Το μοναδικό Fiat Panda έγινε 40 ετών

Με το πέρασμα του χρόνου, το Fiat Panda απέκτησε τη φήμη του αυτοκινήτου που ήταν κατάλληλο για κάθε περίσταση. Βασιζόμενο στην πρακτική του φύση αγαπήθηκε από ένα ευρύ κοινό με πολύ διαφορετικά χαρακτηριστικά.

Οι αγοραστές εδώ και 40 χρόνια αγαπούν το Panda για τις συμπαγείς διαστάσεις του, τις ευκολίες που παρέχει, το γεγονός ότι είναι ιδιαίτερα προσιτό, αλλά και γιατί είναι ένα αυτοκίνητο που χαίρεσαι να ζεις μαζί του. Μια σειρά πλεονεκτημάτων, τοποθετημένων με ιδιοφυή τρόπο μέσα σε ένα μικρό, χαριτωμένο κουτί. Για να ανακαλύψουμε περισσότερα για τη δημιουργία αυτών των έξυπνων λύσεων που συνετέλεσαν στην τεράστια επιτυχία και των τριών γενιών του Panda, ο κ. Luca Napolitano, επικεφαλής των Fiat, Lancia & Abarth για την περιοχή ΕΜΕΑ, επισκέφθηκε το Heritage Hub στο Mirafiori για μια συζήτηση με τον κ. Roberto Giolito, Επικεφαλής της FCA Heritage, του οργανισμού που σαν στόχο έχει τη διατήρηση και προώθηση της ιστορικής κληρονομιάς των μαρκών του Ομίλου Fiat Chrysler Automobiles.

40yearspandaone
To Fiat Panda πρώτης γενιάς.

«Σε αυτό το video κάνουμε ένα ταξίδι στο παρελθόν για να ανακαλύψουμε μαζί γιατί το Panda έγινε γνωστό ως το αυτοκίνητο με τις έξυπνες λύσεις», εξηγεί ο Luca Napolitano. «Από γενιά σε γενιά, το αυτοκίνητο πόλης της Fiat εντυπωσίαζε με τα πρωτότυπα χαρακτηριστικά του που σχεδιάστηκαν ώστε να κάνουν πιο πρακτική τη χρήση του αυτοκινήτου, διατηρώντας μια ιδανική ισορροπία μεταξύ της αισθητικής και της χρηστικότητας. Τα ανακλινόμενα καθίσματα, η πρακτική πίσω πόρτα και ο επίπεδος χώρος φόρτωσης είναι μόνο μερικές από αυτές τις «έξυπνες λύσεις» που έκαναν το Panda μια ανεπανάληπτη επιτυχία. Το Fiat Panda είναι το δημοφιλέστερο αυτοκίνητο πόλης της Ιταλικής αγοράς, ενώ «παλεύει» για την πρώτη θέση και στην Ευρώπη με αντίπαλο το Fiat 500. Συχνά αναφέρουμε το Panda ως το πρότυπο πρακτικότητας της γκάμας μας. Είναι το πιο λογικό, προσιτό και δημοκρατικό αυτοκίνητο της Fiat και τώρα μπορούμε να καταλάβουμε το γιατί».

«Ευρυχωρία, συμπαγείς διαστάσεις, χαρακτήρας, χαμηλό κόστος, πρακτικότητα, αλλά και ευχαρίστηση. Αυτά τα στοιχεία αναζητούν οι άνθρωποι σε ένα αυτοκίνητο και το Panda τα έχει όλα και ακόμα περισσότερα.» Αναφέρει ο Roberto Giolito. Το Panda είναι ένα αρχέτυπο, ένα σημείο αναφοράς για την πρακτικότητα και την ελευθερία χρήσης. Απλά σκεφτείτε για λίγο το εσωτερικό του: «γεμάτο από το τίποτα». Ένας ελεύθερος χώρος που σου επιτρέπει να τον γεμίσεις με ότι θέλεις. Παράδειγμα η ανοιχτή θήκη στο ταμπλό του σύγχρονου Panda. Όσο σύνθετη είναι από πλευράς σχεδιασμού, τόσο εύκολη είναι στη χρήση. Όσο για τις γυάλινες επιφάνειες; Σου δίνουν ορατότητα 360ο, χάρη σε μια ακόμα έξυπνη λύση, το σχεδιασμό των πίσω φωτιστικών σωμάτων. Ακούμε πολλά σήμερα για την αυτόνομη οδήγηση και τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης, αλλά το Panda εδώ και δεκαετίες προσφέρει σύστημα επόπτευσης τυφλής γωνίας. Η μόνο διαφορά είναι ότι είναι ένα αναλογικό σύστημα.»

