Το Citroen που δεν χρειάζεται δίπλωμα οδήγησης!

Το νέο Citroen Ami είναι ένα ηλεκτροκίνητο μοντέλο πόλης, το οποίο έχει μικροσκοπικές διαστάσεις και δεν θα απαιτεί δίπλωμα οδήγησης για τη χρήση του.

Μόλις σε ένα χρόνο, το Citroen Ami πέρασε από ένα πρωτότυπο, στην παραγωγή. Η γαλλική μάρκα παρουσίασε το ενδιαφέρον Ami One Concept στο περσινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης και έφτασε στην παραγωγή χωρίς πολλές διαφορές. Μετρά μόλις 2,41 μέτρα μήκους, 1,39 μέτρα πλάτος και 1,52 μέτρα ύψος, σημαντικά μικρότερο δηλαδή από το σημερινό Smart ForTwo. Το βάρος του από την άλλη, περιορίζεται μόλις στα 485 κιλά!

Είναι διθέσιο, έχει μια μπαταρία χωρητικότητας 5,5 kWh και προσφέρει αυτονομία 70 χιλιομέτρων. Η μπαταρία φορτίζει μέσα σε 3 ώρες από οικιακή παροχή, ενώ διατίθεται και με ταχυφορτιστή Wall Box. Ο ηλεκτροκινητήρας που κινεί το Ami αποδίδει μόλις 8 ίππους. Η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου φτάνει στα 45 χλμ./ώρα, οπότε μιλάμε για ένα αυτοκίνητο με αποκλειστικό πεδίο δράσης την πόλη.

Το μεγάλο θετικό του είναι ότι δεν απαιτεί δίπλωμα οδήγησης για να το χρησιμοποιείς, οπότε μπορούν να το οδηγούν κανονικά ακόμη και ανήλικοι άνω των 16 ετών. Στη Γαλλία, από τα 14 έτη και μετά, επιτρέπεται κανονικά η οδήγησή του! Π

άντως αποτελεί ιδανική πρόταση και για όσους έχουν δίπλωμα, αν κινούνται πολύ εντός του αστικού ιστού. Οι διαστάσεις του και ο κύκλος στροφής των 7,2 μέτρων του δίνουν ευελιξία μοτοσικλέτας, με το θετικό της κλειστής καμπίνας που συνεπάγεται θέρμανση το χειμώνα, ψύξη το καλοκαίρι και σαφώς μεγαλύτερη ασφάλεια στους δρόμους των μεγαλουπόλεων.

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

To Kia e-Niro ανακηρύχθηκε νικητής στη νέα κατηγορία “Εμπειρία Ιδιοκτησίας Ηλεκτρικού Οχήματος της Έρευνας J.D. Power”

Το Kia e-Niro κατέλαβε την πρώτη θέση ανάμεσα στις μαζικές μάρκες στην Εμπειρία Ιδιοκτησίας Ηλεκτρικού Οχήματος της Έρευνας J.D. Power (J.D. Power 2021 Electric...

To Ariya αναμένεται να είναι το πιο αεροδυναμικό Nissan crossover που κατασκευάστηκε ποτέ

Έχοντας την  εμπειρία και την τεχνογνωσία,  για πάνω από μια δεκαετία, στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων και της καινοτομίας στα crossovers, το Ariya αναμένεται...

Το Opel Vivaro Γιορτάζει τα 20ά του Γενέθλια

Το Opel Vivaro γιορτάζει φέτος τος 20ά του γενέθλια! Μετά την παγκόσμια πρεμιέρα του στην Έκθεση των Βρυξελών για Ελαφρά Επαγγελματικά Οχήματα τον Ιανουάριο...

Ανανεωμένο Honda CR-V πλαισιώνει τη σειρά e:HEV

Η ανανεωμένη γκάμα του CR-V, που περιλαμβάνει την προηγμένη υβριδική τεχνολογία της Honda στον στάνταρ εξοπλισμό για πρώτη φορά, φέρει πλέον το διακριτικόe:HEV –...

«Εξηλεκτρισμός» Ιστορική μεταβατική περίοδος για την αυτοκίνηση

Οι μετακινήσεις μας σύντομα θα περάσουν σε μια νέα πραγματικότητα, την ηλεκτρική. Το πόσο απέχουμε από αυτή τη νέα εποχή, ποιες είναι οι εξελίξεις...