fbpx

H νέα Τoyota Supra θα «δαγκώνει» με 510 ίππους (+vid)

Η νέα Supra εξελίχθηκε από κοινού από τις Toyota και BMW και βρίσκεται πλέον στην τελική ευθεία πριν το επίσημο λανσάρισμά της στην αγορά.

Εξαιτίας αυτής της κοινής προσπάθειας, διαθέτει το σπορ ιαπωνικό coupe πολλά γερμανικά στοιχεία, τόσον στον εξωτερικό σχεδιασμό του, αλλά και στα μηχανολογικά μέρη του.

Ενα χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν οι κινητήρες της, αφού κάτω από το μπροστινό καπό της Toyota Supra πέμπτης γενιάς θα φωλιάζουν τετρακύλινδρα και εξακύλινδρα μηχανικά σύνολα της BMW. Πολύ πιθανόν θεωρείται μάλιστα, ότι το ιαπωνικό μοντέλο θα εφοδιαστεί μεταξύ άλλων και με κινητήρα του τμήματος Μ της BMW, ο οποίος είναι ήδη γνωστός από τις νέες Μ3 και Μ4.

blacksupra1
O κινητήρας των 510 ίππων θα προέρχεται από το τμήμα Μ της BMW.

Ο κινητήρας με τον κωδικό S58 είναι πολύ πιθανό να κινεί την Toyota Supra GRMN, την κορυφαία Supra πέμπτης γενιάς, δηλαδή. Ακόμη δεν έχει επιβεβαιωθεί ότι το συγκεκριμένο μοντέλο θα περάσει στην παραγωγή, ωστόσο ένα μαύρο αυτοκίνητο που εμφανίστηκε στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ για δοκιμές φούντωσε εκ νέου αυτές τις φήμες, καθώς έκρυβε κατά πάσα πιθανότητα κάτω από το καπό του το εξακύλινδρο, twin turbo σύνολο των 3.0 λίτρων με 510 ίππους.

Η Supra ήδη έχει αποδείξει ότι στην έκδοση των 340 ίππων είναι ταχύτατη και ικανή. Η παρέμβαση του τμήματος Gazoo Racing όμως θα την κάνει, εκτός από ταχύτερη, πολύ πιο οδηγοκεντρική και σπορ. Λέγεται ότι η εν λόγω έκδοση θα διατίθεται σε περιορισμένη παραγωγή μόλις 200 αυτοκινήτων, κάτι που αναμφίβολα θα την κάνει ανάρπαστη. Για την ώρα περιμένουμε την Toyota να κάνει κάποια επίσημη δήλωση για το μέλλον της Supra GRMN. Ενδέχεται να μη συμβεί άμεσα καθώς υπολογίζεται ότι θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2022.

Προηγούμενο άρθροDUCATI PANIGALE V4: Η ψυχή του MotoGP
Επόμενο άρθροMercedes-Benz Trucks: Now & Next
Πέτρος Πιτσίνης
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, σπούδασε Μηχανολογία στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Ντάρμσταντ στη Γερμανία και είναι διαπιστευμένος μεταφραστής και ορκωτός διερμηνέας της γερμανικής γλώσσας. Εργάζεται ως δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου από το 1985 έως τα τέλη του 1992 στη Γερμανία και στη συνέχεια έως σήμερα στην Ελλάδα. Διετέλεσε μεταξύ άλλων επί 21 χρόνια Διευθυντής του ενθέτου Auto NEA της εφημερίδας τα ΝΕΑ και τώρα είναι Διευθυντής του τμήματος Αυτοκινήτου στον ψηφιακό όμιλο Liquid Media με τους ιστότοπους www.gazzetta.gr, www.insider.gr, www.reader.gr και το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό inMotion by gazzetta.gr. Υπήρξε παρουσιαστής και υπεύθυνος διάφορων τηλεοπτικών εκπομπών αυτοκινήτου, όπως της «Ζώνης Ασφαλείας» στην ΕΡΤ, ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...