40yearspandamonster
Το θηριώδες Fiat Panda Monster παρουσιάστηκε το 2012.

Μιλώντας για τις «έξυπνες λύσεις» του σήμερα, είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι το Panda ήταν το πρώτο αυτοκίνητο πόλης με σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος, το πρώτο με ειδικό στήριγμα για smarthphone, αλλά και το πρώτο με προηγμένες λύσεις συνδεσιμότητας, όπως η δυνατότητα το αυτοκίνητο να γίνεται mobile hotspot προσφέροντας πρόσβαση στο διαδίκτυο σε όλους του επιβάτες.

Αυτή είναι η μαγεία του Panda, ένα σύγχρονο αυτοκίνητο που μπορεί να προσαρμόζεται στις ανάγκες κάθε εποχής. Ένα αυτοκίνητο που έδωσε την ελευθερία των μετακινήσεων σε όλη την οικογένεια και παράλληλα διατήρησε την ικανότητα του να εκπλήσσει ευχάριστα. Όπως σήμερα με το Panda Hybrid, που κάνει πιο προσιτή από ποτέ την υβριδική τεχνολογία. Υψηλή απόδοση, χαμηλό βάρος, συμπαγείς διαστάσεις και χαμηλό κόστος για ένα υβριδικό σύστημα που αποτελεί την πιο κατάλληλη επιλογή για ένα σύγχρονο αυτοκίνητο πόλης, όπως το Panda, που παραμένει πάντα επίκαιρο και πρωτοπόρο.

Χρόνια Πολλά Panda!

Πέτρος Πιτσίνης
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, σπούδασε Μηχανολογία στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Ντάρμσταντ στη Γερμανία και είναι διαπιστευμένος μεταφραστής και ορκωτός διερμηνέας της γερμανικής γλώσσας. Εργάζεται ως δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου από το 1985 έως τα τέλη του 1992 στη Γερμανία και στη συνέχεια έως σήμερα στην Ελλάδα. Διετέλεσε μεταξύ άλλων επί 21 χρόνια Διευθυντής του ενθέτου Auto NEA της εφημερίδας τα ΝΕΑ και τώρα είναι Διευθυντής του τμήματος Αυτοκινήτου στον ψηφιακό όμιλο Liquid Media με τους ιστότοπους www.gazzetta.gr, www.insider.gr, www.reader.gr και το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό inMotion by gazzetta.gr. Υπήρξε παρουσιαστής και υπεύθυνος διάφορων τηλεοπτικών εκπομπών αυτοκινήτου, όπως της «Ζώνης Ασφαλείας» στην ΕΡΤ, ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Toyota: Πρώτη θέση σε πωλήσεις στην Ελλάδα

Σε μία ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά, η Toyota κατάφερε για 8η συνεχόμενη χρονιά να βρεθεί και πάλι στην 1η θέση στην προτίμηση του Έλληνα καταναλωτή...

Η Jeep ενώνει τη φωνή της με τον Bruce Springsteen

H Jeep® και ο θρύλος της αμερικανικής ροκ μουσικής, Bruce Springsteen, δημιούργησαν το διάρκειας 2 λεπτών video με την ονομασία «The Middle», για να...

Όμιλος Piaggio: Ευρωπαίος ηγέτης στην αγορά δύο τροχών

Το 2020 ο Όμιλος Piaggio για άλλη μία φορά ενίσχυσε την ηγετική του θέση στην ευρωπαϊκή αγορά δύο τροχών, με συνολικό μερίδιο αγοράς της...

Fiat Professional Ducato: Tο δημοφιλέστερο ελαφρύ επαγγελματικό όχημα στην Ευρώπη για το 2020

To Ducato είναι το δημοφιλέστερο Ελαφρύ Επαγγελματικό Όχημα ανεξαρτήτου κατηγορίας στην Ευρώπη για το 2020 σύμφωνα με τα στοιχεία της Dataforce και η Fiat...

Πώς θα βλέπατε ένα ηλεκτρικό Volkswagen ID.3 Cabrio;

Σε μία ευχάριστα αιφνιδιαστική κίνηση, η Volkswagen κινητοποιεί την παγκόσμια κοινότητα των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, τα ευρέως γνωστά ως Social Media και θέτει ένα...