Το Nissan GT-R50 της Italdesign είναι εδώ!

Κάποιοι υποστηρίζουν ότι το GT-R  δεν έχει την αισθητική αίγλη των άλλων supercar. Τώρα όμως τo πρώτο, εμπορικά διαθέσιμο Nissan GT-R50 από την Italdesig, αλλάζει τα δεδομένα αυτού του ιδιαίτερου κομματιού της αγοράς!

Το πρώτο, εμπορικά διαθέσιμο μοντέλο, παρουσιάστηκε πρόσφατα στην πίστα “Tazio Nuvolari”, στην Cervesina

GT-R50by Italdesign_6
Το GT-R50by Italdesign στην πίστα Tazio Nuvolari

Η Nissan συνεργάστηκε αρχικά με την Italdesign για να δημιουργήσει ένα πρωτότυπο μοντέλο, βασισμένο στο τελευταίο Nissan GT-R NISMO, με αφορμή την 50η επέτειο του GT-R το 2019 και της Italdesign, το 2018. Η επιτυχία που ακολούθησε στους μήνες μετά την παρουσίαση του πρωτότυπου αυτοκινήτου, οδήγησε τη Nissan και την Italdesign στην απόφαση να ξεκινήσουν την παραγωγή της εμπορικής έκδοσης, σε μια περιορισμένη σειρά 50 αυτοκινήτων. Τα πρώτα οχήματα θα παραδοθούν στους τυχερούς πελάτες στα τέλη του 2020 και στις αρχές του 2021.

GT-R50by Italdesign_1
GT-R50by αισθητική της Italdesign

“Αυτή είναι μια πολύ ξεχωριστή μέρα”, δήλωσε ο Jörg Astalosch, Διευθύνων Σύμβουλος της Italdesign, “μετά από εξαιρετικά δύσκολες εβδομάδες για όλους. Αφού έπρεπε να αναβάλλουμε την παγκόσμια πρεμιέρα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης και, μετά τη μερική διακοπή των παραγωγικών μας δραστηριοτήτων λόγω του COVID-19, επιστρέψαμε σε πλήρη λειτουργία στις αρχές Μαΐου. Τώρα μπορούμε να επιβεβαιώσουμε την παράδοση των πρώτων αυτοκινήτων στα τέλη του τρέχοντος έτους και στις αρχές του 2021, όπως είχε προγραμματιστεί. Δεν είναι τυχαίο που παρουσιάσαμε το αυτοκίνητο στην πίστα “Tazio Nuvolari”: είναι το μέρος όπου κάνουμε όλες τις δοκιμές ρουτίνας, απαραίτητες για την έγκριση τύπου των οχημάτων που προορίζονται σε διάφορες αγορές, κάτι που πρόκειται να ολοκληρώσουμε και για το GT-R 50.”

GT-R50by Italdesign_int
Italdesign πινελιές κα στο εσωτερικό

Για την κίνηση καθενός GT-R50 από την Italdesign, “φροντίζει” o συναρμολογημένος στο χέρι κινητήρας V638RETT V6 3.8 λίτρων, που για την περίσταση έχει τροποποιηθεί ειδικά από την NISMO και αποδίδει 720ps με 780 Nm ροπής. Η αγοραστική ζήτηση για την έκδοση παραγωγής του αυτοκινήτου είναι υψηλή, καθώς έχει ληφθεί ένας σημαντικός αριθμός προκαταβολών, με τους εν δυνάμει ιδιοκτήτες ανά την Υφήλιο, να βρίσκονται στη διαδικασία εξατομίκευσης των προδιαγραφών για τα οχήματά τους. Αυτό θα κάνει την ήδη περιορισμένη έκδοση του μοντέλου, ακόμα πιο ελκυστική για τους συλλέκτες. Αξίζει να σημειωθεί ότι υπάρχει ένας περιορισμένος αριθμός αυτοκινήτων που είναι ακόμα “ανοικτά” στο βιβλίο παραγγελιών.

GT-R50by Italdesign_2
Το GT-R50by Italdesign ξεχωρίζει

Οι πελάτες μας έχουν απολαύσει την εξατομικευμένη εμπειρία που προσφέρει η Italdesign, η οποία έχει μακρά παράδοση στην εξειδικευμένη κατηγορία των εξαιρετικά σπάνιων, εξατομικευμένων οχημάτων υψηλής απόδοσης”, δήλωσε o Michael Carcamo, Διευθυντής προγράμματος των Nissan Sports Cars και NISMO. “Η εμπειρία τους με το GT-R50 ήταν απίστευτη και μπορώ να πω από πρώτο χέρι ότι κάθε αυτοκίνητο θα είναι σίγουρα ένα μοναδικό αριστούργημα.”

