fbpx

Eρχεται «αγριεμένο» το νέο Hyundai i30 N

Το i30 N είχε την τιμή να αποτελέσει το πρώτο μοντέλο του τμήματος N της Hyundai, που εξελίσσει τις σπορ εκδόσεις των αυτοκινήτων της κορεάτικης μάρκας. Το Hyundai i30 N πρώτης γενιάς παρουσιάστηκε το 2017 και είχε ως στόχο να προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις σε σημαντικά χαμηλότερες τιμές αγοράς από τον ανταγωνισμό. Το εγχείρημα στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, αφού έφερε νέο κοινό στην κορεάτικη μάρκα και ειδικότερα ανθρώπους παθιασμένους με την αυτοκίνηση που ζητούν επιδόσεις, απόλαυση και ζωντανή οδική συμπεριφορά από το όχημά τους.

130n2
To πίσω μέρος του κορεάτικου σπορ μοντέλου.

Πρόσφατα το Hyundai i30 ανανεώθηκε, οπότε ήταν μόνο ζήτημα χρόνου για να δούμε και την ανανεωμένη έκδοση του i30 N. Μπροστά έχουμε ένα εντυπωσιακό σύνολο από εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα, μια έντονη μάσκα με το σήμα του τμήματος N στα πλάγια και «αιχμηρά» φωτιστικά σώματα που του δίνουν πιο δυναμική εμφάνιση από ότι πριν.

i30n3
To εσωτερικό του πρωτότυπου πάνω στο οποίο βασίζεται το μοντέλο παραγωγής.

Οι κόκκινες λεπτομέρειες συνεχίζουν να υπάρχουν, οι τροχοί έχουν διάσταση 19 ιντσών και είναι κατασκευασμένοι από ελαφρό κράμα που βοηθά στη μείωση του βάρους κατά 14 ολόκληρα κιλά. Πίσω τα LED φωτιστικά σώματα έχουν παρόμοια γραφικά με τα εμπρός. Το μάτι αμέσως πέφτει στις μεγαλύτερες απολήξεις της εξάτμισης και ο διαχύτης ενδιάμεσα ολοκληρώνει το οπτικό εφέ. Κάτω από το καπό περιμένουμε ότι δεν θα αλλάξουν πολλά πράγματα. Ο τετρακύλινδρος τούρμπο 2.0 T-GDI θα παραμείνει στη θέση του με 275 ίππους και 350 Nm ροπής, ωστόσο εκτός από το χειροκίνητο εξάρι σασμάν που γνωρίζουμε σήμερα, θα τοποθετηθεί και ένα νέο αυτόματο διπλού συμπλέκτη των οκτώ σχέσεων N-DCT.

i30n4
Πίσω ξεχωρίζουν ο διαχύτης και οι δύο απολήξεις της εξάτμισης.

Επίσης θα υπάρχουν paddles πίσω από το τιμόνι και η κίνηση θα μεταδίδεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς. Το μπλοκέ διαφορικό θα συνεχίσει να βρίσκεται εκεί στις ακριβότερες εκδόσεις και η σπορ ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση θα αποκτήσει ακόμη πιο απόλυτες ρυθμίσεις όταν ο οδηγός επιλέγει το πρόγραμμα Sport. Το ανανεωμένο Hyundai i30 N θα βελτιωθεί και στο εσωτερικό του. Ο (μερικώς) ψηφιακός πίνακας οργάνων δίνει μια επιπλέον high tech νότα, σε συνδυασμό με τη μεγάλη οθόνη αφής των 10,25 ιντσών στην κεντρική κονσόλα για το σύστημα πολυμέσων. Κατά τα λοιπά πάνω στο τιμόνι θα βρίσκεται το μπουτόν αλλαγής προγράμματος οδήγησης για εύκολη πρόσβαση από τον οδηγό και στην κεντρική κονσόλα θα εδράζεται μια επιφάνεια ασύρματης φόρτισης για smartphone.

 

 

 

Πέτρος Πιτσίνης
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, σπούδασε Μηχανολογία στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Ντάρμσταντ στη Γερμανία και είναι διαπιστευμένος μεταφραστής και ορκωτός διερμηνέας της γερμανικής γλώσσας. Εργάζεται ως δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου από το 1985 έως τα τέλη του 1992 στη Γερμανία και στη συνέχεια έως σήμερα στην Ελλάδα. Διετέλεσε μεταξύ άλλων επί 21 χρόνια Διευθυντής του ενθέτου Auto NEA της εφημερίδας τα ΝΕΑ και τώρα είναι Διευθυντής του τμήματος Αυτοκινήτου στον ψηφιακό όμιλο Liquid Media με τους ιστότοπους www.gazzetta.gr, www.insider.gr, www.reader.gr και το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό inMotion by gazzetta.gr. Υπήρξε παρουσιαστής και υπεύθυνος διάφορων τηλεοπτικών εκπομπών αυτοκινήτου, όπως της «Ζώνης Ασφαλείας» στην ΕΡΤ, ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...