fbpx

To Hypercar της Peugeot κόβει την ανάσα

H PEUGEOT και η ΤΟΤΑL ξεκινούν και επίσημα την προετοιμασία του «Hypercar» που θα πάρει μέρος στις 24 ώρες του Le Mans.

O νέος κανονισμός που προδιαγράφει μια νέα εποχή στον κορυφαίο αγώνα αντοχής, εκφράζει απόλυτα την ενεργειακή μετάβαση των δύο εταιρειών.

Σύμφωνα με τον Διεθύνοντα Σύμβουλο της Peugeot, Jean Philippe Imparato, «οι 24 ώρες του Le Mans είναι το ιερό δισκοπότηρο του κόσμου της αυτοκίνησης. Είναι ο αγώνας που καθορίζει τον νικητή του. Για εμάς, ο αγώνας αυτός μας έχει προσφέρει 3 νίκες, καθώς επίσης και ατελείωτο ιδρώτα, δάκρυα και χαρά και ένα μοναδικό πνεύμα ομαδικότητας με την ΤΟΤΑL, με την οποία γιορτάζουμε φέτος 25 χρόνια συνεργασίας».

Η επιλογή της κατηγορίας LMH “Le Mans Hypercar”, είναι αποτέλεσμα διάφορων κριτηρίων, ένα εκ των οποίων ήταν η αεροδυναμική ελευθερία, η οποία με την βοήθεια της Peugeot Design θα αναδείξει πλήρως τις αισθητικές λεπτομέρειες της μάρκας.

peugeothypercar1
Peugeot και Total συνεργάζονται εδώ και 25 χρόνια.

Η PEUGEOT, σε συνεργασία με την ΤOTAL, έχει ξεκινήσει το σχεδιασμό του ηλεκτρο-υβριδικού Hypercar με την μοναδική σχεδίαση, με ισχύ 500 kW και κίνηση στους 4 τροχούς. Μετά την παρουσίαση διάφορων φάσεων της βασικής μελέτης, του αεροδυναμικού σχεδιασμού και της αρχιτεκτονικής του κινητήρα, διαμορφώθηκε το πλαίσιο της συνύπαρξης ηλεκτρικής και υβριδικής τεχνολογίας.

Jean-Philippe Imparato, Διευθύνων Σύμβουλος PEUGEOT

«Η Peugeot ανόιγει ένα νέο κεφάλαιο, αυτό της «neo performance. Επιστρέφουμε στους αγώνες αντοχής γιατί έχουμε την δυνατότητα να δουλέψουμε με έναν διαφορετικό τρόπο, με την υβριδοποίηση του καυσίμου και της ηλεκτροκίνησης. Η PEUGEOT Sport αλλάζει την ταυτότητά της και λανσάρει με το σήμα της μια σειρά ηλεκτρικών οχημάτων υψηλών επιδόσεων. Πρώτο μοντέλο αυτής της κτηγορίας αποτελεί το νέο Peugeot 508 με 360 ίππους, κίνηση στους 4 τροχούς και 46g C02.

peugeothypercar2
To ηλεκτροϋβριδικό hypercar θα είναι τετρακίνητο.

Philippe Montantême, Διευθυντής Στρατηγικής, Μάρκετινγκ και Έρευνας TOTAL

«Μετράμε 25 χρόνια στενής συνεργασίας με την TOTAL καθώς και σημαντικής παρουσίας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Tο πρότζεκτ «Hypercar του Le Mans» μας προσφέρει δυνατότητες κοινής ανάπτυξης σε ολόκληρο το σύστημα ενέργειας του αυτοκινήτου: απο την αποδοτικότητα του καυσίμου, έως το λιπαντικό που είναι σχεδιασμένο ειδικά για υβριδικά οχήματα».

Olivier Jansonnie, Τεχνικός Διευθυντής PEUGEOT Sport

«Το αυτοκίνητο θα είναι τετρακίνητο, με έναν – όπως υπαγορεύουν οι κανονισμοί – ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 200kW στον μπροστινό άξονα. Το συνολικό επίπεδο ισχύος του θα είναι πανομοιότυπο με αυτό ενός 100% θερμικού αυτοκινήτου με κίνηση στους 2 τροχούς (500kW ή περίπου 680 άλογα) που θα κατανέμεται στους δύο άξονες».

Matthias Hossann, Διευθυντής PEUGEOT Design

«Η νεά κατηγορία Le Mans Hypercar προσφέρει μία άνευ προηγουμένου, ιστορική ευκαιρία για συνεργασία ανάμεσα στις ομάδες του μηχανοκίνητου αθλητισμού και τις ομάδες σχεδιασμού. Οι κανονισμοί απαντούν απόλυτα στις ανάγκες της Peugeot για την ενσωμάτωση του οράματος της για το μέλλον στο επόμενο αυτοκίνητω αγώνων που θα κατασκευάσει».

Πέτρος Πιτσίνης
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, σπούδασε Μηχανολογία στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Ντάρμσταντ στη Γερμανία και είναι διαπιστευμένος μεταφραστής και ορκωτός διερμηνέας της γερμανικής γλώσσας. Εργάζεται ως δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου από το 1985 έως τα τέλη του 1992 στη Γερμανία και στη συνέχεια έως σήμερα στην Ελλάδα. Διετέλεσε μεταξύ άλλων επί 21 χρόνια Διευθυντής του ενθέτου Auto NEA της εφημερίδας τα ΝΕΑ και τώρα είναι Διευθυντής του τμήματος Αυτοκινήτου στον ψηφιακό όμιλο Liquid Media με τους ιστότοπους www.gazzetta.gr, www.insider.gr, www.reader.gr και το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό inMotion by gazzetta.gr. Υπήρξε παρουσιαστής και υπεύθυνος διάφορων τηλεοπτικών εκπομπών αυτοκινήτου, όπως της «Ζώνης Ασφαλείας» στην ΕΡΤ, ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...