Αναβολή πήρε το λανσάρισμα του καινοτόμου ηλεκτρικού μοντέλου Volkswagen ID.3, που θα κυκλοφορήσει τελικά στην αγορά τον Σεπτέμβριο αντί του Ιουλίου, όπως ήταν ο αρχικός προγραμματισμός.
Το ΙD.3 προορίζεται για πατριάρχης και ιδρυτής μίας νέας οικογένειας ηλεκτροκίνητων μοντέλων της γερμανικής μάρκας, στην εξέλιξη των οποίων θα επενδύσει η Volkswagen δεκάδες δισεκατομμύρια ευρώ τα επόμενα χρόνια, ενώ θεωρείται το κομβικότερο αυτοκίνητο της εταιρείας με έδρα το Βόλφσμπουργκ για εφέτος. Οι παραδόσεις του στις σημαντικότερες ευρωπαϊκές αγορές προβλεπόταν να ξεκινήσουν τον Ιούλιο, ωστόσο αναβλήθηκαν για τον Σεπτέμβριο προκειμένου να έχουν αντιμετωπιστεί μέχρι τότε προβλήματα στο λογισμικό του.
Οι άνθρωποι της Volkswagen υποστηρίζουν ότι τότε θα είναι διαθέσιμες οι 254 από τις συνολικά 256 λειτουργίες του ID.3, ενώ αργότερα θα προστεθούν και οι υπόλοιπες δύο. Πρόκειται για την εφαρμογή App-Connect με την οποία θα γίνεται κατοπτρισμός (mirroring) της οθόνης του κινητού στο λογισμικό του συστήματος πολυμέσων, καθώς επίσης για το αναβαθμισμένο μενού ενδείξεων για τον οδηγό μέσω του head – up – display. Στόχος του μεγαλύτερου αυτοκινητοκατασκευαστή στον κόσμο είναι να μπορεί να προσφέρει το πλήρες εξοπλιστικό πακέτο του ID.3 έως τα τέλη του πρώτου τριμήνου του 2021. Επίσης, προβλέπεται τακτική επικαιροποίηση (update) όλων των λειτουργιών.
Το κόμπακτ ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Volkswagen θα κυκλοφορήσει αρχικά στην πολυτελή έκδοση First Edition με περιορισμένη παραγωγή μόνον 30.000 κομματιών παγκοσμίως και τιμές γύρω στις 50.000 ευρώ. Ωστόσο η βασική έκδοση μαζικής παραγωγής θα ξεκινά από περίπου 30.000 ευρώ ανάλογα με την χώρα και το φορολογικό καθεστώς της.
Ο όμιλος Volkswagen σκοπεύει να επενδύσει έως το 2024 γύρω στα 33 δισεκατομμύρια ευρώ παγκοσμίως στην τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης και αυτόνομης οδήγησης. Περίπου το ένα τρίτο του συγκεκριμένου ποσού προορίζεται για τις ανάγκες της Volkswagen, η οποία έχει θέσει ως στόχο έως το 2025 την ετήσια παραγωγή 1.5 εκατομμυρίων ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Το ID.3 θεωρείται ιδιαίτερα σημαντικό για τη μάρκα Volkswagen, προκειμένου να καταφέρει να πιάσει τα αυστηρότερα όρια εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα που θα ισχύσουν από τα τέλη του τρέχοντος έτους στην Ευρωπαϊκή Ενωση.
Το ΙD.3 υπήρξε μία από τις βασικές αιτίες απαλλαγής του Χέρμπερτ Ντις από τα καθήκοντα του Διευθύνοντος Συμβούλου της VW, αν και ο 61χρονος παρέμεινε πρόεδρος όλου του ομίλου Volkswagen όπου θα διαθέσει πλέον περισσότερο χρόνο στη χάραξη και στην υλοποίηση της μελλοντικής στρατηγικής του. Ο Ντις θεωρήθηκε πάντως υπεύθυνος για τα καθυστερημένα λανσαρίσμα του VW ID.3, αλλά και του νέου Golf όγδοης γενιάς και υπάρχει πλέον μεγάλη αμφισβήτηση γι αυτόν στα υψηλά κλιμάκια της επιχείρησης.