fbpx

Ανάκαμψη από την πανδημία με ρεκόρ όλων των εποχών στις πωλήσεις

Η Volvo Cars ανακοίνωσε ότι κατά τη διάρκεια του 2020 σημείωσε τις πιο υψηλές πωλήσεις σε περίοδο δεύτερου εξαμήνου στην ιστορία της. Η ταχεία αύξηση της ζήτησης για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της έδωσε ώθηση στην ανάκαμψη της εταιρείας, μετά τις επιπτώσεις που είχε η πανδημία του Covid-19 στις πωλήσεις.

 

Η σουηδική εταιρεία έδρασε αποφασιστικά για να μετριάσει την αρνητική επίδραση της πανδημίας κατά το πρώτο μισό του έτους, κάτι που της επέτρεψε να επανεκκινήσει γρήγορα τις λειτουργίες της ύστερα από ένα σύντομο κλείσιμο και να δρομολογήσει μια ισχυρή ανάκαμψη. Στην εξέλιξη αυτή συνέβαλε και η θεαματική αύξηση της ζήτησης για τη σειρά Recharge, των ηλεκτροκίνητων αυτοκίνητων Volvo που φορτίζονται.

 

Το μερίδιο των μοντέλων Recharge, με πλήρως ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, υπερδιπλασιάστηκε σε σχέση με το 2019. Στην Ευρώπη, το μερίδιο των Volvo Recharge στο σύνολο των πωλήσεων ήταν 29%, καθιστώντας τη Volvo την κορυφαία μάρκα στην ήπειρο στην κατηγορία των φορτιζόμενων αυτοκινήτων. H εταιρεία κατέλαβε την πρώτη θέση στις πωλήσεις των plug-in υβριδικών μοντέλων και στις Ηνωμένες Πολιτείες.

 

Στην Ελλάδα, η Volvo πραγματοποίησε ιδιαίτερα δυναμική ανάκαμψη κατά το δεύτερο εξάμηνο με αιχμή τη σειρά Recharge, πετυχαίνοντας να συγκρατήσει την υποχώρηση των πωλήσεών της σε σχέση με το 2019 στο 20,2%, ενώ συνολικά η πτώση της ελληνικής αγοράς ήταν 29,3%.

Τα plug-in υβριδικά Volvo σχεδόν οκταπλασίασαν τις πωλήσεις τους σε σχέση με το 2019, με αποτέλεσμα ένα στα δύο αυτοκίνητα Volvo που παραγγέλθηκαν εντός του 2020 στη χώρα μας να είναι Recharge. Η Volvo είναι αδιαμφισβήτητος ηγέτης στην κατηγορία των plug-in υβριδικών, καθώς το 30% των αυτοκινήτων αυτού του τύπου που διατέθηκαν στην Ελλάδα το 2020 είναι Volvo Recharge.

 

Στην Κίνα και στις Ηνωμένες Πολιτείες, τις δύο πιο μεγάλες εθνικές αγορές, η Volvo Cars ανακοίνωσε αύξηση πωλήσεων για το σύνολο του έτους, καθώς κατάφερε όχι απλώς να ανακάμψει από την πτώση των πωλήσεων λόγω της πανδημίας στο πρώτο μισό της χρονιάς, αλλά πέτυχε σημαντική αύξηση στο δεύτερο εξάμηνο.

«Έπειτα από μια δύσκολη αρχή, κερδίσαμε μερίδιο αγοράς σε όλες τις κύριες περιοχές πωλήσεων, πραγματοποιώντας ένα εξαιρετικό δεύτερο εξάμηνο» δήλωσε ο Lex Kerssemakers, επικεφαλής Παγκόσμιων Εμπορικών Λειτουργιών, συνεχίζοντας: «Το 2021 στοχεύουμε να επεκτείνουμε αυτή τη θετική τάση, καθώς συνεχίζουμε να λανσάρουμε νέα ηλεκτροκίνητα Volvo και να διευρύνουμε τις online επιχειρηματικές μας δραστηριότητες».

 

Παρόλο που στο πρώτο μισό του 2020 οι πωλήσεις σημείωσαν κάμψη κατά 21%, το δεύτερο εξάμηνο του έτους η Volvo Cars επανήλθε στην πορεία ανάπτυξης των πρόσφατων ετών, καταγράφοντας ισχυρή αύξηση μήνα με τον μήνα από τον Ιούνιο και μετά. Οι πωλήσεις του δεύτερου εξαμήνου ανήλθαν σε 391.751 αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 7,4% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019.

