fbpx

Σε πράσινο φόντο το Μicrolino 2.0 και το Microletta

Η ελβετική εταιρεία Micro σκόπευε αρχικά να λανσάρει το καλοκαίρι του 2018 στην αγορά το ελαφρύ ηλεκτροκίνητο όχημα Microlino, όμως ενεπλάκη σε δικαστικές περιπέτειες με τον πρώτο εντολοδόχο της και το εγχείρημα καθυστέρησε.

Ωστόσο βρήκε νέο συνεργάτη με τον οποίο θα επαναλάβει την προσπάθειά της. Πρόκειται για την ιταλική εταιρεία Cecomp με την βοήθεια της οποίας θα κυκλοφορήσει τελικά το Microlino 2.0 το 2021 στην αγορά, μάλιστα οι Ελβετοί έδωσαν στη δημοσιότητα πρώτες φωτογραφίες του αναβαθμισμένου κλώνου της BMW Isetta μαζί με διάφορες πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων και των τιμών του.

Σημαντικές αλλαγές

Η νέα γενιά 2.0 μοιάζει πάρα πολύ στην προηγούμενη και το διθέσιο μοντέλο διατηρεί το αρχικό μήκος των 2,34 μέτρων. Αλλαγές έχουν γίνει ωστόσο στον σχεδιασμό των φωτιστικών σωμάτων, καθώς στη μάσκα υπάρχει πλέον μία ταινία με λαμπτήρες LED και ενσωματωμένους τους δείκτες πορείας.

microlinonew1
To Μicrolino 2.0 θυμίζει πολύ τη BMW Isetta της δεκαετίας του 60.

Επίσης κάτι ανάλογο έχει γίνει και στο πίσω μέρος, όπου η ταινία με τα φώτα LED έχει αντικαταστήσει τα μικρά στρογγυλά φωτιστικά σώματα του Microlino πρώτης γενιάς. Εξάλλου έχει αυξηθεί το πίσω μετατρόχιο για καλύτερη ευστάθεια και υψηλότερη άνεση οδήγησης.

 

microlinonew2
To ελβετικό μοντέλο έχει μήκος μόλις 2,34 μ.

Οι μεγαλύτερες αλλαγές δεν είναι ωστόσο ορατές στο μάτι. Ετσι το προηγούμενο σωληνωτό πλαίσιο από ατσάλι έχει αντικατασταθεί από ένα πιο άκαμπτο σασσί από αλουμίνιο και χαλύβδινες λαμαρίνες, ενώ το Microlino 2.0 διαθέτει πλέον ανεξάρτητες αναρτήσεις εμπρός και πίσω.

microlinonew3
To μικρό μοντελάκι είναι ηλεκτροκίνητο.

Αλλαγή είχαμε και στον ηλεκτροκινητήρα με το νέο μοτέρ να είναι πιο σύγχρονης τεχνολογίας και να προσφέρει 15% υψηλότερη αποδοτικότητα, αν και η κατασκευάστρια εταιρεία δεν δίνει κάποιες τιμές επιδόσεων. Η αυτονομία παραμένει αναλλοίωτη στα περίπου 200 χιλιόμετρα, όμως η νέα μπαταρία είναι μικρότερων διαστάσεων και πιο ελαφριά από την προηγούμενη.

Από 12.000 ευρώ

microlinonew4
Oι τιμές του διθέσιου μοντέλου θα ξεκινούν από 12.000 ευρώ.

Για το εσωτερικό υπόσχονται οι άνθρωποι της ελβετικής εταιρείας υψηλότερη εργονομία και καλύτερη ορατότητα χάρη στα λεπτότερα μπροστινά κολονάκια του αμαξώματος. Επιπρόσθετα, το κολονάκι του τιμονιού είναι πλέον σταθερό και δεν μετακινείται μαζί με την πόρτα, όπως συνέβαινε μέχρι τώρα όταν την άνοιγες.

microlinonew5
To Microlino 2.0 θα διαθέτει περίπου 200 χλμ. αυτονομία.

Παρά τις πολλές και σημαντικές αλλαγές και αναβαθμίσεις θα παραμείνει η τιμή του Microlino 2.0 στα ίδια επίπεδα που είχαν ανακοινωθεί για το 2018, οπότε θα κοστίζει 12.000 ευρώ.

Και ηλεκτρικό σκούτερ

Η εταιρεία Micro αποκάλυψε ότι ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει στην αγορά και ένα ηλεκτρικό σκούτερ, που θα ονομάζεται Microletta και θα έχει πολλές σχεδιαστικές συγγένειες με το Microlino 2.0. Πρόκειται για ένα τρίτροχο σκούτερ με διπλό τροχό μπροστά, που θα παραμένει όρθιο και δεν θα χρειάζεται στήριξη με τα πόδια του αναβάτη όταν ακινητοποιείται, π.χ. στα κόκκινα φανάρια.

microlettanew1
To ηλεκτρικό σκούτερ Microletta θα είναι τρίκυκλο.

Το μικρότερο αδελφάκι του Microlino 2.0 ζυγίζει 120 κιλά, διαθέτει 80 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα και προσφέρει έως 100 χιλιόμετρα αυτονομία, ενώ η μπαταρία του αφαιρείται πανεύκολα και φορτίζεται πλήρως σε τέσσερις ώρες από απλή, οικιακή πρίζα.

microlettanew3
Ψηφιακές ενδείξεις στην οθόνη.

Το καινοτόμο δίκυκλο θα εφοδιαστεί με LED φωτιστικά και μία μεγάλη έγχρωμη οθόνη στο κόκπιτ του. Η τιμή του θα είναι 4.900 ευρώ και οι Ελβετοί δέχονται ήδη παραγγελίες, αν και δεν έχουν προσδιορίσει ακόμη πότε θα ξεκινήσει η παραγωγή του και θα γίνουν οι πρώτες παραδόσεις στους ενδιαφερόμενους πελάτες.

microlettanew2
H τιμή εκκίνησης του Microletta είναι 4.900 ευρώ.

 

Πέτρος Πιτσίνης
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, σπούδασε Μηχανολογία στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Ντάρμσταντ στη Γερμανία και είναι διαπιστευμένος μεταφραστής και ορκωτός διερμηνέας της γερμανικής γλώσσας. Εργάζεται ως δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου από το 1985 έως τα τέλη του 1992 στη Γερμανία και στη συνέχεια έως σήμερα στην Ελλάδα. Διετέλεσε μεταξύ άλλων επί 21 χρόνια Διευθυντής του ενθέτου Auto NEA της εφημερίδας τα ΝΕΑ και τώρα είναι Διευθυντής του τμήματος Αυτοκινήτου στον ψηφιακό όμιλο Liquid Media με τους ιστότοπους www.gazzetta.gr, www.insider.gr, www.reader.gr και το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό inMotion by gazzetta.gr. Υπήρξε παρουσιαστής και υπεύθυνος διάφορων τηλεοπτικών εκπομπών αυτοκινήτου, όπως της «Ζώνης Ασφαλείας» στην ΕΡΤ, ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...