fbpx

To Citroen Ami ηλεκτρίζει το Παρίσι (+vid)

Η Citroen συμμετέχει με 20 ηλεκτρικά Ami σε πρόγραμμα Carsharing με επίκεντρο στο Παρίσι, ενώ κάθε λιλιπούτειο μοντέλο αναφέρεται με τον σχεδιασμό του σε ένα από τα είκοσι δημοτικά διαμερίσματα της πρωτεύουσας της Γαλλίας.

Στις αρχές Μαρτίου 2020 η Citroen είχε κάνει την έκπληξη παρουσιάζοντας το πρωτότυπο ενός αστικού ηλεκτρικού διθέσιου μίνι με σλόγκαν «λιγότερο είναι περισσότερο».

aminew2
Kαθένα από τα 20 μοντέλα έχει σαφή σχεδαστική αναφορά σε ένα από τα 20 δημοτικά διαμερίσματα του Παρισιού.

Το Citroen Ami άρεσε από την πρώτη στιγμή χάρη στον καινοτόμο σχεδιασμό του, την άνεση και τη χρηστικότητά του, μάλιστα μέχρι στιγμής έχουν πουληθεί πάνω από 1.000 τέτοια αυτοκίνητα.

aminew3
Oι πόρτες του διθέσιου μοντέλου ανοίγουν με αντίθετη φορά.

Η αυτονομία των 70 χιλιομέτρων και η τελική ταχύτητα των 45 χλμ./ώρα κρίθηκαν από τους καταναλωτές απολύτως επαρκείς για ένα μοντελάκι πόλης, το οποίο μάλιστα μπορεί να οδηγηθεί στη Γαλλία χωρίς δίπλωμα από την ηλικία των 16 ετών.

interior
To κόκπιτ του νέου Citroen Ami

Τώρα φιλοδοξεί να κατακτήσει το ηλεκτροκίνητο μίνι τους δρόμους του Παρισιού χάρη στο φιλόδοξο πρόγραμμα ‘’Ami Paris’’, με το οποίο υπογραμμίζει η Citroen ότι το πολύχρωμο και 100% ηλεκτρικό μοντέλο της είναι «κομμένο και ραμμένο» για τις ανάγκες της γαλλικής μητρόπολης.

Η εκκίνηση δίνεται με έναν στόλο 20 Citroen Ami, που εντάχθηκαν στην πλατφόρμα του προγράμματος κοινοχρησίας «Free2Move» και θα αρχίσουν από τα μέσα Σεπτεμβρίου τις διαδρομές τους στους δρόμους της πρωτεύουσας της Γαλλίας.

aminew4
To ηλεκτρικό μίνι προσφέρει έως 70 χιλιόμετρα αυτονομία.

Η Citroen θέλησε να δώσει ένα ιδιαίτερο χρώμα σε αυτό το εγχείρημα και έτσι έντυσε καθένα από τα 20 μοντέλα που θα κυκλοφορούν στο πλαίσιο του προγράμματος Carsharing με χαρακτηριστικά σχέδια από τα 20 δημοτικά διαμερίσματα του Παρισιού.

aminew5
To Citroen Ami διακρίνεται για την πρακτικότητά του.

Πέτρος Πιτσίνης
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, σπούδασε Μηχανολογία στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Ντάρμσταντ στη Γερμανία και είναι διαπιστευμένος μεταφραστής και ορκωτός διερμηνέας της γερμανικής γλώσσας. Εργάζεται ως δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου από το 1985 έως τα τέλη του 1992 στη Γερμανία και στη συνέχεια έως σήμερα στην Ελλάδα. Διετέλεσε μεταξύ άλλων επί 21 χρόνια Διευθυντής του ενθέτου Auto NEA της εφημερίδας τα ΝΕΑ και τώρα είναι Διευθυντής του τμήματος Αυτοκινήτου στον ψηφιακό όμιλο Liquid Media με τους ιστότοπους www.gazzetta.gr, www.insider.gr, www.reader.gr και το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό inMotion by gazzetta.gr. Υπήρξε παρουσιαστής και υπεύθυνος διάφορων τηλεοπτικών εκπομπών αυτοκινήτου, όπως της «Ζώνης Ασφαλείας» στην ΕΡΤ, ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...