Στην Ιαπωνία, οι τυχεροί αγοραστές μπορούν τώρα να αποκτήσουν ένα GT-R50 από την Italdesign μέσω της SCI Co. Ltd., θυγατρικής της VT Holdings, η οποία έχει οριστεί ως επίσημος εισαγωγέας και διανομέας για αυτά τα αποκλειστικά αυτοκίνητα στη χώρα.

GT-R50by Italdesign_8
GT-R50by Italdesign_8

Όσοι ενδιαφέρονται για το GT-R50 από την Italdesign μπορούν να επισκεφθούν το www.GT-R50.nissan ή να επικοινωνήσουν με την Italdesign απευθείας στο aporta.gtr50@italdesign.com

Βίντεο με την παγκόσμια πρεμιέρα του Nissan GTR50 από την Italdesign, μπορείτε να απολαύσετε στο https://youtu.be/KKhR2xzaVGU

GT-R50by Italdesign_5
GT-R50by Italdesign: Η “Tazio Nuvolari”: είναι το μέρος όπου κάνουμε όλες τις δοκιμές ρουτίνας

Δημήτρης Διατσίδης
Ο Δημήτρης Διατσίδης σπούδασε Αρχιτεκτονική στο ΑΠΘ και από το 1983 εργάζεται ως δημοσιογράφος σε περιοδικά και στην τηλεόραση. Παράλληλα ασχολήθηκε με τους Αγώνες Ταχύτητας Μοτοσυκλέτας, Καρτ και Αυτοκινήτου και από το 2004 έως και σήμερα παρουσιάζει το τηλεοπτικό πρόγραμμα του MotoGP στην Ελληνική τηλεόραση και παράλληλα οδηγεί σε όλες τις πίστες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Έχει εργαστεί στα περιοδικά, AUTO MOTO, 4τροχοί, 2τροχοί, Ταξιδεύοντας, Motosport, Playboy, MEN, Car & Driver και από το 2007 είναι εκδότης και διευθυντής του MOTOGP WORLD. Στην τηλεόραση ξεκίνησε από τον ΑΝΤ1 και την εκπομπή “Από τη θέση του Οδηγού” και συνεργάστηκε με την ΕΡΤ1, ΕΤ3, ΣΚΑΪ, COSMOTE TV.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Mustang Mach-E τα βάζει με έναν πύραυλο.

Έχετε δει ποτέ ένα αυτοκίνητο να κοντράρει την βαρύτητα, να επιταχύνει από στάση ενώ πέφτει ένας πολυέλαιος, να διαφοροποιείται μεταξύ πανομοιότυπων διδύμων ανθρώπων ή...

Το νέο Opel Mokka έρχεται στη Βελμάρ

Η Opel Βελμάρ, μέλος του Ομίλου Θ.Βασιλάκη, καλωσορίζει το νέο Opel Mokka από το Σάββατο 6 Μαρτίου έως την Παρασκευή 12 Μαρτίου, στο κατάστημα...

Με το νέο Ford Kuga είστε πάντα συνδεδεμένοι

Το νέο Κuga, το πιο εξηλεκτρισμένο μοντέλο της Ford, είναι ένα αυτοκίνητο που έρχεται να «ξεκλειδώσει» μοναδικά χαρακτηριστικά προηγμένης συνδεσιμότητας που καθιστούν κάθε μετακίνηση...

Η Mazda αναβαθμίζει τον επαναστατικό κινητήρα e-Skyactiv X.

Συνδυάζοντας υψηλότερες επιδόσεις με μεγαλύτερη απόδοση, η αναβαθμισμένη έκδοση του μοναδικού βενζινοκινητήρα e-Skyactiv X SPCCI (Spark Controlled Compression Ignition) της Mazda, είναι πλέον διαθέσιμη...

CITROREN -Ë-BERLINGO: Η ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΤΟΥ ΕΚΔΟΣΗ

“To ηλεκτρικό Berlingo ανταποκρίνεται στις πιο σύγχρονες απαιτήσεις, προσφέροντας επαρκή αυτονομία, χωρίς συμβιβασμούς στην πρακτικότητα, ώστε οι πελάτες μας να μπορούν να απολαύσουν όλες...