fbpx

Lamborghini Sian από χιλιάδες τουβλάκια (vid)

To όνειρο της απόκτησης μίας Lamborghini γίνεται πραγματικότητα, αν και σε μικρή κλίμακα, χάρη στη σύμπραξη της ιταλικής μάρκας με τη Lego και τη δημιουργία ενός κιτ συναρμολόγησης του υβριδικού μοντέλου Sian με τουβλάκια!

Η Sian FKP 37 αποτελεί αυτή τη στιγμή ό,τι πιο καινούριο και προηγμένο έχει παρουσιάσει μέχρι σήμερα η Lamborghini. Το υβριδικό υπεραυτοκίνητο με τις καυτές γραμμές και τις εκρηκτικές επιδόσεις εφοδιάζεται με έναν V12 κινητήρα βενζίνης 6,5 λίτρων και 785 ίππους και με έναν ηλεκτροκινητήρα 34 ίππων, ενώ η συνολική συστημική ισχύς του αγγίζει τα 819 άλογα. Μάλιστα με τον κωδικό FKP 37 μετά το όνομα αποτίνει φόρο τιμής στον πατριάρχη του ομίλου Volkswagen, Φέρντιναντ Πιχ (Ferdinand Karl Piech), που έφυγε από τη ζωή το προηγούμενο φθινόπωρο και είχε γεννηθεί το 1937 στη Βιέννη. Όπως είναι γνωστό, η Lamborghini ανήκει πλέον στον γερμανικό όμιλο και ήταν η μεγάλη αδυναμία του Πιχ.

legosian1
To κιτ συναρμολόγησης κοστίζει λίγο πάνω από 400 ευρώ.

Η μάρκα με σήμα τον ταύρο έδωσε στη Sian έναν ξεκάθαρα συλλεκτικό χαρακτήρα περιορίζοντας την παραγωγή της στα 63 κομμάτια. Πίσω από αυτό το νούμερο κρύβεται άλλος ένας συμβολισμός και πιο συγκεκριμένα το έτος ίδρυσης της Lamborghini, το 1963. Παρά το γεγονός πάντως, ότι η τιμή της Sian ξεκινά πάνω από τα δύο εκατομμύρια ευρώ και τα 63 αυτοκίνητα της συνολικής παργωγής έχουν ήδη καπαρωθεί από ενδιαφερόμενους πελάτες.

Ευτυχώς υπάρχουν πλέον περισσότερα διαθέσιμα, σε εξαιρετικά προσιτές τιμές και με συγκρατημένες διαστάσεις, ώστε να μπορούν να «παρκάρουν» στο σαλόνι ενός σπιτιού ή στο γραφείο. Αυτό οφείλεται στην εταιρεία Lego, η οποία συνεργάστηκε με τη Lamborghini και σχεδίασε ένα υπέροχο αντίγραφο της Sian που συναρμολογείται από πλαστικά τουβλάκια και κοστίζει σε κιτ λίγο πάνω από 400 ευρώ, αν και δεν αποδίδει ούτε έναν…ίππο.

legonew
H πίσω αεροτομή ρυθμίζεται σε ύψος.

Το συναρμολογούμενο μοντελάκι έχει φτιαχτεί σε κλίμακα 1 προς 8 σε σχέση με το εργοστασιακό και οι τελικές του διαστάσεις ολοκληρωμένο είναι 60 εκατοστά μήκος, 13 εκατοστά ύψος και 25 πόντους πλάτος. Μία ιδιαίτερη ατραξιόν αποτελεί το χαρακτηριστικό πράσινο χρώμα που είναι και το μοναδικό, στο οποίο διατίθεται το δημιούργημα της Lego. Τη συναρμολόγηση δεν μπορείς πάντως να τη χαρακτηρίσεις ούτε εύκολη ούτε και γρήγορη, καθώς το μοντελάκι της γρηγορότερης Lamborghini παραγωγής απαρτίζεται από 3.696 τουβλάκια της Lego!

Η δανέζικη εταιρεία επιβεβαίωσε και σε αυτή την περίπτωση την τελειομανία της και την προσοχή που δίνει μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Αυτό αποτυπώνεται στον V12 κινητήρα του πράσινου μοντέλου, στην πίσω αεροτομή με το ρυθμιζόμενο ύψος, στις περίπλοκες αναρτήσεις και στο τιμόνι με το μικροσκοπικό λογότυπο της Lamborghini στο κέντρο του.

legosian3
To μοντελάκι της Lego έχει 60 εκατοστά μήκος.

Επίσης οι δύο πόρτες ανοίγουν προς τα πάνω σαν φτερά πουλιών και το οκτατάχυτο σειριακό σαζμάν «λειτουργεί» κανονικά. Κάτω από το μπροστινό καπό κρύβεται ένα σακ βουαγιάζ και ένας μοναδικός σειριακός αριθμός, που προσφέρει πρόσβαση σε ειδικό online περιεχόμενο.

legosian4
Tρομερές λεπτομέρειες έχει και ο κινητήρας του μοντέλου.

Εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε, ότι η Lego έχει λανσάρει στην αγορά μία σειρά συναρμολογούμενων μοντέλων υπό κλίμακα. Μέχρι σήμερα περιλαμβάνει ο…στόλος αυτοκινήτων της δανέζικης φίρμας μοντέλα όπως το Fiat 500 (960 τουβλάκια), Ford Mustang (1.471), Land Rover Defender (2.573), Dodge Charger (1.077), Porsche 911 GT3 RS (2.704, έχει εξαντληθεί), Aston Martin DB5 του Τζέιμς Μποντ (1.295), Βugatti Chiron (3.599), το Batmobil του 1989 με 3.306 διαφορετικά κομμάτια, κλπ.

 

 

 

Πέτρος Πιτσίνης
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, σπούδασε Μηχανολογία στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Ντάρμσταντ στη Γερμανία και είναι διαπιστευμένος μεταφραστής και ορκωτός διερμηνέας της γερμανικής γλώσσας. Εργάζεται ως δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου από το 1985 έως τα τέλη του 1992 στη Γερμανία και στη συνέχεια έως σήμερα στην Ελλάδα. Διετέλεσε μεταξύ άλλων επί 21 χρόνια Διευθυντής του ενθέτου Auto NEA της εφημερίδας τα ΝΕΑ και τώρα είναι Διευθυντής του τμήματος Αυτοκινήτου στον ψηφιακό όμιλο Liquid Media με τους ιστότοπους www.gazzetta.gr, www.insider.gr, www.reader.gr και το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό inMotion by gazzetta.gr. Υπήρξε παρουσιαστής και υπεύθυνος διάφορων τηλεοπτικών εκπομπών αυτοκινήτου, όπως της «Ζώνης Ασφαλείας» στην ΕΡΤ, ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...