Μπορείτε να ‘Παρκάρετε’ το νέο Opel Mokka στην αυλή σας

Επαυξημένη Πραγματικότητα (AR): Τώρα, Μπορείτε να ‘Παρκάρετε’ το Νέο Opel Mokka στην Αυλή σας

*Το Mokka ασπάζεται την επαυξημένη πραγματικότητα (AR): Πολυκαναλική καμπάνια μέσων κοινωνικής δικτύωσης
*Φίλτρο AR προσθέτει ένα ψηφιακό Mokka σε πραγματικές φωτογραφίες και βίντεο
*Το νέο Mokka ενσαρκώνει τις αξίες της μάρκας Opel σήμερα και στο μέλλον
*Καινοτόμα παρουσίαση αυτοκινήτου: τοποθετήστε τον εαυτό σας σε ένα βίντεο δίπλα στο εικονικό Mokka

Το νέο Opel Mokka ενσαρκώνει τις αξίες της μάρκας Opel σήμερα και στο μέλλον. ‘Καθαρό’ αισθητικά, τολμηρό και συναρπαστικό, το Mokka ξεχειλίζει από ενέργεια και για όσους αδημονούν για την άφιξή του, η Opel έχει δημιουργήσει ένα φίλτρο επαυξημένης πραγματικότητας (AR) για τα Facebook και Instagram Stories. Το φίλτρο ενθέτει το νέο Mokka σε τρισδιάστατη μορφή σε πραγματικές φωτογραφίες και βίντεο που έχουν οι χρήστες στα smartphone τους – για παράδειγμα, στην αυλή, στην πόλη ή στο αγαπημένο τους café. Οι χρήστες μπορούν να μοιράζονται τις δημιουργίες τους στο Facebook και το Instagram με τα hashtags #OpelMokka, #MokkaAR και να αναφέρουν το @Opel. Το βρίσκουν εύκολα, κάνοντας αναζήτηση του “Mokka” στις σχετικές λειτουργίες φίλτρων.

Γράψτε το δικό σας Mokka story

Το μόνο που χρειάζεστε για να μεγαλουργήσετε με το νέο Mokka και το φίλτρο AR είναι ένα smartphone και μία σύνδεση internet. Μπορείτε να ποζάρετε δίπλα στο Mokka για μία φωτογραφία – ή όπως δείχνει το παράδειγμα της Opel στο YouTube – ακόμα και να το ενθέσετε σε ένα high tech βίντεο.

Δοκιμάστε μόνοι σας, χρησιμοποιώντας το σχετικό φίλτρο στις δύο πλατφόρμες:

Facebook Stories http://s.opel.com/FB_MokkaAR
Instagram Stories http://s.opel.com/IG_MokkaAR

Τα καλύτερα αποτελέσματα επιτυγχάνονται σε περιοχές με άφθονο φως, σε εσωτερικό ή εξωτερικό χώρο. Δεν υπάρχουν περιορισμοί ως προς το πού θα τοποθετήσετε το αυτοκίνητο. Μπορείτε να το ‘παρκάρετε’ ακριβώς μπροστά σας, να αλλάξετε το μέγεθος και τη γωνία του, ακόμα και να το τοποθετήσετε στο τραπεζάκι του καφέ, ή οπουδήποτε αλλού, χρησιμοποιώντας zoom in και zoom out και περιστρέφοντας το μοντέλο με tap στη φωτογραφία.

Το Mokka ασπάζεται την επαυξημένη πραγματικότητα (AR): Πολυκαναλική καμπάνια μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Για να εξοικειωθούν οι φίλοι και οι ενδιαφερόμενοι χρήστες με το φίλτρο Mokka AR, η Opel προφέρει οδηγίες, μοιράζεται υλικό που έχουν δημιουργήσει οι χρήστες και προβάλλει εμπνευσμένες λήψεις του Mokka από επαγγελματίες φωτογράφους στα κανάλια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Eργαζόμενοι και διανομείς της Opel δραστηριοποιούνται επίσης, ενισχύοντας το προσεχές λανσάρισμα και τις σχετικές διαφημιστικές καμπάνιες.

