fbpx

Ένα χλιδάτο SUV για τον Βλαντιμίρ Πούτιν (pics)

Η Aurus είναι μία ρώσικη μάρκα που ειδικεύεται σε μοντέλα πολυτελείας και αποτελεί τον επίσημο προμηθευτή κυβερνητικών αυτοκινήτων του προέδρου Πούτιν.

Ο τελευταίος κυκλοφορεί με τη λιμουζίνα Senat, ενώ η Aurus κατασκευάζει και ένα Cabrio, όπως επίσης το πολυμορφικό Arsenal. Επόμενο λανσάρισμα για τη ρώσικη μάρκα θα είναι το Komendant, ένα εντυπωσιακό SUV υψηλών προδιαγραφών το οποίο προορίζεται τόσο για την εγχώρια αγορά, όσο και για τον πρόεδρο της χώρας.

putinsuv77
To ρώσικο SUV δοκιμάζεται στα χιόνια.

H ρώσικη Αurus τήρησε τις εξαγγελίες της και διευρύνει συνεχώς τη γκάμα των μοντέλων της. Η εταιρεία που κατασκευάζει μεταξύ άλλων και τη νέα προεδρική λιμουζίνα του Βλαντιμίρ Πούτιν βρίσκεται μάλιστα στο τελευταίο στάδιο εξέλιξης ενός πολυτελούς SUV εντυπωσιακών προδιαγραφών.

putinsuv2
To επιβλητικό SUV αναμένεται το 2021.

Σήμα κατατεθέν του επιβλητικού SUV αποτελούν οι γρίλλιες χρωμίου της μάσκας που κατεβαίνουν χαμηλά και θυμίζουν έντονα τη Rolls-Royce Cullinan. Δίπλα από αυτές υπάρχουν στενοί προβολείς, ενώ ο θάλαμος επιβατών ξεκινά μετά τη «μουσούδα» με το μακρύ καπό που το διατρέχουν έντονα νεύρα.

putinsuv3
H μάσκα του Κomedant μοιάζει με εκείνη της Rolls-Royce Cullinan.

Τα πρώτα επίσημα σκίτσα που κατατέθηκαν στο πλαίσιο της έγκρισης τύπου από τις αρμόδιες ρωσικές Αρχές αποκαλύπτουν ένα κλασικό SUV με μεγάλη απόσταση από το έδαφος, έντονες γωνίες και μακριούς προβόλους. Στο πίσω μέρος προβλέπονται φωτιστικά σώματα που εναρμονίζονται σχεδιαστικά με τα μπροστινά, ενώ ξεχωρίζουν οι τετραγωνισμένες απολήξεις της εξάτμισης.

putinsuvinterior
To εσωτερικό του SUV είναι αντίγραφο της λιμουζίνας Senat.

Οι Ρώσοι εφοδιάζουν το νέο SUV τους με ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών και με έναν V8 Βiturbo βενζινοκινητήρα 4,4 λίτρων που αποδίδει 600 ίππους ισχύ και 880 Νm μέγιστη ροπή στρέψης. Ο τελευταίος συνδυάζεται στάνταρ με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων και τετρακίνηση, ενώ να σημειώσουμε ότι το Komendant βασίζεται στο ίδιο πάτωμα με τα υπόλοιπα μοντέλα της Aurus.

putinsuv4
To Auris Komendant θα εφοδιάζεται με κινητήρα 600 ίππων.

Αντίστοιχης φιλοσοφίας είναι η προσέγγιση των Ρώσων και για το εσωτερικό του νέου SUV. Για παράδειγμα το κόκπιτ του Aurus Komendant δείχνει σχεδόν ταυτόσημο σχεδιαστικά με εκείνο της λιμουζίνας Senat, οπότε διαθέτει μία πολύ φαρδιά οθόνη με ενδείξεις πολλών λειτουργιών. Υπάρχει επίσης ένας περιστροφικός διακόπτης στην κονσόλα ανάμεσα στον οδηγό και στον συνοδηγό για τη διαχείριση του μενού.

putinsuv5
To ρώσικο μοντέλο θα είναι σε όλες τις εκδοχές του τετρακίνητο.

Στα σκίτσα και στις κατασκοπευτικές φωτογραφίες που έχουν κυκλοφορήσει δεν μπορούμε να δούμε αν θα εφοδιάζεται το ρώσικο SUV και με τρίτη σειρά καθισμάτων, ωστόσο διακρίνονται οθόνες ενσωματωμένες στις πλάτες των καθισμάτων του οδηγού και του συνοδηγού, για όποιους κάθονται πίσω.

putinsuv6
H αυξημένη απόσταση από το έδαφος διευκολύνει τις εκτός δρόμου εξορμήσεις.

Το νέο μοντέλο της Aurus αναμένεται στην αγορά περί τα τέλη του 2021 ή στις αρχές του 2022 και η εταιρεία εκτιμά ότι το Komendant θα εξελιχθεί στο εμπορικότερο μοντέλο της γκάμας της. Και κάτι τελευταίο: Το Komendant πήρε το όνομά του από τρούλο του Κρεμλίνου, όπως ακριβώς συνέβη και με τα μοντέλα Senat και Arsenal!

Πέτρος Πιτσίνης
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, σπούδασε Μηχανολογία στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Ντάρμσταντ στη Γερμανία και είναι διαπιστευμένος μεταφραστής και ορκωτός διερμηνέας της γερμανικής γλώσσας. Εργάζεται ως δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου από το 1985 έως τα τέλη του 1992 στη Γερμανία και στη συνέχεια έως σήμερα στην Ελλάδα. Διετέλεσε μεταξύ άλλων επί 21 χρόνια Διευθυντής του ενθέτου Auto NEA της εφημερίδας τα ΝΕΑ και τώρα είναι Διευθυντής του τμήματος Αυτοκινήτου στον ψηφιακό όμιλο Liquid Media με τους ιστότοπους www.gazzetta.gr, www.insider.gr, www.reader.gr και το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό inMotion by gazzetta.gr. Υπήρξε παρουσιαστής και υπεύθυνος διάφορων τηλεοπτικών εκπομπών αυτοκινήτου, όπως της «Ζώνης Ασφαλείας» στην ΕΡΤ, ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...