 

Σε παγκόσμιο επίπεδο, το 2020 η Volvo Cars πούλησε 661.713 αυτοκίνητα, σημειώνοντας μείωση κατά 6,2% σε σχέση με το 2019. Παρόλο που εκκρεμεί η τελική επικύρωση των στοιχείων για το σύνολο του 2020, η εταιρεία υπερέβη τις επιδόσεις των ανταγωνιστών της και κέρδισε μερίδιο αγοράς σε όλες τις μεγάλες περιοχές πωλήσεων στη διάρκεια των πρώτων 11 μηνών του έτους.

 

Στην Κίνα, το 2020 οι πωλήσεις έφτασαν τις 166.617 αυτοκίνητα, αυξημένες κατά 7,5% σε σχέση με το 2019. Στις Ηνωμένες Πολιτείες η Volvo Cars διέθεσε 110.129 αυτοκίνητα, πετυχαίνοντας αύξηση 1,8% συγκριτικά με το προηγούμενο έτος. Και στις δύο αγορές η πλειονότητα των πωλήσεων οφείλεται στην ιδιαίτερα ενισχυμένη ζήτηση για την πολυβραβευμένη σειρά των Volvo SUV.

 

Στην Ευρώπη τα μοντέλα της σειράς Volvo Recharge παρουσίασαν ισχυρή ζήτηση σε πολλές σημαντικές αγορές. Η συνολικά πτωτική πορεία της αγοράς εξαιτίας των περιορισμών που επέβαλε η πανδημία οδήγησε σε πτώση των πωλήσεων κατά 15,5% στο σύνολο του έτους.

 

Η πανδημία επιτάχυνε, επίσης, τη στροφή της εταιρείας προς τις online πωλήσεις, στις οποίες θα συνεχίσει να δίνεται έμφαση το 2021. Κατά το 2020 η Volvo Cars υπερδιπλασίασε τον αριθμό των συνδρομών που διατίθενται online σε σχέση με το 2019. Η επιτυχία στο συγκεκριμένο κανάλι εξακολούθησε να είναι μεγάλη, στηρίζοντας την αύξηση των μεριδίων αγοράς.

 

Η Volvo Cars έχει δεσμευτεί να γίνει μια εταιρεία premium ηλεκτρικών αυτοκινήτων και στα επόμενα χρόνια στοχεύει να λανσάρει αρκετά πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Έως το 2025, στόχος της είναι οι παγκόσμιες πωλήσεις της να αποτελούνται κατά 50% από πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με το υπόλοιπο 50% να προέρχεται από υβριδικά. Η Volvo Cars είναι αυτή τη στιγμή ο μόνος κατασκευαστής αυτοκινήτων που προσφέρει τουλάχιστον μία plug-in υβριδική έκδοση για κάθε μοντέλο στην γκάμα της.

 

Στεφάνος Σιμωτάς

 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Το νέο CUPRA Leon e-Hybrid 245hp

Ο βασιλιά των Leon είναι εδώ. Το νέο CUPRA Leon ενσωματώνει μια σειρά από νέα χαρακτηριστικά και τεχνολογίες και δημιουργήθηκε για να γίνει σημείο αναφοράς στην...

Η PEUGEOT ΑΝΑΔΕΙΧΘΗΚΕ «ΠΡΩΤΗ ΜΑΡΚΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΥ» ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ!

Οι Πορτογάλοι καταναλωτές εγκαινίασαν το 2021 επιλέγοντας για ακόμη μία φορά την PEUGEOT ως την «πρώτη μάρκα, με βάση την προτίμηση του καταναλωτικού κοινού»....

Ο εξηλεκτρισμός θα ενισχύσει τις πωλήσεις SEAT το 2021

Ο αντίκτυπος του COVID-19 επιβράδυνε προσωρινά την πορεία των πωλήσεων της SEAT S.A. Αφού αυτές αυξήθηκαν σταθερά από το 2013, οι συνολικές πωλήσεις σημείωσαν πτώση κατά...

ΡΕΚΟΡ ΑΠΟ ΠΡΩΤΙΕΣ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΓΑΛΛΙΑ Η PEUGEOT ΤΟ 2020

    Η Peugeot κατέκτησε την δεύτερη θέση στις πωλήσεις επιβατικών οχημάτων το 2020 στην ελληνική αγορά με 7.926 ταξινομήσεις και μερίδιο αγοράς 9,8%, σημειώνοντας αύξηση...