Θα «ξεσκουριάσει» με Kart το HTTC στην πίστα SpeedForce της Βάρης

Τις φιλικές συναντήσεις Kart ξεκινά το HTTC, στη προσπάθειά του να μπουν σε αγωνιστικό κλίμα οι «σκουριασμένοι» οδηγοί του πρωταθλήματος που έχουν να τρέξουν από πέρυσι!

H πριβέ συνάντηση που αφορά μόνο τους οδηγούς που συμμετέχουν στο HTTC θα γίνει στην ανακαινισμένη πίστα SpeedForce της Βάρης. Ένα πραγματικό στολίδι στο χώρο των αγώνων που αποτελεί σημείο συνάντησης, των περισσότερων …νότιων οδηγών αγώνων.

Στην ημερίδα θα συμμετέχουν από 6 έως 20 οδηγοί αναλόγως κατηγορίας,

Stock (5 έως 16 οδηγοί, με επιτρεπόμενο βάρος τα 70 ± 5 κιλά ανά οδηγό),
Sport (5 έως 20 οδηγοί, με ελάχιστο επιτρεπόμενο βάρος τα 60 κιλά ανά οδηγό).

Θα υπάρχει ζύγισμα και προσαρμογή βαρών μόνο στους οδηγούς της Sport κατηγορίας .

Κάθε συνάντηση ανεξαρτήτως κατηγορίας θα είναι διάρκειας 23 γύρων και θα χωρίζεται σε :

Ελεύθερες δοκιμές : 5 γύροι
Χρονομετρημένες δοκιμές : 7 γύροι
Κύρια δοκιμασία : 10 γύροι

Σε περίπτωση που είστε οδηγός του HTTC (ή θέλετε να γίνετε εκείνη τη στιγμή) και δεν έχετε ενημερωθεί, να αναφέρουμε και το κόστος συμμετοχής.

Κατηγορία Stock

Κόστος συμμετοχής 60,00 € (με κάρτα μέλους 40,00 €). Kart 270cc.
Απαραίτητος εξοπλισμός : Full face κράνος, μακρύ παντελόνι, μπλούζα με μακριά μανίκια, αθλητικά παπούτσια.

Κατηγορία Sport

Κόστος συμμετοχής 90,00 € (με κάρτα μέλους 50,00 €). Kart 390cc.
Απαραίτητος εξοπλισμός : Full face κράνος, αγωνιστική φόρμα καρτ ή αυτοκινήτου, αγωνιστικά γάντια καρτ ή αυτοκινήτου και αγωνιστικά παπούτσια καρτ ή αυτοκινήτου

Πρόγραμμα συναντήσεων

1η Τετάρτη 10 Ιουνίου 2020 Ώρα προσέλευσης :19:00 -22:00

2η Τετάρτη 8 Ιουλίου 2020 Ώρα προσέλευσης :19:00 -22:00

3η Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2020 Ώρα προσέλευσης :19:00 -22:00

4η Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2020 Ώρα προσέλευσης :19:00 -22:00

5η Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2020 Ώρα προσέλευσης :19:00 -22:00

Ομαδική δοκιμασία

Συμμετέχουν 3-10 ομάδες με 4 οδηγούς ( και δύο αναπληρωματικούς) εκάστη, με ελάχιστο επιτρεπόμενο βάρος τα 280 κιλά ανά ομάδα.

Θα γίνεται ζύγισμα των οδηγών και θα εξομαλύνονται οι διαφορές, με προσαρμογή βαρών σε όλες τις ομάδες.

Κόστος συμμετοχής 90,00 € ανά οδηγό (με κάρτα μέλους 50,00 €).
Kart 390cc.
Απαραίτητος εξοπλισμός : Full face κράνος, αγωνιστική φόρμα καρτ ή αυτοκινήτου, αγωνιστικά γάντια καρτ ή αυτοκινήτου και αγωνιστικά παπούτσια καρτ ή αυτοκινήτου

Πρόγραμμα συναντήσεων

1η Τετάρτη 24 Ιουνίου 2020 Ώρα προσέλευσης :19:00 -22:00

2η Τετάρτη 29 Ιουλίου 2020 Ώρα προσέλευσης :19:00 -22:00

3η Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2020 Ώρα προσέλευσης :19:00 -22:00

