fbpx

ΒΜW 2 Gran Coupe, μία γόησσα για κάθε χρήση

Aυξανόμενη ζήτηση έχουν τα συμπαγή τετράθυρα κουπέ στην αγορά, με αποτέλεσμα να μπαίνουν ολοένα περισσότεροι κατασκευαστές σε αυτή την υποκατηγορία με πιο πρόσφατο παράδειγμα τη BMW.

Η συγκεκριμένη πρόταση των Βαυαρών ονομάζεται σειρά 2 Gran Coupe και πείθει σχεδιαστικά με την αθλητική σιλουέτα της που έχει μήκος 4.526 χιλιοστά, άρα είναι 16.2 εκατοστά κοντύτερη από τη Mercedes CLA και 7.9 εκατοστά από το Kia Proceed. Από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του μοντέλου με σήμα τον κλασικό γαλανόλευκο έλικα ξεχωρίζουν οι όμορφοι προβολείς LED της μάσκας, αλλά και οι πόρτες χωρίς πλαίσιο, που το προσδιορίζουν ως κουπέ απέναντι στα τυπικά οικογενειακά σεντάν.

gran22
Οι τιμές του τετράθυρου κουπέ ξεκινούν από 31.900 ευρώ.

Ωστόσο, η πρακτικότητα βρίσκεται πολύ ψηλά στις προτεραιότητες του αυτοκινήτου το οποίο προικίστηκε με ένα μακρύ μεταξόνιο 2.67 μ. Χάρη σε αυτό προσφέρει η εμπροσθοκίνητη BMW 2 Gran Coupe μεγαλύτερη ευρυχωρία από την πισωκίνητη απλή BMW 2 Coupe, ιδιαίτερα μάλιστα για τα κεφάλια και τα πόδια των πίσω επιβατών.

gran23
Yψηλής ποιότητας το κόκπιτ της νέας BMW 2 Gran Coupe.

Στο εσωτερικό υποδέχεται τον οδηγό ένας πίνακας οργάνων με διαγώνιο οθόνης έως 10.25 ιντσών ανάλογα με την έκδοση, ενώ προβλέπεται επιπρόσθετα άλλη μία οθόνη αφής 10.25 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας. Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται πάντως ένα κόκπιτ με δύο αναλογικά όργανα και οθόνη 5.1 ιντσών, ενώ προαιρετικά προσφέρεται και head-up-display με μεγάλη οθόνη προβολής 9.2 ιντσών.Η BMW έχει εφοδιάσει το νέο μοντέλο της με το υπερσύγχρονο λειτουργικό σύστημα 7.0, ενώ το –προαιρετικό- ψηφιακό κλειδί μπορεί να προσφέρει τις λειτουργίες του σε έως πέντε διαφορετικά άτομα ή –για να ακριβολογούμε- πέντε διαφορετικά Smartphones.

gran24
Oι εντυπωσιακές γρίλιες κάνουν τη διαφορά στη μάσκα.

Ο χώρος αποσκευών ξεκινά με έναν μίνιμουμ όγκο 430 λίτρων, που αντιστοιχούν σε 40 περισσότερα από το τρίθυρο –και κατά 9 εκατοστά κοντύτερο- Coupe. Στάνταρ είναι τα διαιρούμενα σε τρία τμήματα καθίσματα, στο πίσω μέρος υπάρχουν LED φωτιστικά και η δυνατότερη έκδοση M235i ξεχωρίζει από τη διακριτική αεροτομή της στο τελείωμα του καπό, αλλά και από τις δύο τετραγωνισμένες απολήξεις της εξάτμισης. Οι τροχοί δέχονται ζάντες 16 έως 19 ιντσών, με την M235i να εφοδιάζεται από το εργοστάσιο με 18άρες ζάντες.

gran25
To μήκος του αυτοκινήτου είναι 4.526 χιλιοστά.

Oι εξελιγμένες τεχνολογίες, ορισμένες από τις οποίες πρωτοσυναντήσαμε στη νέα BMW σειρά 1, αναβαθμίζουν το προφίλ της σειράς 2 Gran Coupe σε επίπεδο δυναμισμού και μειώνουν την ένταση της υποστροφής πλησιάζοντας στο όριο. Εδώ να πούμε, ότι το τετράθυρο κουπέ μπορεί να παραγγελθεί και με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις με δυνατότητα επιλογής μεταξύ των δύο προγραμμάτων Comfort και Sport, ενώ στον εξοπλισμό της περιλαμβάνεται στάνταρ ένας μεγάλος αριθμός προηγμένων συστημάτων υποστήριξης του οδηγού.

gran26
Στις πλουσιότερες εκδόσεις προβλέπεται οθόνη αφής 10.25 ιντσών.

Το λανσάρισμα του νέου μοντέλου γίνεται αρχικά με έναν ντιζελοκινητήρα 190 ίππων (έκδοση 220d), έναν τρικύλινδρο βενζίνης με 140 άλογα στην έκδοση 218i και έναν τετρακύλινδρο ίδιου καυσίμου με 306 ίππους στην κορυφαία έκδοση M235i xDrive, που είναι και στάνταρ τετρακίνητη και ολοκληρώνει την επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,9’’. Το επόμενο διάστημα θα δούμε ωστόσο και τη βασική ντιζελοκίνητη έκδοση χαμηλής κατανάλωσης 216d με 116 ίππους ισχύ, μέση κατανάλωση 4.3 λίτρα πετρέλαιο ανά 100 χλμ. και μόλις 99 γρ. εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο.

gran27
O χώρος αποσκευών έχει 430 λίτρα όγκο.

Ενδεικτικά να αναφέρουμε, ότι η BMW 2 Grand Coupe 218i κάνει τα 0 – 100 χλμ./ώρα σε 8.7’’, απαιτεί κατά μέσο όρο 5.4 λίτρα αμόλυβδης ανά 100 χλμ. και οι τιμές της ξεκινούν από 31.900 ευρώ. Η BMW 216d κοστολογείται από 34.380 ευρώ, η 220d από 44.750 ευρώ και η κορυφαία M235i xDrive από 62.550 ευρώ!

 

 

Προηγούμενο άρθροΝέα Ténéré 700 Rally Edition
Επόμενο άρθροΈρχεται το νέο CUPRA Formentor
Πέτρος Πιτσίνης
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, σπούδασε Μηχανολογία στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Ντάρμσταντ στη Γερμανία και είναι διαπιστευμένος μεταφραστής και ορκωτός διερμηνέας της γερμανικής γλώσσας. Εργάζεται ως δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου από το 1985 έως τα τέλη του 1992 στη Γερμανία και στη συνέχεια έως σήμερα στην Ελλάδα. Διετέλεσε μεταξύ άλλων επί 21 χρόνια Διευθυντής του ενθέτου Auto NEA της εφημερίδας τα ΝΕΑ και τώρα είναι Διευθυντής του τμήματος Αυτοκινήτου στον ψηφιακό όμιλο Liquid Media με τους ιστότοπους www.gazzetta.gr, www.insider.gr, www.reader.gr και το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό inMotion by gazzetta.gr. Υπήρξε παρουσιαστής και υπεύθυνος διάφορων τηλεοπτικών εκπομπών αυτοκινήτου, όπως της «Ζώνης Ασφαλείας» στην ΕΡΤ, ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...