Το Citroen που δεν χρειάζεται δίπλωμα οδήγησης!

Το νέο Citroen Ami είναι ένα ηλεκτροκίνητο μοντέλο πόλης, το οποίο έχει μικροσκοπικές διαστάσεις και δεν θα απαιτεί δίπλωμα οδήγησης για τη χρήση του.

Μόλις σε ένα χρόνο, το Citroen Ami πέρασε από ένα πρωτότυπο, στην παραγωγή. Η γαλλική μάρκα παρουσίασε το ενδιαφέρον Ami One Concept στο περσινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης και έφτασε στην παραγωγή χωρίς πολλές διαφορές. Μετρά μόλις 2,41 μέτρα μήκους, 1,39 μέτρα πλάτος και 1,52 μέτρα ύψος, σημαντικά μικρότερο δηλαδή από το σημερινό Smart ForTwo. Το βάρος του από την άλλη, περιορίζεται μόλις στα 485 κιλά!

Είναι διθέσιο, έχει μια μπαταρία χωρητικότητας 5,5 kWh και προσφέρει αυτονομία 70 χιλιομέτρων. Η μπαταρία φορτίζει μέσα σε 3 ώρες από οικιακή παροχή, ενώ διατίθεται και με ταχυφορτιστή Wall Box. Ο ηλεκτροκινητήρας που κινεί το Ami αποδίδει μόλις 8 ίππους. Η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου φτάνει στα 45 χλμ./ώρα, οπότε μιλάμε για ένα αυτοκίνητο με αποκλειστικό πεδίο δράσης την πόλη.

Το μεγάλο θετικό του είναι ότι δεν απαιτεί δίπλωμα οδήγησης για να το χρησιμοποιείς, οπότε μπορούν να το οδηγούν κανονικά ακόμη και ανήλικοι άνω των 16 ετών. Στη Γαλλία, από τα 14 έτη και μετά, επιτρέπεται κανονικά η οδήγησή του! Π

άντως αποτελεί ιδανική πρόταση και για όσους έχουν δίπλωμα, αν κινούνται πολύ εντός του αστικού ιστού. Οι διαστάσεις του και ο κύκλος στροφής των 7,2 μέτρων του δίνουν ευελιξία μοτοσικλέτας, με το θετικό της κλειστής καμπίνας που συνεπάγεται θέρμανση το χειμώνα, ψύξη το καλοκαίρι και σαφώς μεγαλύτερη ασφάλεια στους δρόμους των μεγαλουπόλεων.

Γιώργος Βαρίνος
Ο Γιώργος Βαρίνος είναι πτυχιούχος Μηχανικός Αεροσκαφών και έχει πτυχίο πιλότου Υπερελαφρών Αεροσκαφών ΥΠΑΜ. Στο χώρο των περιοδικών βρίσκεται από το 1982. Από το 1989 εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων. Ασχολήθηκε με τους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου από το 2000 και έτρεξε για 12 χρόνια (1983-1995) στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Enduro. Έχει εργαστεί στα περιοδικά 4 Τροχοί (1982-1986), Car & Driver (1989-1993), Auto Motor und Sport (1993-1994), Auto Τρίτη (1993-1995), Bestever (1998-2010), Luxury Boat & SUV (2005-2010), One Passion (2007-2009), Sea World Almanac (2009-2010) και σήμερα είναι ο υπεύθυνος της έκδοσης InMotion by Gazzetta (από το 2014) ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Το Νέο Renault CLIO στην Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς

Γκάμα κινητήρων, ενώ πλαισιώνεται από τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας που του εξασφάλιΤο Renault CLIO, αποτελεί ένα από τα πιο αγαπημένα αυτοκίνητα στην...

Το Νέο Renault CLIO από 13.790€ και με δώρο το LPG

Το Renault CLIO, με 30 χρόνια επιτυχημένης ιστορίας και πάνω από 15 εκατομμύρια πωλήσεις στο ενεργητικό του, δε χρειάζεται συστάσεις, ενώ δικαία αποτελεί το...

Το Mazda MX-5 χωρίς αντίπαλο στην κατηγορία του

Το Mazda MX-5 παραμένει ανίκητο μεταξύ των roadsters και των κάμπριο. Αυτό αποδεικνύεται και από τις ψηφοφορίες των αναγνωστών των τριών μεγαλύτερων Γερμανικών αυτοκινητιστικών...

Concept EQT – ο πρόδρομος ενός νέου, κορυφαίου μοντέλου στην κατηγορία μικρών Van

Με την Concept EQT, η Mercedes-Benz Vans παρουσιάζει το πρώτο premium όχημα στην κατηγορία των μικρών Van που είναι ιδανικό για οικογένειες και ιδιώτες...

Vision 110 διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά και η λιανική τιμή πώλησης έχει οριστεί στα 2.290 €.

Το Vision 110, το οποίο λανσαρίστηκε στην Ευρώπη το 2012, είναι ένα scooter που δελεάζει με την αξιοπιστία, το διασκεδαστικό χαρακτήρα και την ελκυστική...