Μπορεί να απομένουν ακόμη τα τυπικά από πλευράς Ε.Ε. για τη συγχώνευση των ομίλων PSA και FCA, ωστόσο η συνεργασία μεταξύ των δύο πλευρών ξεκίνησε ήδη.
Ο νέος μεγάλος παίκτης που θα προκύψει από αυτή τη συγχώνευση ονομάζεται Stellantis και θα εγκαινιάσει τη λειτουργία του με μία σημαντική κίνηση. Συγκεκριμένα άναψε το πράσινο φως για να χρησιμοποιήσει η FIAT για τη νέα γενιά των supermini της το καινοτόμο και πολύ αποτελεσματικό πλαίσιο CMP της PSA, στο οποίο βασίζονται ήδη τα DS 3 Crossback, τα Peugeot 208, e-208, 2008 και e-2008, καθώς και το Opel Corsa.
Αυτή η απόφαση θα επιτρέψει στην FCA να μειώσει σημαντικά το κόστος ανάπτυξης για τα επόμενα μοντέλα της κατηγορίας B.
Τα πρώτα αυτοκίνητα της FCA που θα παραχθούν με βάση το πλαίσιο της PSA θα είναι οι διάδοχοι των Fiat Punto και Fiat 500X. Η Alfa Romeo θα χρησιμοποιήσει επίσης το πλαίσιο πιθανότατα για το Tonale, το οποίο όπως και το 500X, θα έχει και καθαρά ηλεκτρική έκδοση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι από το 2017 που ανακοινώθηκε η αγορά της Opel από την PSA, η πρώτη δεν χρειάστηκε παρά 2 χρόνια για να παρουσιάσει, το 2019, το νέο Corsa με βάση το πλαίσιο CMP, το οποίο διαθέτει ένα σημαντικό πλεονέκτημα, καθώς μπορεί να φιλοξενήσει κλασικά μηχανικά μέρη, υβριδικά αλλά και αμιγώς ηλεκτρικά.
Οι μάρκες Fiat και Alfa Romeo είναι οι πρώτες που θα αξιοποιήσουν την τεχνολογία της PSA, αλλά είναι πολύ πιθανόν η Lancia και η Jeep να χρησιμοποιούν επίσης το πλαίσιο CMP, που αφορά συμπαγή σε μέγεθος μοντέλα. Προ το παρόν δεν έχει υπάρξει προγραμματισμός σχετικά με το νέο πλαίσιο e-VMP, που ανακοίνωσε πρόσφατα η PSA για μεγαλύτερα οχήματα.
Επιπλέον, η συμφωνία συνεργασίας θα ισχύσει ανεξάρτητα από την προγραμματισμένη συγχώνευση, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί στις αρχές του 2021. Σε περίπτωση αποτυχίας της συγχώνευσης, η FCA θα έχει και πάλι τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία πλαισίων CMP από την PSA.