Τεχνικά, η εμπειρία Mokka AR της Opel υποστηρίζεται από το Spark AR Studio του Facebook που ειδικεύεται στα εφέ επαυξημένης πραγματικότητας. Η μεγαλύτερη δυσκολία ήταν να επιτευχθεί ένα οπτικά συναρπαστικό αποτέλεσμα στις συνθήκες της δεδομένης πλατφόρμας σε σχέση με το μέγεθος του αρχείου και τον αριθμό των pixels, ώστε αφενός το προϊόν να αποτυπώνεται σωστά, αφετέρου η εικόνα να είναι πειστική. Η εξατομικευμένη προσέγγιση, από τεχνικής απόψεως, ήταν σημαντική ώστε το φίλτρο να λειτουργεί όσο το δυνατόν πιο ομαλά σε ποικίλους τύπους smartphones iOs και Android.

Το νέο Opel Mokka είναι το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το νέο πρόσωπο της μάρκας, το Opel Vizor. Το ίδιο ισχύει και για το ανασχεδιασμένο έμβλημα με σήμα τον κεραυνό Opel Blitz και το κεντρικά τοποθετημένο λογότυπο στο πίσω τμήμα. Το νέο Mokka είναι επίσης το πρώτο Opel με Pure Panel και ένα πλήρως ψηφιακό, φιλικό προς τον χρήστη cockpit. Επιπλέον, είναι το πρώτο Opel που διατίθεται από την έναρξη των πωλήσεων με ηλεκτροκίνηση και με πολύ αποδοτικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Δημήτρης Διατσίδης
Ο Δημήτρης Διατσίδης σπούδασε Αρχιτεκτονική στο ΑΠΘ και από το 1983 εργάζεται ως δημοσιογράφος σε περιοδικά και στην τηλεόραση. Παράλληλα ασχολήθηκε με τους Αγώνες Ταχύτητας Μοτοσυκλέτας, Καρτ και Αυτοκινήτου και από το 2004 έως και σήμερα παρουσιάζει το τηλεοπτικό πρόγραμμα του MotoGP στην Ελληνική τηλεόραση και παράλληλα οδηγεί σε όλες τις πίστες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Έχει εργαστεί στα περιοδικά, AUTO MOTO, 4τροχοί, 2τροχοί, Ταξιδεύοντας, Motosport, Playboy, MEN, Car & Driver και από το 2007 είναι εκδότης και διευθυντής του MOTOGP WORLD. Στην τηλεόραση ξεκίνησε από τον ΑΝΤ1 και την εκπομπή “Από τη θέση του Οδηγού” και συνεργάστηκε με την ΕΡΤ1, ΕΤ3, ΣΚΑΪ, COSMOTE TV.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Η διαχρονική εξέλιξη του λογότυπου Nissan

Η εταιρική ταυτότητα της Nissan αντικατοπτρίζει πάντα την σημασία του ονόματός της.  Πράγματι, σε ιαπωνικούς χαρακτήρες, το "Nissan" μπορεί να μεταφραστεί ως "προϊόν ήλιου"...

Συνεργασία του StAr με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

Στα πλαίσια του Εθνικού Σχεδίου Δράσης για την Οδική Ασφάλεια, η Πρόεδρος και ο Γενικός Διευθυντής του Ιδρύματος Άρη Σταθάκη για την Οδική Ασφάλεια,...

Το CUPRA Formentor επιτυγχάνει βαθμολογία 5 αστέρων στις αυστηρότερες δοκιμές ασφαλείας Euro NCAP

Το CUPRA Formentor, το πρώτο όχημα της μάρκας που σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε αποκλειστικά γι’ αυτή, κατέκτησε την κορυφαία βαθμολογία ασφαλείας πέντε αστέρων από τον...

Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη και η Honda Moto υποστηρίζουν τον Σπύρο Μάριο Φουρθιώτη

Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη και η Honda Moto θα βρίσκονται και το 2021 στο πλευρό του 13χρονου Έλληνα οδηγού αγώνων ταχύτητας, Σπύρου Μάριου Φουρθιώτη...

ΒΑΥΟΝ | Η Hyundai αποκαλύπτει το ολοκαίνουριο μικρομεσαίο SUV

Το Νέο BΑΥΟΝ αποτελεί την τελευταία σχεδιαστική προσέγγιση της SUV γκάμας της Hyundai και χάρη στις εντυπωσιακές αναλογίες και τα αιχμηρά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του...