Oι Γάλλοι διατήρησαν σε φόρμα το επιτυχημένο compact μοντέλο τους με μία προσεκτική αναβάθμιση κυρίως στο εσωτερικό του, καθώς οι εξωτερικές διαφοροποιήσεις κρίνονται απειροελάχιστες.
Και δικαιολογημένα, καθώς ο σχεδιασμός του Peugeot 308 παραμένει δημοφιλής και επίκαιρος παρά το γεγονός, ότι το μοντέλο διανύει επτά χρόνια ζωής με σημαντικές διακρίσεις μεταξύ των οποίων και εκείνη για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».
Εξωτερικά λοιπόν κάνουν τη διαφορά η νέα μπλε βαφή Vertigoblue τριπλής επίστρωσης με εντυπωσιακό βάθος για το μάτι και τα δύο πρόσθετα σχέδια για τις ζάντες αλουμινίου, ένα για τις 17άρες και ένα για τις 18άρες, αν και οι ζάντες 18 ιντσών των εκδόσεων GT παραμένουν ως έχουν.
Πολύ σημαντικότερη αναβάθμιση αποτελεί η ένταξη του ψηφιακού κόκπιτ με τη μεγάλη οθόνη 10 ιντσών στον στάνταρ εξοπλισμό όλων των εκδόσεων, που γίνονται πλουσιότερες σε αξεσουάρ. Ετσι προβλέπεται πλέον στάνταρ διζωνικός κλιματισμός και από τις εκδόσεις Allure και πάνω σύστημα υποβοήθησης ώστε να μην παρεκκλίνεις εκτός των ορίων της λωρίδας κυκλοφορίας, αλλά και κάμερα οπισθοπορείας. Επίσης περιλαμβάνονται προβολείς LED στον βασικό εξοπλισμό του αναβαθμισμένου Peugeot 308 GT.
Βελτιωμένη ευκρίνεια θα διαθέτει πλέον και η οθόνη του συστήματος πολυμέσων χάρη στο νέο της κρύσταλλο, ενώ κατά τα άλλα δεν προβλέπονται αλλαγές στη γκάμα των κινητήρων. Ο βενζινοκινητήρας 1.2 PureTech με τους 130 ίππους δηλώνει «παρών», όπως και ο πετρελαιοκινητήρας 1.5 BlueHDi των 100 ή 130 ίππων. Το αυτόματο οκτάρι σασμάν διατίθεται στον 130άρη ντίζελ, ενώ παρελθόν αποτελεί η πετρελαιοκίνητη έκδοση GT με το μοτέρ των 2.0 λίτρων και των 180 ίππων. Στην κορυφή βρίσκεται το GTi με τον εκρηκτικό τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα των 1.6 λίτρων που αποδίδει 263 ίππους. Να επισημάνουμε ότι το Peugeot 308 είχε ανανεωθεί ενδιάμεσα το 2017 και ότι το μοντέλο της επόμενης γενιάς αναμένεται στα τέλη του 2021.