fbpx

Transit 5 τόνων, η ναυαρχίδα των επαγγελματικών μοντέλων Ford

Η Ford παρουσίασε την έκδοση 5 τόνων του Transit που θα διατίθεται από τα τέλη Νοεμβρίου σε εκδόσεις van ή chassis cab.

Το ισχυρότερο Transit που έχει κατασκευάσει ποτέ η Ford φέρει σημαντικές αναβαθμίσεις στα μηχανικά του μέρη προκειμένου να προσφέρει το καλύτερο ωφέλιμο φορτίο και περισσότερες δυνατότητες, διατηρώντας παράλληλα την αντοχή, την πολιτισμένη λειτουργία και το χαρακτήρα επιβατικού αυτοκινήτου – στοιχεία που έχουν καταστήσει το Transit ένα πολύ δημοφιλές επαγγελματικό όχημα.

Το Transit 5 τόνων αναβαθμίζει τη γκάμα της Ford στην κατηγορία υψηλού μικτού βάρους στην κατηγορία των van οχημάτων της Ευρώπης με στόχο να διευρύνει την πρωτοκαθεδρία της εταιρείας στις πωλήσεις των επαγγελματικών οχημάτων. 1 Προσφέροντας επιπλέον 300 kg συγκριτικά με την προηγούμενη ισχυρότερη έκδοση, το Transit 5 τόνων θα προσελκύσει αγοραστές που επιθυμούν ένα όχημα μεγαλύτερου tonnage για εξειδικευμένες μετατροπές, όπως ανατρεπόμενα (tippers), ασθενοφόρα, αστυνομικά van και μικρά λεωφορεία 19 θέσεων ή μεγαλύτερα.

Transit2

«Ξέρουμε ότι το ωφέλιμο φορτίο είναι ζωτικό κριτήριο για την παραγωγικότητα των επιχειρήσεων, γι’ αυτό, η νέα ναυαρχίδα της σειράς Ford Transit είναι το ικανότερο, μεγαλύτερου tonnage van που έχουμε κατασκευάσει ποτέ» δήλωσε ο Hans Schep, general manager, Commercial Vehicles, Ford Ευρώπης. «Ακούσαμε προσεκτικά τους εταίρους μας από το χώρο των μετατροπών και τους επαγγελματίες πελάτες τους οι οποίοι χρειάζονται αυτό το κάτι παραπάνω για τις δραστηριότητές τους, είτε πρόκειται για ανατρεπόμενο όχημα, είτε για ασθενοφόρο ή μεγαλύτερο λεωφορείο. Η ανθεκτική σχεδίαση και η ευελιξία του Transit 5 τόνων το καθιστούν ιδανική επιλογή ανεξαρτήτως πεδίου εφαρμογής.»

Ένα στυλ αμαξώματος για κάθε πελάτη

Η δυνατότητα για μετατροπές, που θα υποστηρίξουν τις λειτουργικές ανάγκες των επαγγελματιών, είναι συχνά κρίσιμος παράγοντας για τους αγοραστές στην κατηγορία μικτού βάρους που φτάνει τους 5 τόνους. Η Ford διαθέτει το Transit 5 τόνων σε μία ποικιλία εκδόσεων chassis cab, προσφέροντας στους πελάτες τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε τρία μεταξόνια και τέσσερα μήκη αμαξώματος, με μονή ή διπλή καμπίνα και ικανότητα μεταφοράς μέχρι επτά ατόμων (συμπεριλαμβανομένου του οδηγού),ώστε να καλύπτει άριστα τις επαγγελματικές απαιτήσεις. Η μέγιστη ικανότητα φορτίου του chassis cab είναι 2.886 kg 2 για μετατροπή αμαξώματος και ωφέλιμο φορτίο έως 2.558 kg 2 με την εργοστασιακή καρότσα.

Το Transit στην έκδοση chassis cab είναι ιδανικό για βαρύτερες μετατροπές ανοικτού αμαξώματος, όπως ανατρεπόμενα (tippers) ή οχήματα με ανοιγόμενα πλαϊνά τμήματα (dropsides), ανοικτές πλατφόρμες και οχήματα μεταφορών. Το υψηλότερο μικτό φορτίο και το προαιρετικό, 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο καθιστούν το Transit 5 τόνων στην έκδοση με μονή καμπίνα ένα πολύ ικανό όχημα για χρήση ως ασθενοφόρο, ως όχημα μεταφοράς αστυνομικών ή περιπολικό. Η γκάμα της έκδοσης chassis cab είναι επίσης κατάλληλη για μετατροπές σε μίνι λεωφορεία και οχήματα μεταφοράς ατόμων με ειδικές ανάγκες με ειδική πρόσβαση για αμαξίδια, όπου το αυξημένο ωφέλιμο φορτίο και οι ενισχυμένοι άξονες μειώνουν τον κίνδυνο υπερφόρτωσης.