4η Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2020 Ώρα προσέλευσης :19:00 -22:00

5η Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2020 Ώρα προσέλευσης :19:00 -22:00

Αναμνηστικά

Απονέμονται αναμνηστικά για το σύνολο των συναντήσεων, στους 3 κάθε κατηγορίας στην ατομική δοκιμασία και στις τρεις ομάδες, στην ομαδική. Επίσης απονέμεται αναμνηστικό ταχύτερου γύρου και ταχύτερης γυναίκας. Η απονοµή των αναμνηστικών θα γίνει στο τέλος της οργάνωσης.

Βαθμολογία

Σε κάθε συνάντηση, συντάσσεται πίνακας της κατηγορίας και της ομάδας που πρόκειται να βαθμολογηθούν. Η κάθε κατηγορία ή ομάδα αντίστοιχα, προσμετρά αν εκκινήσουν τουλάχιστον 5 οδηγοί ή 3 ομάδες και απονέμονται οι πιο κάτω βαθμοί σε κάθε αγώνα :

20 βαθµοί

17 βαθµοί

15 βαθµοί

13 βαθµοί

11 βαθµοί

9 βαθµοί

7 βαθµοί

5 βαθµοί

3 βαθµοί

1 βαθµός

Για την επίλυση ισσοβαθµιών αν προκύψουν στο τέλος της βαθµολογίας, για την απονοµή των αναμνηστικών (όταν έχει ολοκληρωθεί το πρόγραµµα των συναντήσεων), εφαρµόζεται η αρχή της επίλυσης της ισσοβαθµίας µε την πρόκριση του ισσοβαθµώντος που διαθέτει τις περισσότερες καλύτερες θέσεις. Δηλαδή, ελέγχονται πόσες πρώτες θέσεις έχει, πόσες δεύτερες κτλ, µέχρις ότου επιλυθεί η ισσοβαθµία.

Εάν η ισσοβαθµία συνεχίζεται τότε, ο χαμηλότερος συνολικός χρόνος του συνόλου των συναντήσεων, καθορίζει την υψηλότερη θέση.

Δήλωση Συμμετοχής

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να συμπληρώνουν την Δήλωση Συμμετοχής Event τουλάχιστον δύο ημέρες (2) πριν την αντίστοιχη συνάντηση.

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Η Nissan προσφέρει την εκπληκτική διχρωμία στο JUKE με τη χρήση ρομπότ βαφής (+video)

Από τις τεχνολογίες αιχμής έως τις βαμμένες πόρτες στο χέρι και με έντονους χρωματικούς συνδυασμούς, η Nissan φωτίζει τη δεξιοτεχνία που κρύβει η διχρωμία...

Έφτασαν στην Ελλάδα τα συλλεκτικά νέα Abarth 595 Monster Energy Yamaha και 595 Scorpioneoro (+video)

Οι δύο νέες εντυπωσιακές ειδικές εκδόσεις της Abarth, 595 Scorpioneorο και 595 Monster Energy Yamaha, που παρουσιάστηκαν επίσημα την Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου, είναι διαθέσιμες...

Λευτέρης Αυγενάκης: «Πιστεύουμε στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, συγχαρητήρια στο 12ο PICK»

Στη διοργάνωση – θεσμό για τα καρτ, που φέτος στην Πάτρα είχε και φιλανθρωπικό χαρακτήρα, συμμετείχε ο Υφυπουργός Αθλητισμού Στο 12ο PICK (Patras International Circuit...

37ο Ράλλυ Φθιώτιδος: Νίκησαν οι Παπαδημητρίου-Πολυζώης

56ο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος Με τις καιρικές συνθήκες να παίζουν σημαντικό ρόλο στην έκβαση του αγώνα, οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Γεώργιος Πολυζώης Skoda Fabia R5, κέρδισαν και...

Kυριαρχία της Toyota στις «24 Ωρες του Λε Μαν»

Επεισοδιακός, ανατρεπτικός και με δραματικό φινάλε ήταν και ο εφετινός μαραθώνιος αγώνας «24 Ωρες του Λε Μαν», που μετατέθηκε λόγω κορονοϊού από τον Ιούνιο...