H 1100 αποτελεί την πιο πρόσφατη πρόσθεση κυβισμού στην οικογένεια Scrambler. Μεγαλώσωμοι ή εραστές της απόδοσης ο πελατειακός στόχος της Ducati στη συγκεκριμένη κατηγορία.
Με την ονομασία Scrambler η Ducati παρουσίασε την πιο προσιτή από οικονομική άποψη σειρά μοντέλων της και έκανε μια απίστευτη επιτυχία. Ταυτόχρονα όμως πραγματοποίησε και μια ακόμα βουτιά στα νερά των future classic μοτοσικλετών, η οποία της είχε αποδώσει εμπορικά στο παρελθόν με την παρουσίαση των Monster. Η γκάμα των Scrambler περιελάμβανε μέχρι πρότινος τα μοντέλα 400 και 800 με τους κλασικούς αερόψυκτους desmo κινητήρες, οι οποίοι απέδιδαν 40 και 73 ίππους. Η έμφαση είναι προφανές ότι είχε δοθεί στον vintage χαρακτήρα και στην τεράστια δυνατότητα εξατομίκευσης των μικρών scrambler.
Ανάλογη είναι και η περίπτωση του 1100, του νεότερου και μεγαλύτερου μοντέλου της γκάμας, που διατίθεται σε εκδόσεις απλή, special και sport, με τον V2 κινητήρα να ανεβαίνει στα 1.073 κ.εκ. και την ισχύ στους 86 ίππους. Όπως και στα μικρότερα αδέλφια, η Scrambler αισθητική είναι πανταχού παρούσα με την μοτοσικλέτα να αποτελεί ένα πραγματικό κόσμημα, μια αναβίωση που πραγματικά τιμά τους σχεδιαστές της Ducati. Ταυτόχρονα η ποιότητα κατασκευής είναι εντυπωσιακή σε κάθε λεπτομέρεια, ενώ εκεί που οι Ιταλοί έδωσαν τα ρέστα τους είναι στα μνιμαλιστικά σε μέγεθος αλλά εκπληκτικά σε σχεδίαση ψηφιακά όργανα. Όπως σε κάθε νέο ρετρό μοτοσικλέτα μεγάλου κατασκευαστή, έτσι και στην περίπτωση της Ducati Scrambler 1100 η τεχνολογία ενυπάρχει σε όλο της το μεγαλείο. Έτσι η μοτοσικλέτα, εκτός από το υποχρεωτικό πλέον ABS το οποίο έρχεται με λειτουργία cornering, διαθέτει και ρυθμιζόμενο traction control. Οι πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις εμπρός και πίσω είναι της Ohlins, ενώ τα φρένα, με δύο δίσκους εμπρός και έναν πίσω, που διαθέτουν ακτινικές δαγκάνες, προέρχονται από την Brembo. Με όλα τα παραπάνω, είναι λογικό η Ducati Scrambler 1100 να μην ανήκει στη σφαίρα των κλασικών value for money μοτοσικλετών, καθώς η τιμή της ξεκινά από τις 14.300 ευρώ και φτάνει έως και τις 16.500.