Transit3

Το νέο Transit 5 τόνων διατίθεται επίσης στη δημοφιλή έκδοση L4 “Jumbo” van με ψηλή οροφή, με ωφέλιμο φορτίο έως 2.383 kg, 2 χώρο φόρτωσης με όγκο 15,1 m3 και δυνατότητα μεταφοράς μέχρι 5 ευρωπαλετών. Τα νέα, ενισχυμένα πλαϊνά τμήματα υποστηρίζουν τη μεταφορά βαρύτερων φορτίων. Η υπάρχουσα καρότσα, τα σημεία πρόσδεσης, το ενσωματωμένο σκαλοπάτι στον πίσω προφυλακτήρα και το μήκος της επιφάνειας φόρτωσης (4.217 mm) παραμένουν προκειμένου να διευκολύνουν τη φόρτωση και τη μεταφορά φορτίων τυποποιημένων διαστάσεων, όπως σωλήνες ή σανίδες. Το Transit στην έκδοση panel van είναι επίσης κατάλληλο για βαρύτερες μετατροπές, όπως van της αστυνομίας, van υπηρεσιών κοινής ωφέλειας και οχήματα οικοδομικών εργασιών.

Οι πελάτες που χρειάζονται εξειδικευμένες μηχανολογικές λύσεις θα επωφεληθούν από το εκτενές δίκτυο Qualified Vehicle Modifier (QVM) της Ford, που περιλαμβάνει 165 εταιρείες μετατροπών σε 13 χώρες και πληροί τα πρότυπα κατασκευής, ελέγχου ποιότητας και υποστήριξης πελατών της Ford. Όλοι οι μετατροπείς του δικτύου QVM εγγυώνται ένα υψηλό επίπεδο ποιότητας εργασιών, εφάμιλλο των υψηλών προτύπων της Ford, προστατεύοντας έτσι την επένδυση των πελατών.

Οι πελάτες που αναζητούν εξειδικευμένες μετατροπές απολαμβάνουν επίσης την υποστήριξη της ομάδας Special Vehicle Engineering της Ford, η οποία παρέχει τις υπηρεσίες της επί τόπου και από απόσταση, σε θέματα λειτουργίας και συντήρησης, μεγιστοποιώντας τον παραγωγικό χρόνο και μειώνοντας το φόρτο εργασίας για τους χρήστες.

Αναβαθμισμένα μηχανικά εξαρτήματα για εργασίες βαρέως τύπου

Όλες οι εκδόσεις του νέου Transit 5 τόνων διαθέτουν σύστημα μετάδοσης της κίνησης στους πίσω τροχούς για βέλτιστη ελκτική πρόσφυση με πλήρες φορτίο, καθώς και έναν heavy-duty κινητήρα της Ford, για βέλτιστη αντοχή, επιδόσεις και οικονομία καυσίμου. Ο 2.0L EcoBlue ντίζελ κινητήρας αποδίδει 170 ίππους και ροπή 390 Nm και συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο με ομαλές αλλαγές σχέσεων ή με το κορυφαίο 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της Ford.

Transit4

Χάρη στο μεγαλύτερο αριθμό σχέσεων του 10-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, ο κινητήρας EcoBlue λειτουργεί συνεχώς κοντά στη ωφέλιμη περιοχή στροφών εξασφαλίζοντας άμεση απόκριση. Το κιβώτιο έχει τη δυνατότητα να προσαρμόζει τα σημεία αλλαγή των σχέσεων ανάλογα με τις συνθήκες, με αποτέλεσμα να επιλέγει την κατάλληλη σχέσης που θα προσφέρει βέλτιστες επιδόσεις, οικονομία ή άνεση, σε οποιοδήποτε οδηγικό σενάριο.
Το αυξημένο ωφέλιμο φορτίο του Transit 5 τόνων απαιτεί την υιοθέτηση αναβαθμισμένων μηχανικών μερών, ώστε να υποστηρίζονται οι πρόσθετες δυνατότητες της κατασκευής χωρίς να διακυβεύεται η ευκολία χρήσης και συντήρησης. Έτσι, το πλαίσιο φέρει αναβαθμισμένα ακραξόνια, τροχούς και φαρδύτερα πίσω ελαστικά 205 mm, καθώς και νέα, αναβαθμισμένα φρένα στον πίσω άξονα, προκειμένου να υποστηρίζεται η μεταφορά βαρύτερων φορτίων. Το άνω τμήμα της δομής του πλαισίου των εκδόσεων panel van έχει ενισχυθεί και με τη συνδρομή βοηθητικών εξαρτημάτων συμβάλει στη μεταφορά βαρύτερων φορτίων.
Επιπρόσθετα, το Transit 5 τόνων λανσάρει στην Ευρώπη, για πρώτη φορά, έναν αναβαθμισμένο πίσω άξονα 3.500 kg που έχει ήδη αποδείξει την αντοχή και αξιοπιστία του σε μοντέλα της οικογένειας Transit στη Β. Αμερική. Σε συνδυασμό με το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, προσφέρεται ένας νέος εμπρόσθιος άξονας 2.100 kg που προσφέρει πρόσθετη ικανότητα φόρτωσης 225 kg έναντι της βασικής έκδοσης.

