fbpx

Mαύρο dress code για τη Rolls – Royce Cullinan

Eχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Αυτό ισχύει βεβαίως και στον χώρο του αυτοκινήτου, όπου πολλοί κατασκευαστές δυσκολεύονται να αναβαθμίσουν προς το εντυπωσιακότερο ένα ήδη ξεχωριστό και ιδιαίτερο μοντέλο.

Ωστόσο η Rolls-Royce φαίνεται ότι τα κατάφερε στην περίπτωση της Cullinan με την ειδική έκδοση Black Badge, όπως ακριβώς είχε συμβεί στο παρελθόν και με τα μοντέλα Ghost, Dawn και Wraith. Σε αντίθεση ωστόσο με τις προηγούμενες «σκοτεινές εκδόσεις», οι διαφοροποιήσεις δεν περιορίζονται μόνον σε οπτικό επίπεδο με απειράριθμες δυνατότητες εξατομίκευσης του αυτοκινήτου, αλλά επεκτείνονται και στα μηχανικά μέρη. Ετσι αποδίδει ο V12 κινητήρας των 6,8 λίτρων 600 ίππους στην Black Badge, δηλαδή 29 περισσότερους σε σύγκριση με τις υπόλοιπες Cullinan, ενώ και η θηριώδης ροπή στρέψης αγγίζει τα 900 Nm αντί 850.

blackbagde2
H ειδική βαφή απαιτεί επεξεργασία 21 ημερών.

Σήμα κατατεθέν της ερεβώδους Rolls – Royce αποτελεί χωρίς αμφιβολία η ιδιαίτερη μαύρη βαφή της. Στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Γκούντγουντ της Μεγάλης Βρετανίας περνιούνται τα αμαξώματα των συγκεκριμένων εκδόσεων με πολλές στρώσεις μαύρης βαφής και γυαλίζονται δέκα φορές με το χέρι! Με αυτή την τεχνική αποκτά το χρώμα μία ανεπανάληπτη ένταση και βάθος και κάνει το αυτοκίνητο μοναδικό σε εμφάνιση.

Το black code περιλαμβάνει ακόμη και το διάσημο αγαλματάκι που κοσμεί την κορυφή του ψυγείου της μάσκας, καθώς το θρυλικό Spirit of Ecstasy είναι φτιαγμένο από μαύρο χρώμιο, ενώ και τα ασημί λογότυπα της Rolls – Royce έχουν γίνει επίσης μαύρα. Κάτι ανάλογο ισχύει για όλες τις επιφάνειες του αμαξώματος, από τις γρίλιες της μάσκας έως τα πλαίσια των παραθύρων με τα σκούρα φιμέ κρύσταλλα, με εξαίρεση τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων που διακρίνονται μέσα από τις σφυρήλατες ζάντες των 22 ιντσών.

blackbadge3
To cockpit της Rolls Royce Cullinan Black Badge.

Σύμφωνα με τον CEO της Rolls – Royce, Τόρστεν Μίλερ – Οτβος, «η Black Badge εκφράζει τις επιθυμίες μίας ιδιαίτερης ομάδας πελατών της Rolls-Royce. Ανθρώπων που είναι πρόθυμοι να πάρουν ρίσκο, να σπάσουν τους κανόνες και να χτίσουν την επιτυχία σύμφωνα με τα δικά τους μέτρα. Αυτά τα μοντέλα όχι μόνον μπορούν να επιβιώσουν τέλεια εντός της φημισμένης μάρκας, αλλά ορίζουν επίσης ένα νέο χώρο εντός της υπερπολυτελούς κατηγορίας. Σε αυτό το πνεύμα έφτασε πλέον ο καιρός για την τολμηρότερη και πιο σκούρα έκφραση της Black Badge. Τη βασίλισσα της νύχτας, την Black Badge Cullinan.»

blackbagde4
Oι πόρτες ανοίγουν σε αντίθετη φορά.

Στο εσωτερικό του συγκεκριμένου μοντέλου συνυπάρχει το δέρμα με επιφάνειες από καρβονικά νήματα με επαναλαμβανόμενα γεωμετρικά σχήματα, ώστε να δείχνουν τρισδιάστατες. Κάθε μία από αυτές τις επιφάνειες περνιέται με έξι «χέρια» βαφής, μετά αφήνεται για 72 ώρες για να δέσει και ακολούθως γυαλίζεται με το χέρι. Η όλη διαδικασία διαρκεί 21 ημέρες και στο τέλος ελέγχεται εξονυχιστικά από έναν ειδικό, ο οποίος επιβεβαιώνει ότι και τα 23 μέρη του αμαξώματος αντανακλούνται το ίδιο στο φως. Στα χάιλαϊτ περιλαμβάνεται και ο ουρανός του αυτοκινήτου, που διακοσμείται με 1.344 μικρά φωτιστικά σώματα.

blackbadge5
To χλιδάτο σαλόνι της βρετανικής λιμουζίνας.

Εννοείται ότι όλα αυτά έχουν και το ανάλογο κόστος. Η Rolls – Royce χρεώνει στους αγοραστές της Cullinan περίπου 55.000 ευρώ τα εξτρά της έκδοσης Black Badge ανεβάζοντας έτσι ακόμη ψηλότερα την τιμή του αυτοκινήτου στα επίπεδα των 400.000 ευρώ. Χωρίς κάποια άλλα περίεργα και πανάκριβα αξεσουάρ που περιλαμβάνονται στον κατάλογο της βρετανικής μάρκας.

 

Πέτρος Πιτσίνης
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, σπούδασε Μηχανολογία στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Ντάρμσταντ στη Γερμανία και είναι διαπιστευμένος μεταφραστής και ορκωτός διερμηνέας της γερμανικής γλώσσας. Εργάζεται ως δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου από το 1985 έως τα τέλη του 1992 στη Γερμανία και στη συνέχεια έως σήμερα στην Ελλάδα. Διετέλεσε μεταξύ άλλων επί 21 χρόνια Διευθυντής του ενθέτου Auto NEA της εφημερίδας τα ΝΕΑ και τώρα είναι Διευθυντής του τμήματος Αυτοκινήτου στον ψηφιακό όμιλο Liquid Media με τους ιστότοπους www.gazzetta.gr, www.insider.gr, www.reader.gr και το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό inMotion by gazzetta.gr. Υπήρξε παρουσιαστής και υπεύθυνος διάφορων τηλεοπτικών εκπομπών αυτοκινήτου, όπως της «Ζώνης Ασφαλείας» στην ΕΡΤ, ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...