fbpx

Το 2021 στην Ευρώπη το πρώτο ηλεκτρικό SUV της VW, ΙD.4

Από σπόντα αποκαλύφθηκαν φωτογραφίες του πρώτου ηλεκτροκίνητου SUV της Volkswagen, που ονομάζεται ID.4 και φαίνεται ότι θα λανσαριστεί από την αρχή σε δύο διαφορετικές εκδοχές.

Το οπτικό υλικό του νέου ID.4 δημοσιοποιήθηκε από το κινέζικο Υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνικής Ενημέρωσης ΜΙΙΤ βάσει σχετικής νομοθεσίας. Συγκεκριμένα, στην Κίνα προβλέπει ότι όλοι οι κατασκευαστές είναι υποχρεωμένοι να θέσουν στη διάθεση του αρμόδιου υπουργείου φωτογραφίες κάθε νέου μοντέλου τους, πριν κυκλοφορήσει στη χώρα, προκειμένου να αναρτηθούν αυτές στον επίσημο ιστότοπο του ΜΙΙΤ.

tiguan1
H έκδοση Crozz έχει πιο lifestyle χαρακτήρα.

Κάπως έτσι προέκυψε αιφνίδια η δημοσιοποίηση του οπτικού υλικού για το VW ID.4 και αν κρίνουμε από αυτό, πρόκειται να λανσαριστεί το νέο SUV σε δύο εκδόσεις. Από τις φωτογραφίες γίνεται αντιληπτό, ότι ο σχεδιασμός του ID.4 προσανατολίζεται προς τον αντίστοιχο του compact μοντέλου ID.3, με το οποίο εγκαινίασε η Volkswagen τη νέα οικογένεια ηλεκτοκίνητων οχημάτων της με τον κωδικό ID.

tiguan41
To VW ID.4 X.

Με βάση λοιπόν αυτά τα πρώτα δεδομένα, τουλάχιστον στην Κίνα θα υπάρξουν δύο εκδοχές του πράσινου SUV. Το ID.4X απεικονίζεται σε γκρι χρώμα, ενώ το λευκό είναι το ID.4 Crozz. Σύμφωνα με την κινέζικη διαδικτυακή πύλη ‘’Auto Sina’’ και στις δύο περιπτώσεις έχουμε ταυτόσημο μεταξόνιο μήκους 2.765 χιλιοστών, αλλά και μετατρόχιο 1.852 χιλιοστών. Ωστόσο οι εξωτερικές διαστάσεις διαφοροποιούνται ελαφρά, με το δυναμικότερο σε εμφάνιση ID.4X να διαθέτει 4.612 χιλιοστά μήκος και 1.640 χιλιοστά πλάτος.

tiguan3
To πίσω μέρος του VW ID.4 Crozz.

Το ID.4 Crozz έχει πιο lifestyle χαρακτηριστικά και περίπου 1.5 εκατοστά κοντύτερο μήκος, που ενδέχεται να οφείλεται σε διαφορετικές αναρτήσεις και ποδιές. Προς το παρόν πάντως δεν υπάρχουν κάποιες επίσημες ανακοινώσεις για το νέο ηλεκτροκίνητο μοντέλο και τις δύο εκδοχές του. Σε κάθε περίπτωση, βλέπουμε ότι το Crozz διαθέτει λίγο επιθετικότερες ποδιές, ενώ το Χ δείχνει πιο δυναμικό και σπορτίφ.

tiguan42
To VW ID.4 X έχει ελαφρά μεγαλύτερο μήκος από το ID.4 Crozz.

Το ID.4 θα κατασκευάζεται στην Κίνα από την κοινοπραξία της εγχώριας εταιρείας FAW και της Volkswagen, ενώ θα βασίζεται στην πλατφόρμα ΜΕΒ που προορίζεται από τη γερμανική μάρκα αποκλειστικά για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της. Θεωρείται πολύ πιθανόν, ότι τα αρχικά αυτοκίνητα θα εφοδιάζονται με τον ηλεκτροκινητήρα των 204 ίππων που γνωρίσαμε ήδη στο ID.3 με τη μετάδοση κίνησης να γίνεται στους πίσω τροχούς.

tiguan4
To πρώτο ηλεκτρικό SUV της VW θα λανσαριστεί το 2021 στην Ευρώπη.

Θα υπάρξουν επίσης τετρακίνητες εκδόσεις, ενώ η κορυφαία έκδοση θα φέρει την ονομασία GTX, που θα χρησιμοποιηθεί πιθανότατα σε όλες τις σπορ εκδόσεις των μελλοντικών ηλεκτρικών μοντέλων της VW, όπως συμβαίνει με τα brands GTI και GTD στα συμβατικά οχήματά της. Επίσης, το νέο SUV θα κυκλοφορήσει με μπαταρίες διαφορετικής χωρητικότητας και τα μοντέλα με τις πιο μεγάλες θα αγγίζουν έως και τα 500 χλμ. αυτονομίας.

tiguan44
Στο εσωτερικό διακρίνεται η υπερυψωμένη οθόνη.

Το επίσημο λανσάρισμα του VW ID.4 εκτιμάται ότι θα γίνει στα τέλη του 2020 στην Κίνα, ενώ στην Ευρώπη θα δούμε το ηλεκτρικό SUV κάποια στιγμή μέσα στο 2021. Βεβαίως εδώ θα έχουμε ενδεχομένως κάποιες διαφοροποιήσεις σε σχέση με την Κίνα, για παράδειγμα δεν είναι βέβαιο ότι θα ονομάζονται οι δύο εκδόσεις Χ και Crozz.

tiguan43
O σχεδιασμός του ID.4 υιοθετεί πολλά στοιχεία από εκείνον του κόμπακτ ID.3.

Πέτρος Πιτσίνης
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, σπούδασε Μηχανολογία στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Ντάρμσταντ στη Γερμανία και είναι διαπιστευμένος μεταφραστής και ορκωτός διερμηνέας της γερμανικής γλώσσας. Εργάζεται ως δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου από το 1985 έως τα τέλη του 1992 στη Γερμανία και στη συνέχεια έως σήμερα στην Ελλάδα. Διετέλεσε μεταξύ άλλων επί 21 χρόνια Διευθυντής του ενθέτου Auto NEA της εφημερίδας τα ΝΕΑ και τώρα είναι Διευθυντής του τμήματος Αυτοκινήτου στον ψηφιακό όμιλο Liquid Media με τους ιστότοπους www.gazzetta.gr, www.insider.gr, www.reader.gr και το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό inMotion by gazzetta.gr. Υπήρξε παρουσιαστής και υπεύθυνος διάφορων τηλεοπτικών εκπομπών αυτοκινήτου, όπως της «Ζώνης Ασφαλείας» στην ΕΡΤ, ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...