fbpx

Νέο Audi Α3: ψηφιακό και στο λανσάρισμά του

Το νέο Audi A3 φέρνει μία ψηφιακή επανάσταση στην premium compact κατηγορία, την κατηγορία που το ίδιο με εμφατικό τρόπο δημιούργησε το 1996, με το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς του μοντέλου. Λίγο πριν το επίσημο λανσάρισμα και την άφιξη του νέου Α3 στις εκθέσεις της μάρκας, η Audi έχει ξεκινήσει την εκπαίδευση των στελεχών της στο νέο μοντέλο, αποκλειστικά με τη χρήση ψηφιακών τεχνολογιών, λόγω της παγκόσμιας υγειονομικής συγκυρίας.

Το γιγάντιο πρόγραμμα εκπαίδευσης αφορά περισσότερους από 15.000 εκπρόσωπους πωλήσεων και after sales, καθώς και 20.000 τεχνικούς service απ’ όλο τον κόσμο. Στη διάθεσή τους έχουν ειδικά προετοιμασμένο υλικό και τις πλέον προηγμένες τεχνολογίες εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας (virtual και augmented reality, αντίστοιχα), οι οποίες καθιστούν τη φυσική παρουσία τους στα κεντρικά της Audi στο Ingolstadt, μη αναγκαία.

 

 

 

 

«Επωφελούμαστε από την πολυετή πείρα μας στη χρήση ψηφιακών εργαλείων για την εκπαίδευση και τις υπηρεσίες μας. Λόγω της παγκόσμιας συγκυρίας, επιταχύναμε τη μετάβαση στην ψηφιοποίηση, που είχαμε ήδη ξεκινήσει. Η εμπειρία που αποκομίζουμε από την εκπαίδευση του νέου Α3 θα μας φανεί πολύ χρήσιμη, ειδικά στην επιθετική στρατηγική μας στο χώρο της ηλεκτροκίνησης. Παράλληλα με την αυξανόμενη ψηφιοποίηση των οχημάτων μας, ψηφιοποιούμε και τη μεθοδολογία εκπαίδευσης», δήλωσε ο Horst Hanschur, Επικεφαλής Ανάπτυξης Λιανικής και Εξυπηρέτησης Πελατών στην AUDI AG.
Το πρόγραμμα εκπαίδευσης της Audi, προκειμένου να διασφαλιστούν ομοιόμορφα πρότυπα ποιότητας σε όλο τον κόσμο, βασίζεται στην αρχή της «εκπαίδευσης-του-εκπαιδευτή» (train-the-trainer). Σε κανονικές συνθήκες, σε πρώτο στάδιο, η AUDI AG στις κεντρικές της εγκαταστάσεις στο Ingolstadt παρέχει αναλυτική προϊοντική και τεχνική εκπαίδευση, σε περίπου 400 και 250 εκπαιδευτές αντίστοιχα, από 90 χώρες απ’ όλο τον κόσμο. Αυτοί καθίστανται ειδήμονες στον τομέα τους στο κάθε νέο μοντέλο και με τη σειρά τους, εκπαιδεύουν τους συναδέρφους τους στις χώρες ή τις γεωγραφικές περιοχές ευθύνης τους. Πλέον, ακόμα και αυτή η αρχική εκπαίδευση διεξάγεται εξ αποστάσεως και με ψηφιακές μεθόδους.

Η Κεντρική Εμπειρία Λανσαρίσματος (Central Launch Experience – CLX), όπως αποκαλείται, για τους 650 εκπαιδευτές για το νέο Α3, ξεκίνησε πριν από αρκετές εβδομάδες. Χρησιμοποιούνται τεχνολογίες εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας, ώστε οι εκπαιδευτές να «βιώσουν» το νέο μοντέλο στον κορυφαίο βαθμό, χωρίς την ανάγκη να ταξιδέψουν στο Ingolstadt. Μία ολόκληρη σειρά από διαδικτυακά εκπαιδευτικά μαθήματα και videos για τα νέα χαρακτηριστικά σχεδίασης, τις παραλλαγές κινητήρα/κιβωτίου ταχυτήτων και τα συστήματα υποβοήθησης, για παράδειγμα, έχουν παραχθεί, πολλά από αυτά στα τηλεοπτικό στούντιο της ίδιας της εταιρείας. Παράλληλα, έχουν προγραμματιστεί ειδικές, τακτικές συνεδρίες μέσω βιντεοκλήσης, όπου παρέχονται διευκρινίσεις σε μεμονωμένες ερωτήσεις με κάθε λεπτομέρεια από ειδικούς από το Ingolstadt, ενώ το σύνολο του εκπαιδευτικού υλικού θα είναι επίσης διαθέσιμο στο cloud, στη βάση δεδομένων ψηφιακής γνώσης “Audi Knowledge Tank”, για άμεση πρόσβαση σε παγκόσμιο επίπεδο.
Οι περισσότεροι από 35.000 εκπαιδευόμενοι θα έχουν ολοκληρώσει με επιτυχία την εκπαίδευσή τους, στο σύνολό τους, πριν καν τα αυτοκίνητα φτάσουν στις εκθέσεις. Στην Ευρώπη, τα νέα A3 Sportback και A3 Sedan αναμένονται στις εκθέσεις της Audi το καλοκαίρι, με το λανσάρισμα σε χώρες εκτός Ευρώπης να ακολουθεί διαδοχικά.

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...