fbpx

To ηλεκτρικό Fiat 500 e θα είναι και τρίπορτο

H ηλεκτρική έκδοση του Fiat 500 θα ξεχωρίζει αισθητικά με μία έκδοση, η οποία αιφνιδιάζει και θα κάνει τη διαφορά, ενώ θα αναβαθμίσει τη χρηστικότητα του ιταλικού μίνι.

Μια τρίτη πόρτα στη δεξιά πλευρά του νέου ηλεκτρικού Fiat 500, η οποία μάλιστα θα ανοίγει από την αντίθετη πλευρά προς την εμπρός, θα σηματοδοτήσει μια ακόμα έκδοση αμαξώματος για το εξαιρετικά πετυχημένο μοντέλο της ιταλικής μάρκας.
Η τρίθυρη έκδοση θα ήταν η τρίτη παραλλαγή του ηλεκτρικού 500, μετά από τις hatchback και cabrio. Θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Mirafiori της Fiat Chrysler Automobiles στο Τορίνο της Ιταλίας. Η FCA μάλιστα προβλέπει παραγωγή 80.000 μονάδων το χρόνο για τις τρεις παραλλαγές.
Η Fiat θα ανακοινώσει την τιμή της τρίθυρης παραλλαγής αργότερα, αλλά αναμένεται να είναι κάπου ανάμεσα σε αυτή του hatchback και του cabrio.

larguscover
H τρίτη πόρτα θα βρίσκεται πίσω από εκείνη του συνοδηγού.

Η πρώτη έκδοση του ηλεκτρικού 500, που ονομάζεται Prima, κοστίζει στην Ιταλία από 34.900 ευρώ (έκδοση hatchback) και από 37.900 η έκδοση cabrio. Σε αυτό το κόστος περιλαμβάνεται η εγκατάσταση σημείου φόρτισης (wallbox) στο σπίτι.
Το ηλεκτρικό Fiat 500 τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 116 ίππων, ο οποίος αντλεί ενέργεια από μπαταρία ιόντων λιθίου 42 κιλοβατωρών. Το μοντέλο έχει εμβέλεια 320 χιλιόμετρα, σύμφωνα με το νέο ευρωπαϊκό πρότυπο WLTP.

larguscabrio
H τρίτη έκδοση του ηλεκτρικού μίνι θα είναι εκείνη με το Cabrio αμάξωμα.

Σε σύγκριση με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις του αυτοκινήτου, το ηλεκτρικό 500 έχει μήκος αυξημένο κατά 6 εκατοστά στα 3,631 μέτρα, έξι εκατοστά αυξημένο πλάτος στα 1,687 μέτρα, ενώ είναι και 2 εκατοστά ψηλότερο. Αυξημένο είναι και το μεταξόνιο κατά 2 εκατοστά, στα 2,320 μέτρα.
Η εκδοχή του μοντέλου με την τρίτη πόρτα θα είναι η πιο πρακτική έως σήμερα στη γκάμα του 500, καθώς θα δίνει τη δυνατότητα της πολύ ευκολότερης αποβίβασης και επιβίβασης πίσω επιβατών.

Πέτρος Πιτσίνης
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, σπούδασε Μηχανολογία στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Ντάρμσταντ στη Γερμανία και είναι διαπιστευμένος μεταφραστής και ορκωτός διερμηνέας της γερμανικής γλώσσας. Εργάζεται ως δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου από το 1985 έως τα τέλη του 1992 στη Γερμανία και στη συνέχεια έως σήμερα στην Ελλάδα. Διετέλεσε μεταξύ άλλων επί 21 χρόνια Διευθυντής του ενθέτου Auto NEA της εφημερίδας τα ΝΕΑ και τώρα είναι Διευθυντής του τμήματος Αυτοκινήτου στον ψηφιακό όμιλο Liquid Media με τους ιστότοπους www.gazzetta.gr, www.insider.gr, www.reader.gr και το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό inMotion by gazzetta.gr. Υπήρξε παρουσιαστής και υπεύθυνος διάφορων τηλεοπτικών εκπομπών αυτοκινήτου, όπως της «Ζώνης Ασφαλείας» στην ΕΡΤ, ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...