fbpx

Ξεκινά πάλι την παραγωγή το εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland (+video)

Μετά από σχεδόν τρεις μήνες παύσης, λόγω της πανδημίας Covid-19, το εργοστάσιο ξεκίνησε την λειτουργία του, με το πρώτο νέο Nissan JUKE να βγαίνει από την γραμμή της παραγωγής

Με εκατοντάδες ώρες προετοιμασίας να έχουν προηγηθεί προκειμένου να εξασφαλιστεί η ασφαλής επιστροφή των εργαζομένων, κάθε παραγωγικό στάδιο σε ολόκληρο το εργοστάσιο έχει αξιολογηθεί αυστηρά, με περισσότερες από 5.000 διαδικασίες να ελέγχονται συνεχώς, διασφαλίζοντας την ασφάλεια του προσωπικού, ανά πάσα στιγμή.

Ο Άλαν Τζόνσον, Αντιπρόεδρος της Nissan για τη παραγωγή στο Ηνωμένο Βασίλειο, είπε: “Είναι υπέροχο να βλέπουμε αυτοκίνητα να βγαίνουν ξανά από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου, συμπεριλαμβανομένου του νέου Nissan JUKE.

“Είναι μια απόδειξη για την ικανότητα και την αφοσίωση των ανθρώπων μας εδώ, καθώς είμαστε σε θέση να επανέλθουμε και να λειτουργήσουμε ξανά, με ένα πλήρες πακέτο μέτρων ασφαλείας.”

Τα βελτιωμένα μέτρα ασφαλείας περιλαμβάνουν νέο διαχωρισμό μεταξύ των χειριστών, όπως μπάρες και διαχωριστικά, καθώς και μονοδρόμηση συστημάτων, σε ολόκληρο το εργοστάσιο.

Οι περιοχές ανάπαυσης έχουν επανασχεδιαστεί και οι ώρες διακοπής έχουν προγραμματιστεί εκ νέου, προκειμένου να τηρηθούν οι προβλεπόμενες αποστάσεις , σε συνδυασμό με την αφαίρεση σημείων κοινής επαφής. Το προσωπικό θα διαθέτει όλα τα απαραίτητα Μέσα Ατομικής Προστασίας, για να εργάζεται με ασφάλεια.

Στην Ελλάδα, η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., έχοντας ως βασική επιδίωξη τη διατήρηση της εξυπηρέτησης στο υψηλότερο δυνατόν σημείο, θα συνεχίσει με συνέπεια και υπευθυνότητα να εφαρμόζει πιστά τις οδηγίες των αρμόδιων κρατικών φορέων και την σχετική νομοθεσία, προκειμένου να διασφαλιστεί το αγαθό της δημόσιας υγείας.

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...