fbpx

Καλό Σεπτέμβρη πλέον το ηλεκτρικό VW ID.3

Αναβολή πήρε το λανσάρισμα του καινοτόμου ηλεκτρικού μοντέλου Volkswagen ID.3, που θα κυκλοφορήσει τελικά στην αγορά τον Σεπτέμβριο αντί του Ιουλίου, όπως ήταν ο αρχικός προγραμματισμός.

Το ΙD.3 προορίζεται για πατριάρχης και ιδρυτής μίας νέας οικογένειας ηλεκτροκίνητων μοντέλων της γερμανικής μάρκας, στην εξέλιξη των οποίων θα επενδύσει η Volkswagen δεκάδες δισεκατομμύρια ευρώ τα επόμενα χρόνια, ενώ θεωρείται το κομβικότερο αυτοκίνητο της εταιρείας με έδρα το Βόλφσμπουργκ για εφέτος. Οι παραδόσεις του στις σημαντικότερες ευρωπαϊκές αγορές προβλεπόταν να ξεκινήσουν τον Ιούλιο, ωστόσο αναβλήθηκαν για τον Σεπτέμβριο προκειμένου να έχουν αντιμετωπιστεί μέχρι τότε προβλήματα στο λογισμικό του.

id3new1
To ΙD.3 είναι ο ιδρυτής της νέας οικογένειας ηλεκτρικών μοντέλων της VW.

Οι άνθρωποι της Volkswagen υποστηρίζουν ότι τότε θα είναι διαθέσιμες οι 254 από τις συνολικά 256 λειτουργίες του ID.3, ενώ αργότερα θα προστεθούν και οι υπόλοιπες δύο. Πρόκειται για την εφαρμογή App-Connect με την οποία θα γίνεται κατοπτρισμός (mirroring) της οθόνης του κινητού στο λογισμικό του συστήματος πολυμέσων, καθώς επίσης για το αναβαθμισμένο μενού ενδείξεων για τον οδηγό μέσω του head – up – display. Στόχος του μεγαλύτερου αυτοκινητοκατασκευαστή στον κόσμο είναι να μπορεί να προσφέρει το πλήρες εξοπλιστικό πακέτο του ID.3 έως τα τέλη του πρώτου τριμήνου του 2021. Επίσης, προβλέπεται τακτική επικαιροποίηση (update) όλων των λειτουργιών.

id3new2
To cockpit του καινοτόμου ηλεκτρικού μοντέλου.

Το κόμπακτ ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Volkswagen θα κυκλοφορήσει αρχικά στην πολυτελή έκδοση First Edition με περιορισμένη παραγωγή μόνον 30.000 κομματιών παγκοσμίως και τιμές γύρω στις 50.000 ευρώ. Ωστόσο η βασική έκδοση μαζικής παραγωγής θα ξεκινά από περίπου 30.000 ευρώ ανάλογα με την χώρα και το φορολογικό καθεστώς της.

id3new3
Oι τιμές του VW ID.3 θα ξεκινούν από περίπου 30.000 ευρώ.

Ο όμιλος Volkswagen σκοπεύει να επενδύσει έως το 2024 γύρω στα 33 δισεκατομμύρια ευρώ παγκοσμίως στην τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης και αυτόνομης οδήγησης. Περίπου το ένα τρίτο του συγκεκριμένου ποσού προορίζεται για τις ανάγκες της Volkswagen, η οποία έχει θέσει ως στόχο έως το 2025 την ετήσια παραγωγή 1.5 εκατομμυρίων ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Το ID.3 θεωρείται ιδιαίτερα σημαντικό για τη μάρκα Volkswagen, προκειμένου να καταφέρει να πιάσει τα αυστηρότερα όρια εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα που θα ισχύσουν από τα τέλη του τρέχοντος έτους στην Ευρωπαϊκή Ενωση.

id3diess
O Χέρμπερτ Ντις κατά τα αποκαλυπτήρια του μοντέλου.

Το ΙD.3 υπήρξε μία από τις βασικές αιτίες απαλλαγής του Χέρμπερτ Ντις από τα καθήκοντα του Διευθύνοντος Συμβούλου της VW, αν και ο 61χρονος παρέμεινε πρόεδρος όλου του ομίλου Volkswagen όπου θα διαθέσει πλέον περισσότερο χρόνο στη χάραξη και στην υλοποίηση της μελλοντικής στρατηγικής του. Ο Ντις θεωρήθηκε πάντως υπεύθυνος για τα καθυστερημένα λανσαρίσμα του VW ID.3, αλλά και του νέου Golf όγδοης γενιάς και υπάρχει πλέον μεγάλη αμφισβήτηση γι αυτόν στα υψηλά κλιμάκια της επιχείρησης.

 

 

 

Πέτρος Πιτσίνης
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, σπούδασε Μηχανολογία στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Ντάρμσταντ στη Γερμανία και είναι διαπιστευμένος μεταφραστής και ορκωτός διερμηνέας της γερμανικής γλώσσας. Εργάζεται ως δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου από το 1985 έως τα τέλη του 1992 στη Γερμανία και στη συνέχεια έως σήμερα στην Ελλάδα. Διετέλεσε μεταξύ άλλων επί 21 χρόνια Διευθυντής του ενθέτου Auto NEA της εφημερίδας τα ΝΕΑ και τώρα είναι Διευθυντής του τμήματος Αυτοκινήτου στον ψηφιακό όμιλο Liquid Media με τους ιστότοπους www.gazzetta.gr, www.insider.gr, www.reader.gr και το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό inMotion by gazzetta.gr. Υπήρξε παρουσιαστής και υπεύθυνος διάφορων τηλεοπτικών εκπομπών αυτοκινήτου, όπως της «Ζώνης Ασφαλείας» στην ΕΡΤ, ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...