άρα είχαμε μία μείωση της τάξης του 28.6%.

Ακόμη χειρότερα είναι τα πράγματα σε επίπεδο πρώτου οκταμήνου του 2020, οπότε ταξινομήθηκαν συνολικά 52.939 καινούρια Ι.Χ. έναντι 86.873 το 2019. Εδώ έχουμε πτώση 39.1% εξαιτίας της οποίας έχουν αρχίσει και προκαλούνται ήδη προβλήματα στην αγορά του καινούριου αυτοκινήτου.

Πολύ ηπιότερη είναι η πτώση στην αγορά των καινούριων μοτοσικλετών με κινητήρες άνω των 50 κ.εκ. Από τον Ιανουάριο έως και τον Αύγουστο έχουν πουληθεί στη χώρα μας 23.785 καινούριες μηχανές, που ισοδυναμούν με μείωση 14.8% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα οπότε είχαν ταξινομηθεί 27.928. Μάλιστα τον Αύγουστο περιορίστηκε η μείωση στην αγορά της καινούριας μοτοσικλέτας σε 9.3% συγκριτικά με τον ίδιο μήνα του 2019.

πωλησεις2020ηλεκτρ
Πενταπλασιάστηκε το μερίδιο των μπαταριοκίνητων μοντέλων τον Αύγουστο.

Ένα στα δύο αυτοκίνητα που πωλήθηκαν τον εφετινό Αύγουστο στην Ελλάδα ανήκουν στην κατηγορία supermini, με εκπροσώπους όπως τα Toyota Yaris, Ford Fiesta, VW Polo, Renault Clio, κλπ. Επίσης το μερίδιο των πετρελαιοκίνητων μοντέλων περιορίστηκε κατά τον πιο ζεστό μήνα του έτους στο 27.3%, έναντι 56.8% της βενζίνης.

Αξιοσημείωτος είναι ο διπλασιασμός του μεριδίου των υβριδικών μοντέλων από 5.7% τον περυσινό Αύγουστο σε 11.4% τον εφετινό, ενώ στα επαναφορτιζόμενα αμειγώς ηλεκτρικά και Plug – in υβριδικά μοντέλα είχαμε πενταπλασιασμό του μεριδίου τους από 0.4% το 2019 σε 2.1% το 2020! Πάντα βέβαια με τη διευκρίνιση ότι οι πωλήσεις τους παραμένουν ακόμη σε απόλυτα νούμερα πολύ χαμηλότερα από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.

 

Πέτρος Πιτσίνης
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, σπούδασε Μηχανολογία στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Ντάρμσταντ στη Γερμανία και είναι διαπιστευμένος μεταφραστής και ορκωτός διερμηνέας της γερμανικής γλώσσας. Εργάζεται ως δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου από το 1985 έως τα τέλη του 1992 στη Γερμανία και στη συνέχεια έως σήμερα στην Ελλάδα. Διετέλεσε μεταξύ άλλων επί 21 χρόνια Διευθυντής του ενθέτου Auto NEA της εφημερίδας τα ΝΕΑ και τώρα είναι Διευθυντής του τμήματος Αυτοκινήτου στον ψηφιακό όμιλο Liquid Media με τους ιστότοπους www.gazzetta.gr, www.insider.gr, www.reader.gr και το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό inMotion by gazzetta.gr. Υπήρξε παρουσιαστής και υπεύθυνος διάφορων τηλεοπτικών εκπομπών αυτοκινήτου, όπως της «Ζώνης Ασφαλείας» στην ΕΡΤ, ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...