Η νέα Supra εξελίχθηκε από κοινού από τις Toyota και BMW και βρίσκεται πλέον στην τελική ευθεία πριν το επίσημο λανσάρισμά της στην αγορά.
Εξαιτίας αυτής της κοινής προσπάθειας, διαθέτει το σπορ ιαπωνικό coupe πολλά γερμανικά στοιχεία, τόσον στον εξωτερικό σχεδιασμό του, αλλά και στα μηχανολογικά μέρη του.
Ενα χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν οι κινητήρες της, αφού κάτω από το μπροστινό καπό της Toyota Supra πέμπτης γενιάς θα φωλιάζουν τετρακύλινδρα και εξακύλινδρα μηχανικά σύνολα της BMW. Πολύ πιθανόν θεωρείται μάλιστα, ότι το ιαπωνικό μοντέλο θα εφοδιαστεί μεταξύ άλλων και με κινητήρα του τμήματος Μ της BMW, ο οποίος είναι ήδη γνωστός από τις νέες Μ3 και Μ4.
Ο κινητήρας με τον κωδικό S58 είναι πολύ πιθανό να κινεί την Toyota Supra GRMN, την κορυφαία Supra πέμπτης γενιάς, δηλαδή. Ακόμη δεν έχει επιβεβαιωθεί ότι το συγκεκριμένο μοντέλο θα περάσει στην παραγωγή, ωστόσο ένα μαύρο αυτοκίνητο που εμφανίστηκε στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ για δοκιμές φούντωσε εκ νέου αυτές τις φήμες, καθώς έκρυβε κατά πάσα πιθανότητα κάτω από το καπό του το εξακύλινδρο, twin turbo σύνολο των 3.0 λίτρων με 510 ίππους.
Η Supra ήδη έχει αποδείξει ότι στην έκδοση των 340 ίππων είναι ταχύτατη και ικανή. Η παρέμβαση του τμήματος Gazoo Racing όμως θα την κάνει, εκτός από ταχύτερη, πολύ πιο οδηγοκεντρική και σπορ. Λέγεται ότι η εν λόγω έκδοση θα διατίθεται σε περιορισμένη παραγωγή μόλις 200 αυτοκινήτων, κάτι που αναμφίβολα θα την κάνει ανάρπαστη. Για την ώρα περιμένουμε την Toyota να κάνει κάποια επίσημη δήλωση για το μέλλον της Supra GRMN. Ενδέχεται να μη συμβεί άμεσα καθώς υπολογίζεται ότι θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2022.