fbpx

Ανανεώθηκε με τακτ το Peugeot 308

Oι Γάλλοι διατήρησαν σε φόρμα το επιτυχημένο compact μοντέλο τους με μία προσεκτική αναβάθμιση κυρίως στο εσωτερικό του, καθώς οι εξωτερικές διαφοροποιήσεις κρίνονται απειροελάχιστες.

Και δικαιολογημένα, καθώς ο σχεδιασμός του Peugeot 308 παραμένει δημοφιλής και επίκαιρος παρά το γεγονός, ότι το μοντέλο διανύει επτά χρόνια ζωής με σημαντικές διακρίσεις μεταξύ των οποίων και εκείνη για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

lift3082
H νέα μπλε βαφή διαθέτει τρεις επιστρώσεις.

Εξωτερικά λοιπόν κάνουν τη διαφορά η νέα μπλε βαφή Vertigoblue τριπλής επίστρωσης με εντυπωσιακό βάθος για το μάτι και τα δύο πρόσθετα σχέδια για τις ζάντες αλουμινίου, ένα για τις 17άρες και ένα για τις 18άρες, αν και οι ζάντες 18 ιντσών των εκδόσεων GT παραμένουν ως έχουν.

lift3084
To εσωτερικό του ανανεωμένου Peugeot 308.

Πολύ σημαντικότερη αναβάθμιση αποτελεί η ένταξη του ψηφιακού κόκπιτ με τη μεγάλη οθόνη 10 ιντσών στον στάνταρ εξοπλισμό όλων των εκδόσεων, που γίνονται πλουσιότερες σε αξεσουάρ. Ετσι προβλέπεται πλέον στάνταρ διζωνικός κλιματισμός και από τις εκδόσεις Allure και πάνω σύστημα υποβοήθησης ώστε να μην παρεκκλίνεις εκτός των ορίων της λωρίδας κυκλοφορίας, αλλά και κάμερα οπισθοπορείας. Επίσης περιλαμβάνονται προβολείς LED στον βασικό εξοπλισμό του αναβαθμισμένου Peugeot 308 GT.

lift3083
H oθόνη διαθέτει πλέον υψηλότερη ευκρίνεια.

Βελτιωμένη ευκρίνεια θα διαθέτει πλέον και η οθόνη του συστήματος πολυμέσων χάρη στο νέο της κρύσταλλο, ενώ κατά τα άλλα δεν προβλέπονται αλλαγές στη γκάμα των κινητήρων. Ο βενζινοκινητήρας 1.2 PureTech με τους 130 ίππους δηλώνει «παρών»,  όπως και ο πετρελαιοκινητήρας 1.5 BlueHDi των 100 ή 130 ίππων. Το αυτόματο οκτάρι σασμάν διατίθεται στον 130άρη ντίζελ, ενώ παρελθόν αποτελεί η πετρελαιοκίνητη έκδοση GT με το μοτέρ των 2.0 λίτρων και των 180 ίππων. Στην κορυφή βρίσκεται το GTi με τον εκρηκτικό τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα των 1.6 λίτρων που αποδίδει 263 ίππους. Να επισημάνουμε ότι το Peugeot 308 είχε ανανεωθεί ενδιάμεσα το 2017 και ότι το μοντέλο της επόμενης γενιάς αναμένεται στα τέλη του 2021.

Πέτρος Πιτσίνης
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, σπούδασε Μηχανολογία στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Ντάρμσταντ στη Γερμανία και είναι διαπιστευμένος μεταφραστής και ορκωτός διερμηνέας της γερμανικής γλώσσας. Εργάζεται ως δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου από το 1985 έως τα τέλη του 1992 στη Γερμανία και στη συνέχεια έως σήμερα στην Ελλάδα. Διετέλεσε μεταξύ άλλων επί 21 χρόνια Διευθυντής του ενθέτου Auto NEA της εφημερίδας τα ΝΕΑ και τώρα είναι Διευθυντής του τμήματος Αυτοκινήτου στον ψηφιακό όμιλο Liquid Media με τους ιστότοπους www.gazzetta.gr, www.insider.gr, www.reader.gr και το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό inMotion by gazzetta.gr. Υπήρξε παρουσιαστής και υπεύθυνος διάφορων τηλεοπτικών εκπομπών αυτοκινήτου, όπως της «Ζώνης Ασφαλείας» στην ΕΡΤ, ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...