Εύκολο στην οδήγηση και συντήρηση

Το νέο Transit 5 τόνων διαθέτει πολλά από τα κυριότερα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, συστήματα υποστήριξης οδηγού και στοιχεία συνδεσιμότητας που λανσαρίστηκαν στην οικογένεια Transit το 2019.

Οι πελάτες επωφελούνται από την τελευταία έκδοση του συστήματος επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC 3 της Ford, 3 ενώ προαιρετικά διατίθεται το σύστημα Upfitter Interface Module που αυξάνει τις δυνατότητες των τροποποιημένων οχημάτων. Το Upfitter Interface Module συνδέει τα στοιχεία που έχουν υποστεί μετατροπές με τα δεδομένα του οχήματος για βέλτιστη ασφάλεια και παραγωγικότητα – για παράδειγμα, δεν επιτρέπει τη λειτουργία ενός ανατρεπόμενου εάν το όχημα δεν είναι σταθμευμένο και το χειρόφρενο τραβηγμένο.

Τα καινοτόμα συστήματα συνδεσιμότητας της Ford βοηθούν επίσης τους χρήστες να προγραμματίζουν τη συντήρηση και να επιβλέπουν την ασφάλεια του οχήματος, για βέλτιστη αξιοποίηση του παραγωγικού χρόνου. Ένα modem FordPass Connect 4 περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό, παρέχοντας over-the-air (ΟΤΑ) ενημερώσεις λογισμικού ώστε να ελαχιστοποιούνται οι επισκέψεις στο συνεργείο προβάλλοντας βασικές πληροφορίες, όπως η θέση του οχήματος, η στάθμη λαδιού και οι πιέσεις των ελαστικών, μέσω της εφαρμογής FordPass Pro5. Σε μεγαλύτερους στόλους, το FordPass Connect προσφέρει στους πελάτες τη δυνατότητα να αξιοποιούν εργοστασιακά δεδομένα του οχήματος όταν γίνεται χρήση του συστήματος Ford Telematics, για πιο αποτελεσματική διαχείριση και βελτιστοποίηση του στόλου.

 

Πέτρος Πιτσίνης
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, σπούδασε Μηχανολογία στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Ντάρμσταντ στη Γερμανία και είναι διαπιστευμένος μεταφραστής και ορκωτός διερμηνέας της γερμανικής γλώσσας. Εργάζεται ως δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου από το 1985 έως τα τέλη του 1992 στη Γερμανία και στη συνέχεια έως σήμερα στην Ελλάδα. Διετέλεσε μεταξύ άλλων επί 21 χρόνια Διευθυντής του ενθέτου Auto NEA της εφημερίδας τα ΝΕΑ και τώρα είναι Διευθυντής του τμήματος Αυτοκινήτου στον ψηφιακό όμιλο Liquid Media με τους ιστότοπους www.gazzetta.gr, www.insider.gr, www.reader.gr και το μηνιαίο ψηφιακό περιοδικό inMotion by gazzetta.gr. Υπήρξε παρουσιαστής και υπεύθυνος διάφορων τηλεοπτικών εκπομπών αυτοκινήτου, όπως της «Ζώνης Ασφαλείας» στην ΕΡΤ, ενώ είναι εκλέκτορας του ελληνικού θεσμού για «Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά και τα τέλη κυκλοφορίας τους

Τα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου και τα τέλη κυκλοφορίας τους Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος...

To πρωτάθλημα καρτ ΙΑΜΕ πατά πάλι γκάζι

Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών ελέω Covid-19, το IAME Series Greece ετοιμάζεται να πατήσει ξανά γκάζι, με τη διεξαγωγή του πρώτου...

O ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις ένα Ford

Με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα, η Ford Motor Ελλάς σας δίνει τώρα τη δυνατότητα να αποκτήσετε το Ford που σας ταιριάζει με τους...

Φρεσκάρισμα με νέο «πρόσωπο» για το Opel Crossland

Ζωηρό και συμπαγές αποτύπωμα, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό και cool εμφάνιση SUV. Αυτό είναι το νέο Opel Crossland, το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το...

«Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το νέο Peugeot e-208

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία των βραβείων «What Car?» υπερισχύοντας πολλών αντιπάλων, μεταξύ των...