fbpx

Τα ηλεκτρικά πατίνια είναι η λύση στην πόλη!

Σε λίγο καιρό όλοι θα έχουμε στο αυτοκίνητο μας ένα σοφά τοποθετημένο πατίνι σε ειδική βάση-φορτιστή, για το «last mile».

Τι είναι το last mile; Eίναι κυριολεκτικά, το τελευταίο μίλι. Δηλαδή κάπου 1600 μέτρα. Μπορεί να μην φαίνεται πολύ σημαντικό, αλλά μπορεί να αποτελεί το 20% του συνολικού χρόνου από και προς την εργασία σας κάθε μέρα. Είναι σίγουρο πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες ετοιμάζουν να ενσωματώσουν τα επόμενα χρόνια στα αυτοκίνητά τους, ειδικά πατίνια που θα βρίσκονται τοποθετημένα σε ειδικές κρύπτες-θέσεις φόρτισης, στο πορτ-μπαγκάζ, ώστε να λύσουν το θέμα του παρκαρίσματος στα αστικά κέντρα καθώς συνεχώς πεζοδρομούνται τα κέντρα των πόλεων και περιορίζονται οι διαθέσιμες θέσεις πάρκινγκ. Θα είναι πολύ λογικό, να παρκάρει κάποιος λίγο πιο μακρυά σε μια άνετη θέση parking, να βγάζει το ηλεκτρικό πατίνι του και να πηγαίνει με αυτό, στον τελικό προορισμό του.

Δεν είναι καθόλου τυχαίο που συνεχώς οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, δημιουργούν τέτοια πατίνια σε πειραματικό στάδιο ή ως gadget στην γκάμα προϊόντων που προσφέρουν στους πιστούς φίλους τους. Σε λίγο θα έχουν όλοι!

Εδώ για παράδειγμα το εντυπωσιακό Audi e tron scooter!

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...