fbpx

Το Citroen που δεν χρειάζεται δίπλωμα οδήγησης!

Το νέο Citroen Ami είναι ένα ηλεκτροκίνητο μοντέλο πόλης, το οποίο έχει μικροσκοπικές διαστάσεις και δεν θα απαιτεί δίπλωμα οδήγησης για τη χρήση του.

Μόλις σε ένα χρόνο, το Citroen Ami πέρασε από ένα πρωτότυπο, στην παραγωγή. Η γαλλική μάρκα παρουσίασε το ενδιαφέρον Ami One Concept στο περσινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης και έφτασε στην παραγωγή χωρίς πολλές διαφορές. Μετρά μόλις 2,41 μέτρα μήκους, 1,39 μέτρα πλάτος και 1,52 μέτρα ύψος, σημαντικά μικρότερο δηλαδή από το σημερινό Smart ForTwo. Το βάρος του από την άλλη, περιορίζεται μόλις στα 485 κιλά!

Είναι διθέσιο, έχει μια μπαταρία χωρητικότητας 5,5 kWh και προσφέρει αυτονομία 70 χιλιομέτρων. Η μπαταρία φορτίζει μέσα σε 3 ώρες από οικιακή παροχή, ενώ διατίθεται και με ταχυφορτιστή Wall Box. Ο ηλεκτροκινητήρας που κινεί το Ami αποδίδει μόλις 8 ίππους. Η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου φτάνει στα 45 χλμ./ώρα, οπότε μιλάμε για ένα αυτοκίνητο με αποκλειστικό πεδίο δράσης την πόλη.

Το μεγάλο θετικό του είναι ότι δεν απαιτεί δίπλωμα οδήγησης για να το χρησιμοποιείς, οπότε μπορούν να το οδηγούν κανονικά ακόμη και ανήλικοι άνω των 16 ετών. Στη Γαλλία, από τα 14 έτη και μετά, επιτρέπεται κανονικά η οδήγησή του! Π

άντως αποτελεί ιδανική πρόταση και για όσους έχουν δίπλωμα, αν κινούνται πολύ εντός του αστικού ιστού. Οι διαστάσεις του και ο κύκλος στροφής των 7,2 μέτρων του δίνουν ευελιξία μοτοσικλέτας, με το θετικό της κλειστής καμπίνας που συνεπάγεται θέρμανση το χειμώνα, ψύξη το καλοκαίρι και σαφώς μεγαλύτερη ασφάλεια στους δρόμους των μεγαλουπόλεων.

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...