fbpx

Ferrari Portofino M: Aπλά μoναδική (+vid)!

Η Ferrari προχώρησε σε μία διακριτική, αλλά ουσιαστική αναβάθμιση της –έτσι και αλλιώς θεσπέσιας- Portofino.

Το νέο μοντέλο ονομάζεται Portofino M από το ιταλικό Modificata και τα βασικά σημεία που εντοπίζουμε διαφορές σε σχέση με το προ ανανέωσης αυτοκίνητο, είναι η απόδοση του κινητήρα, το αυτόματο κιβώτιο και η αισθητική. Εμφανισιακά μόνο οι δύο προφυλακτήρες, εμπρός και πίσω μαρτυρούν την αλλαγή. Kατά τα άλλα οι εισαγωγές αέρα είναι πλέον μεγαλύτερες, η μάσκα έχει ανασχεδιαστεί ελαφρώς και το αμάξωμα έχει απέκτησε περισσότερα «νεύρα» στη σχεδίασή του, προσδίδοντας δυναμισμό στο ιταλικό GT. Σημαντικό επίσης, ότι κάτω από το καπό κρύβονται 20 άλογα περισσότερα από την προ ανανέωσης Portofino.

portofino2
To πίσω μέρος του ιταλικού supercar είναι απλά εντυπωσιακό.

Ο τούρμπο V8 βενζινοκινητήρας των 3.855 κυβικών εκατοστών έχει συνολική ισχύ 620 ίππους και 760 Nm ροπής και η τουρμπίνα πλέον μπορεί να περιστραφεί με γρηγορότερους ρυθμούς, αυξάνοντας παράλληλα και την πίεση. Η Ferrari τοποθέτησε ένα φίλτρο GPF (Gasoline Particulate Filter) που της επιτρέπει να πληρεί τις προδιαγραφές ρύπων Euro-6d, ωστόσο οι επιδόσεις της έχουν βελτιωθεί.

portofino3
Στυλ, ποιότητα και έντονα σπορ χαρακτηριστικά για το κόκπιτ της Portofino M.

Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 3,4 δευτερόλεπτα και τα 0-200 χλμ./ώρα σε 9,8 δευτερόλεπτα. Η δεύτερη μέτρηση είναι καλύτερη κατά 1 ολόκληρο δευτερόλεπτο σε σχέση με την προηγούμενη Portofino (10,8”).

Μεγάλο ρόλο σε αυτό έπαιξε και το νέο σασμάν των οκτώ σχέσεων, διπλού συμπλέκτη, το οποίο αντικατέστησε το προηγούμενο των επτά σχέσεων. Το νέο προέρχεται από τη Ferrari Roma και λειτουργεί πολύ πιο γρήγορα, ενώ έχουν δουλέψει πολύ την κλιμάκωση των σχέσεων για να ταιριάζει τέλεια στον V8 της Portofino M και να συνδυάζει ιδανικά τις κορυφαίες επιδόσεις με την οικονομία καυσίμου.

portofino4
H νέα έκδοση Μ αποδίδει 20 ίππους περισσότερους από την προηγούμενη Portofino.

Καμία διαφορά δεν εντοπίζουμε στο εσωτερικό. Η διάταξη με τις εντυπωσιακές οθόνες στην καμπίνα παραμένει, τα αλουμινένια διακοσμητικά δίνουν έναν πολυτελή αλλά παράλληλα, σπορ χαρακτήρα και ο εξοπλισμός ανταποκρίνεται πλήρως στη GT φιλοσοφία του αυτοκινήτου.  Ο διακόπτης Manettino στο τιμόνι έχει πέντε θέσεις, Wet, Comfort, Sport, Race και ESC Off, για να επιλέγει ο οδηγός ανάλογα με την περίσταση.

portofino5
Στο λογότυπο της νέας Ferrari Portofino έχει προστεθεί πλέον ένα κόκκινο Μ.

Πάντως, υπάρχουν πολλά συστήματα ενεργητικής ασφάλειας όπως αυτόματο φρενάρισμα σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, ενεργό Cruise Control, προειδοποίηση ύπαρξης αυτοκινήτου στη νεκρή γωνία, προειδοποίηση παρέκκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας, αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων, αναγνώριση οδικών σημάτων και πολλά πολλά ακόμη, που δεν έχουμε συνηθίσει να τα βλέπουμε σε μια Ferrari. Η μάρκα πάντως εξόπλισε και με μπόλικη αγωνιστική τεχνολογία το μοντέλο της. Διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό και διάφορα άλλα συστήματα για βέλτιστες επιδόσεις.

 

 

 

Πέτρος Πιτσίνης
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, σπούδασε Μηχανολογία στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Ντάρμσταντ στη Γερμανία και είναι διαπιστευμένος μεταφραστής και ορκωτός διερμηνέας της γερμανικής γλώσσας. Εργάζεται ως δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου από το 1985 έως τα τέλη του 1992 στη Γερμανία και στη συνέχεια έως σήμερα στην Ελλάδα. Διετέλεσε μεταξύ άλλων επί 21 χρόνια Διευθυντής του ενθέτου Auto NEA της εφημερίδας τα ΝΕΑ και τώρα είναι Διευθυντής του τμήματος Αυτοκινήτου στον ψηφιακό όμιλο Liquid Media με τους ιστότοπους www.gazzetta.gr, www.insider.gr, www.reader.gr και το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό inMotion by gazzetta.gr. Υπήρξε παρουσιαστής και υπεύθυνος διάφορων τηλεοπτικών εκπομπών αυτοκινήτου, όπως της «Ζώνης Ασφαλείας» στην ΕΡΤ, ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...