fbpx

Nέα Porsche 911 Turbo: Aπλά θεσπέσια (+vid)

Η νέα Porsche 911 Turbo αποτελεί το ενδιάμεσο σκαλοπάτι μεταξύ της Carrera και της Τurbo S και εντυπωσιάζει με επιδόσεις μονοθεσίου Formula 1 με τη συνδρομή 580 ίππων.

Κανένα άλλο μοντέλο στην ιστορία της αυτοκίνησης δεν έχει επιβιώσει τόσες δεκαετίες όσες η Porsche 911 διατηρώντας το αρχικό καλούπι του και ακολουθώντας τη λογική μίας προσεκτικής και στοχευμένης μετεξέλιξης. Πρόκειται για μία συνταγή που την υπηρετεί με συνέπεια η Porsche και βρίσκει τρομερή ανταπόκριση σε όλον τον πλανήτη, ενώ την εφάρμοσε –για πολλοστή φορά- και στην περίπτωση της νέας 992.

turbonew2
H εντυπωσιακή πίσω αεροτομή προέρχεται από την 911 Turbo S.

Η μάρκα από το Τσουφενχάουζεν έχει λανσάρει ήδη τις περισσότερες εκδόσεις του μοντέλου νέας γενιάς και τώρα πήρε σειρά και η νέα Turbo, η οποία λειτουργεί σαν γέφυρα ανάμεσα στις Carrera, Carrera S και Turbo S. Στη συγκεκριμένη περίπτωση τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, καθώς οι προδιαγραφές μιλούν από μόνες τους με τον επίπεδο εξακύλινδρο κινητήρα των 3.8 λίτρων να εφοδιάζεται με δύο turbo και να αποδίδει 580 ίππους μέγιστη ισχύ και 750 Nm ανώτατη ροπή στρέψης.

turbonew3
Kορυφαίων προδιαγραφών και το εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Όλη αυτή η δύναμη μεταφράζεται σε επιδόσεις επιπέδου Formula 1, καθώς η επιτάχυνση από στάση έως 100 χλμ./ώρα έρχεται σε μόλις 2.7’’ και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 320 χλμ./ώρα. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του γνωστού αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη της γερμανικής μάρκας, το οποίο έχει υποστεί τις απαιτούμενες παρεμβάσεις για να αντεπεξέλθει στην αυξημένη ροπή στρέψης του μοτέρ.

Εννοείται, ότι η Porsche ρίχνει στη μάχη τη νέα 911 Turbo με μία πληθώρα συστημάτων, που εγγυούνται οδηγική απόλαυση και κορυφαία ασφάλεια. Οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ της στάνταρ ανάρτησης PASM που ισορροπεί θαυμάσια μεταξύ σπορ αίσθησης και άνεσης, αλλά και της πιο σκληροπυρηνικής PASM Sport Suspension, που συνδυάζεται στάνταρ με 10 χιλιοστά χαμηλωμένο αμάξωμα. Γενικότερα, ο κατάλογος εξοπλισμού δεν έχει όρια και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και το πακέτο Lightweight, στο οποίο χρησιμοποιούνται ελαφρύτερα υλικά για διάφορα μέρη του αυτοκινήτου και μειωμένο βάρος του αμαξώματος.

turbonew4
Τα κεραμικά φρένα ανήκουν στον προαιρετικό εξοπλισμό.

Εντυπωσιακή είναι και η εικόνα των ελαστικών. Η νέα Porsche 911 Turbo εφοδιάζεται εμπρός με εικοσάρες ζάντες και ελαστικά διαστάσεων 235/35, ενώ πίσω ανεβαίνει ακόμη περισσότερο η αδρεναλίνη χάρη στις ζάντες των 21 ιντσών που φιλοξενούν ελαστικά 315/30 σε συνδυασμό με αυξημένο μετατρόχιο.

turbonew5
Η νέα 911 Turbo επιταχύνει από στάση έως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2.7”.

Στη λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού συναντούμε και τα –αυτονόητα πλέον για την Porsche- κεραμικά φρένα. Η γερμανική μάρκα έχει προικίσει την «απλή» 911 Turbo με αρκετά καλούδια της κορυφαίας Turbo S, όπως για παράδειγμα με ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα για αυξημένη πρόσφυση και καλύτερη ψύξη του κινητήρα και των φρένων.

turbonew6
Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται και το προηγμένο σύστημα πολυμέσων.

Αισθητικά ξεχωρίζει το πίσω μέρος της νέας 911 Τurbo από το αντίστοιχο της Turbo S χάρη στις απολήξεις της εξάτμισης, καθώς η πρώτη διαθέτει τέσσερις τραπεζοειδούς σχήματος και η δεύτερη αρκείται σε δύο οβάλ. Αναλόγως τσουχτερές είναι πάντως και οι τιμές του αυτοκινήτου στη Γερμανία, όπου η νέα Porsche 911 Turbo ξεκινά από 180.811 ευρώ στις εκδόσεις Coupe και από 194.035 ευρώ στις Cabrio.

turbonew7
Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν οι τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης.

 

Πέτρος Πιτσίνης
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, σπούδασε Μηχανολογία στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Ντάρμσταντ στη Γερμανία και είναι διαπιστευμένος μεταφραστής και ορκωτός διερμηνέας της γερμανικής γλώσσας. Εργάζεται ως δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου από το 1985 έως τα τέλη του 1992 στη Γερμανία και στη συνέχεια έως σήμερα στην Ελλάδα. Διετέλεσε μεταξύ άλλων επί 21 χρόνια Διευθυντής του ενθέτου Auto NEA της εφημερίδας τα ΝΕΑ και τώρα είναι Διευθυντής του τμήματος Αυτοκινήτου στον ψηφιακό όμιλο Liquid Media με τους ιστότοπους www.gazzetta.gr, www.insider.gr, www.reader.gr και το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό inMotion by gazzetta.gr. Υπήρξε παρουσιαστής και υπεύθυνος διάφορων τηλεοπτικών εκπομπών αυτοκινήτου, όπως της «Ζώνης Ασφαλείας» στην ΕΡΤ, ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...